Ona muška sperma opterećenja

Gledam po plaži, a srce mi lupa kao ludo. Ne znam mogu li doista proći kroz ovo!

Na Baliju je bio vruć, iako ne osobito sunčan dan. Zapravo, kasno je poslijepodne i sunce će zaći u sljedećih sat vremena. Ako to ne učinim sada, više nikad neću dobiti priliku, jer sutra letim natrag u Hong Kong. Kao i obično, predugo sam oklijevao.

Užasna vrućina u kombinaciji s oštrim morskim povjetarcem čini me pospanim. Još jednom kriomice bacam pogled uokolo, ali čini se da nitko ne obraća pozornost na mene.

— Učini to, kukavice. Glas vrišti u mojoj glavi.

Bojažljivo uvlačim lakat kroz rupu pa drugi. Duboko udahnuvši, nespretno prebacim majicu bez rukava preko glave, otkrivajući svoje mliječno bijele grudi po prvi put cijelom svijetu!

Što me dovelo ovamo, možda se pitate. Za početak, prekinula sam sa svojim dečkom prije dva tjedna nakon što sam ga uhvatila u krevetu s Fanny - mojom radnom kolegicom i najboljom prijateljicom u putničkoj agenciji s kojom radim. Tada sam pomislio da mi treba malo vremena za sebe i rezervirao sam let i pet noćenja u ovdašnjem hotelu.

Prve noći kad sam stigao, obećao sam sebi da ću se dobro zabaviti. Pa sam zalutao u ulični bar. Nakon što sam sam popio nekoliko boca Bintanga, došao je visok i vrlo mršav Australac, u ranim 30-ima, i pokušao me ćaskati. Samo sam poludjela i pobjegla u svoj hotel, jer sam bila toliko uplašena u što bih se mogla uvaliti. Kao prvo, nikad prije nisam izlazila s drugim muškarcem. S mojim bivšim dečkom bila je to ljubav na prvi pogled, ili sam barem tako mislila, a on me doslovno imao. Sranje, još uvijek sam mislila na njega, čak i ovdje, sama u hotelskoj sobi. Oh, dođavola. dođavola, gade!

Sljedeće jutro obukla sam dosadni jednodijelni Arena kupaći kostim i krenula na plažu. Tropsko sunce žestoko je pržilo. Zaškiljio sam i iznenadio se kad sam vidio da dosta djevojaka ogoli gornji dio. Ona muška sperma opterećenja Dobro sam pogledao svakog od njih.Bili su različite dobi, oblika i veličine, ali ne i Kinezi. Pomislila sam u sebi ako mogu one, zašto ne bih mogla i ja, Ime devojke Roller da imam mlađe i Seks sa mamcem tijelo od onih sa spuštenim zaliscima, inače sam zaobljenija u usporedbi s onim prilično običnim djevojkama koje se sve šepure vani u samo donji dio bikinija.

Pa sam odlučila isprobati kupanje u toplesu, barem jednom prije nego što odletim kući. U čemu je problem, možda se pitate. Pa, za mene jest. Kod kuće se ne bih usudila nositi ni bikini na plaži.

Zatim sam svako jutro navukla kupaći kostim, majicu bez rukava, par vrućih hlačica koje su bile ručnikom i otišla na plažu u japankama; sjedim na pijesku, čekam pravi trenutak kada bude manje ljudi u blizini, da skinem naramenice, spustim kupaći kostim do struka za brzo kupanje i onda trčim kao vrag natrag u hotel, samo da kažem to " Uspio sam!" Pa taj trenutak nikad nije došao.

Čekala sam i čekala. Drugog poslijepodneva, samo da nađem nešto za raditi, dala sam kosu isplesti u rese sa šarenim perlicama na štandu na plaži. Djevojka je povukla kosu tako zategnutu da me je tjeme vraški boljelo, što me je gotovo utjerilo da prestanem pokušavati bilo što glupo. Međutim, kada sam te večeri pogledala svoju novu frizuru u ogledalu, bila sam toliko oduševljena onim što sam vidjela da sam odmah otišla u kozmetički salon u hotelu i dala si nalakirati nokte na rukama i nogama u boje Smartiesa spojite s kuglicama.

U svakom slučaju, ubrzo sam saznao da na plaži nikad neće biti mirnog trenutka. Tada sam Radost seksa preuzimanje pokušao uvjeriti: "Koja je svrha toga raditi ako te nitko ne vidi?" Ali svaki put kad sam pomislila da sam skupila dovoljno hrabrosti da skinem gornji dio, iznenada me uhvatila strepnja: "Što ako naletim na poznata lica?" Onda je to bio još jedan izgubljen dan.Međutim, svake večeri kad bih se vratio u svetište u svoju hotelsku sobu i skinuo se, nisam mogao a da se ne divim svojoj zaobljenoj figuri 33B-22-34 na koju sam jako ponosan.

Jutros sam učinio nešto odvažno. U posljednjem pokušaju kamikaze, ostavila sam kupaći kostim i obukla se u toples ispod široke majice bez rukava, uvijek toliko nesvjesna podrhtavanja mojih grudi dok sam bojažljivo žurila kroz užurbano hotelsko predvorje. I tako, evo me. Napokon sam to učinio, pa skoro!

Sada, sjedeći nelagodno s koljenima skupljenim uz bradu, rukama se podupirući i očajnički pokušavajući sakriti gole grudi, posramljeno gledam oko sebe. Odmah primjećujem da me nekoliko tipova provjerava. Krišom bacim pogled niz prsa i na svoju neugodu otkrijem da moje pastelno ružičaste bradavice prilično nepristojno strše na mojim čvrstim, iako skromnim grudima. Tada primjećujem titranje sa strane prsnog koša i shvaćam da mi je srce cijelo vrijeme galopiralo luđačkom brzinom.

"Obuci gornji dio i smjesta prestani s tim glupostima!" Svečani glas zahtijeva u mojoj glavi i trebao sam ga poslušati.

"Nemoj sada odustati, samo si jedan korak udaljen!" Ipak, još jedan tihi glas nastavlja preklinjati iz dubine mog srca.

Dakle, što će to biti, vratiti se kući i biti kukavica i gubitnik, ili dovršiti ono zbog čega sam došao ovamo. Borim se s alternativama; glava mi ludi.

Tada se čini da sam donio odluku. Sliježući ramenima, spuštam ruke kako bih otkrila svoje živahne grudi. Krajičkom oka vidim kako se glave okreću. O Bože, ljudi bulje u njih. Tijelo mi se odjednom trese poput lista, a srce divljački lupa. Nakon samo kratkih trenutaka, mala skupina muškaraca počinje se motati oko mene, gledajući bez srama u moje gole grudi, šaljući čudne trnce kroz moje napućene bradavice; moji obrazi i gornji dio torza porumene od srama.

Što sada. Napokon se odlučujem.

Snažno zagrizavši donju usnicu, podignem se na koljena, zavučem prste ispod pojasa svojih vrućih hlačica i gurnem ga. Kad ustanem i šutnem ga, nađem se kako stojim u moru razuzdanih muškaraca, u oskudnom paru ružičastih pamučnih gaćica. Odjednom, svi okolo kao da su stajali vrlo mirno i požudnim očima napadno miluju svaki kvadratni centimetar mog 24-godišnjeg tijela. U trbuhu mi odjednom zalepršaju leptirići, a brada mi vidno podrhtava.

"Nemoj se sad plašiti i molim te, nemoj praviti budalu od sebe!" Sam ću naprijed.

Lelujavo, moja lijeva noga zakorači prema moru, a zatim desna. Vrući pijesak gori mi pod tabanima, požuruje me. Zatim uhvatim sebe kako koračam golim koracima na vrhovima stopala, nesvjesno dodajući još nekoliko inča ionako dugim vitkim listovima moje građe od 5'5 inča. Nije loše za Kineskinju, nastavljam uvjeravati samu sebe.

Do mora ima još dobrih 60 metara. Marširam naprijed onoliko smireno koliko mogu u danim okolnostima još desetak koraka, osjećajući nježno njihanje svojih podignutih grudi, noseći osmijeh lažnog samopouzdanja, ali istovremeno uživajući u toplom suncu i vrelom muškom pogledu Teen lezbejke mlada lezbijka sebe ružičasta rumena prsa. Više se glava sada okreće.

Odjednom, ljudi su uperili kamere u mene i moja se odlučnost raspada. web cam sex Prvi put Napola podižem dlanove, razmišljajući kako zaštititi grudi i jurnuti po majicu bez rukava, i zamalo jesam. Umjesto toga, dajem se u sprint prema moru, trenutno osjećajući poskakivanje težine svojih golih grudi i mreškanje mišića na mojoj stražnjici; srce mi ludo kuca u grudima, lice mi gori od stida; šarene perle na mojoj kosi u rese lete i bolno biju po obrazima. Jedva dišem i vrti mi se u glavi.

Kao nekim čudom stižem do vode. A kad dosegne otprilike sredinu bedra, ne mogu više čekati i uronim u surfanje, snažno plivajući oko 20 jardi.Prodorna hladna voda šokira moj organizam, ali nikad se u životu nisam osjećao tako uzbuđeno.

"Uspjela sam, uspjela sam. Oh, volim to!" Čujem sebe kako se smijem i vičem.

Osvrnem se na plažu i vidim svoje obožavatelje kako se poredaju na rubu mokrog pijeska, naprežući oči da vide više od mene. Pa, ne mogu ih sada razočarati, zar ne. Preokrenem se da plivam na leđima, znajući da će pod suncem koje se spušta moje otvrdnute bradavice zabljesnuti poput ružičastih svjetionika svaki put kad izbiju na površinu. Nadam se da će publika uživati ​​u predstavi dok traje. Nakon još nekoliko minuta besramnog pokazivanja taštine, ponovno se preokrenem i otplivam prema moru uživati ​​u novopronađenoj slobodi, osjećajući milovanje šavova toplih i hladnih struja na svojim golim grudima, zaboravljajući na sve ostalo.

Dok otplivam natrag, sumrak se potpuno spustio i plaža je uglavnom pusta. Uzimam svoju opremu i krećem prema tuš kabini bez nadzora. Pod prigušenim svjetlom visoke svjetiljke ispirem pijesak sa svog tijela i počinjem se sušiti malim ručnikom koji sam uzeo iz hotelske sobe.

Primijetio sam da skupina mještana šeta u mom smjeru. To bi trebalo zvučati kao upozorenje, ali nije. U daljini, bar na udaljenom kraju plaže prepun je turista. Čujem smijeh i povremeno zveckanje čaša. Otprilike četvrt milje ili nešto niže, mogu vidjeti točkice svjetla iz svog hotela. Što mi ova banda može. Još uvijek sam u stanju euforije, od bljeskanja grudima malo prije. Sada imam čudan poriv da to ponovim, ovaj put polako, da zadirkujem i dokažem sebi da me svi muškarci smatraju seksi i poželjnom.

Zaustave se na dvadesetak koraka od mjesta gdje se sušim i počnu mrmljati jedno s drugim. Sigurno ih je više od desetak, svi muškarci, od tinejdžerskih godina do vjerojatno četrdesetih. Tijelom mi već prolaze trnci od iščekivanja.Duboko udahnem da smirim živce i započnem svoju opaku predstavu - polako i vrlo nježno sušim grudi ručnikom, a bradavice su mi prilično opsceno podignute pred publikom. Podižući dojku, lagano potapšam ispod nje, puštam je da odskoči, a zatim ponovim s drugom da pokažem tim muškarcima koliko su moji brežuljci blizanci gipki.

Ponovno se približavaju, zaustavljaju se na samo 10 koraka od mjesta gdje sam ja i smijuckaju se jedno drugome na dijalektu koji ne razumijem. Dah mi je sve teži, sada gotovo dahtam. Guram ručnik prema dolje da osušim svoj ravan trbuščić, iznenada shvaćajući da su moje gaćice postale potpuno prozirne kad su bile mokre, ostavljajući jasno vidljivu malu stidnu mrlju unutra, koju sam mukotrpno depilirala neposredno prije izlaska iz kuće. O Bože, pokazujem više nego što sam spreman. Ono što također shvaćam je da moja maca sada pulsira u grču i da je mokra od uzbuđenja što stojim gotovo gola pred tim muškarcima.

Pa, ne znam što me spopalo. Možda mi samo nešto pukne u glavi; skromnost me potpuno napustila. Ponašajući se nonšalantno, prebacim ručnik preko ramena; zakačim palčeve ispod mojih mokrih gaćica, brzo ih skliznem dolje, zatim izađem iz njih i ostavim ih na popločanom podu. Srce mi sada tako brzo kuca da imam osjećaj da će mi pozliti. Jer ovdje sam posve gola i razmećem se svojim tijelom pred gomilom potpunih stranaca.

Sada više nema povratka. U svakom slučaju, nakon sutrašnjeg dana Prvi put nikada neću vidjeti nijednog od njih i nitko nikada neće saznati. Prvi put poker u skidanje Obuze me neka čudna smirenost. S vragolastim smiješkom gledam ih jednog po jednog u oči; uživajući u učinku koji moje tijelo ima na te indonežanske domoroce vrele krvi.Bez razmišljanja raširim stopala otprilike u širinu ramena, podignem ruke, ponosno izbacim grudi i počnem sušiti kosu s resicama, dajući svojoj publici dovoljno mogućnosti da upišu svaku oblinu, svaki najmanji detalj moje gipke a ipak mišićavo tijelo. Samo se nadam da neće primijetiti da zapravo drhtim cijelim tijelom.

Nekoliko njih dolazi još bliže i sada su gotovo na dohvat ruke. Egzibicionizam je toliko zarazan da se jednostavno ne mogu zaustaviti. S smiješkom podižem tanko stopalo i oslanjam ga na vrh betonskog bloka u visini koljena s moje desne strane, širom raširivši bedra. I pedantno počinjem sušiti svoje stidne dlake, povlačeći kratku kovrčavu kosu i pretvarajući se da rješavam zaplete kojih nema. Noge mi se zapravo pretvaraju u žele od ovog besramnog prikaza. Ipak, ovo me ne može zadovoljiti!

Ovo je moja posljednja noć na Baliju. Kad sutra odletim kući, život će mi opet biti dosadan. Žudim da učinim nešto nečuveno. Svojim šarenim noktima raširila sam usne svoje mace. Nastaje velika gužva kada se ostatak družine približava i formira polukrug točno ispred mene, neki od njih čuče, svi pokušavajući bolje vidjeti moje crvene ljubavne usne. Toliko su blizu da mogu osjetiti njihov vrući dah na svojoj mačkici!

Osjećam toplinu koja mi nadire u macu i dok raširim unutarnje zaliske, kapljice mog uzbuđenja izbijaju van i kotrljaju se niz unutarnju stranu bedara. Čak i pod prigušenim svjetlom, mogu vidjeti svoj nektar kako svjetluca do sredine bedra. Zgrabim ručnik i brišem svoj ljubavni sok s nježnog mesa unutarnje strane bedara, a zatim pokušavam osušiti ljubavne usne, što je uzaludno. Maca mi obilno curi, kao da pokušava prigušiti vatru koja tinja duboko u meni.

Toliko sam uzbuđena da sam postala nemarna. Ručnik slučajno ogrebe moj nabrijani klitoris i od toga poskočim.

"Jao!" Dahnem, noge mi odjednom popuste i posrnem.

Momak s moje lijeve strane me uhvati na vrijeme.Zadrhtim dok mi vreli dlan obuzima lijevu dojku; srce mi nedostaje. Kad pogledam ulijevo, vidim brkatog tipa kako mi se nakrivljeno smiješi. Izgleda da mu je oko 40 godina, nije visok za muškarca, otprilike moje visine, golih prsa, s malim pivskim trbuhom, ne osobito zgodan, ali s bucmastim i dječačkim licem.

Pokušavam se osloboditi, ali on mi palcem i kažiprstom počinje vući i motati lijevu bradavicu. I odjednom čujem smiješno krkljanje u svom trbuhu.

"Oh. Mmmmmm." Ispustila sam dugi cvilaj.

Koljena mi klecaju kad se nađem naslonjena na njega, a vrat mi počiva na njegovom ramenu. Zatvorio sam oči, ne vjerujući što se događa.

Kao na mig, toliko pari ruku iznenada luta po mom tijelu. Vlažni jezik grubo mi trepta po desnoj bradavici prije nego što se par vlažnih usana sklopi oko nje i počne grickati tvrdu bradavicu koja sada pulsira. Osjećam usisavanje i četvrtina moje živahne dojke nestaje u mokroj vrućoj špilji.

"Ayeaah", dahnem, "Ohh!"

Osjećam vreli dah preko lijevog obraza i otvaram oči. Tip s brkovima pokušava me poljubiti u usne. Skupivši svu svoju snagu, odgurnem ga. I kad on odstupi, uhvatim kako padam unatrag. Međutim, moćne ruke me zgrabe. Snažni stisak mi dolazi ispod depiliranih pazuha, s obje strane tankog struka, s unutarnje strane bedara, iza koljena. Bez muke me podižu s tla; širom raširivši noge prije nego što me spusti na vlažni ručnik i drži me na popločanom podu. Svojim slobodnim rukama nastavljaju milovati moje tijelo; nekoliko ih počne grubo pipati po mojim grudima. Odjednom sam se istinski uplašio!

Ispružim vrat i na svoj užas otkrijem da je brkati tip skinuo hlače i kleči između mojih raširenih bedara, dižući se.

"Ne. Što misliš da radiš?"

Vičem na njega i pokušavam se izmigoljiti, ali ruka mi je brzo stegnuta preko usta i stisak me čvršće.Oko mene odjednom bruje glasni i nerazumljivi glasovi. Zatim osjetim vrh njegovog tvrdog penisa kako klizi po mom mokrom prorezu, zabijajući se na privatni ulaz u moj ljubavni tunel. Puzim oči i skoro umirem od srama. Očajnički odmahujem glavom da mu kažem ne, ali prekasno je. Čuje se oštar potisak, potpomognut mojim nektarom koji slobodno teče, brkati tip zabija svoj kurac do balčaka u mene, snažno me udarajući u stražnji dio moje vagine.

“Aarrrh.” u šoku vrisnem prigušeni vrisak.

Bez ikakvih finoća, počinje se ljuljati na meni, bolno mi prislanjajući bazu kralježnice na tlo. Njegov tvrdi kurac tako bijesno ulazi i izlazi iz mene da se osjećam kao vruće željezo, pali nježno meso moje mace, boli me.

Zatim dolazi čudan osjećaj na mojim grudima. Naglo otvorim oči i nađem nekoliko tipova koji kleče sa svake strane od mene, vrte se i prebacuju jezicima po mojim bolno nabreklim bradavicama. Šačica njih mazi ili ljubi moj trbuščić, gdje me najviše škaklja. francuska sobarica price Osim one četvorice koji mi još uvijek drže udove, ostali me jednom rukom obilno maze po cijelom tijelu, a drugom trzaju kite.

Želim viknuti u pomoć, ali brkati tip iznenada ubrza svoje lupanje, nemilosrdno udarajući po mom pubisu, zabadajući sve jače i dublje u mene. Unatoč mojoj teškoj situaciji, uzbuđujem se i moj vrhunac iznenada raste. Pulsirajuća bol na mojim bradavicama širi mi čudno trnce po cijelom tijelu. Kad osjetim postupno oticanje kvake u sebi, jednostavno sam izvan sebe. Očajnički suspregnem dah, ne mogu vjerovati što mi se zapravo događa. Tada mi se odjednom tijelo ukoči jer me pogađa golemi orgazam.

"Waaa. mmm. Ohh. Ohh. Sranje, oh, sranje!" Zacvilim dok se moja maca grči oko tvrdog pulsirajućeg kita, šaljući ga u isto vrijeme. Uz gunđanje odjednom svršava, njegova toplina šiklja duboko u mene.

"O sranje, ovo nije stvarno. O sranje, ovo ne može biti stvarno!" Začepim oči, odmahujem glavom, razmišljam naglas.

Dok njegovo drhtanje utihne, ja još uvijek drhtim od bezobzirne želje. Osjećam kako njegov kurac klizi iz mene, ali tvrdi se brzo gura u moju pičku. Samo stenjem od ekstaze.

"Ohhaaahh!"

Previše se sramim da otvorim oči da vidim tko je on, ali počinjem ljuljati zdjelicu, susresti se s njegovim snažnim udarcima, ne želeći sići s vrhunca. Nešto vruće gurne me na usne i kad otvorim usta pukne, vrući kurac mokar od sperme gurne mi se u stražnji dio grla i zapuši mi se. Guranje se tada pojačava na oba moja kraja.

Tip u mojim ustima tako se divlje ljulja da mi njegov kurac nekoliko puta isklizne iz usana, ali ja ga zgrabim objema rukama i smjesta vratim u usta. Tada saznajem da su me već oslobodili stiska i da im ruke lutaju po mom golom tijelu. Svaki njihov mali dodir kao da šalje električnu struju kroz moje tijelo koje drhti, ostavljajući me napetom i s neutaživom željom. Usred moje zbunjenosti, netko podiže moje lijevo stopalo dok mokri kurac počinje trljati i golicati mekani potplat mog tankog stopala. O Bože, što on radi. Osjećam se delirično!

Kako bih se uhvatio malo stvarnosti, stisnem usne oko penisa u ustima. Sisam tako snažno, povlačeći njegovu predspermu, da čujem tipa kako sikće od boli i ekstaze. Pa, znam da je skoro stigao i brzo klimam glavom gore-dolje po njegovom kurcu, vrtim jezikom oko obrezane kurčeve glave, sišem još jače, sve dok ga ne pošaljem ovamo.

"Mmm. mmm."

Usklađeno s glasnim gunđanjem, gusti komadići sperme nalijeću na moja usta. Toliko je ljutkastih stvari da ih ne mogu sve držati u ustima i neke mi počinju curiti niz grlo. Naježim se na tu pomisao jer i kad sam dala glavu svom bivšem - tom gadu, uvijek sam sve ispljuvala.Dok još uvijek razmišljam o tome, dolazi do dubokog uboda u moju macu.

"Aahhh."

Hvatam zrak i gomila sperme šikne mi niz grlo, gušeći me. Drhtim dok ljigava stvar polako dopire do mog želuca. Onda odjednom, penis na drugom kraju pulsira i prska u moju macu.

"HHO!"

Vičem na sav glas dok me pogađa još jedan val orgazma. Čini se da se cijeli svijet vrti oko mene dok mi munja blješti kroz potiljak.

Pitam se jesu li ovo prakticirali prije; Samo znam da se dva potrošena kita brzo zamijene s dva tvrda pulsirajuća. Negdje usput, uspravan i sklizak penis stavio mi je u desnu ruku i samo ga trzam, kao da mi život ovisi o tome. jebanje krastavcem Prvi put Do sada me nije briga tko su ili koliko ih je sve dok me napadaju, držeći me na vrhuncu mog vrhunca!