Mb ebanovina teen tuširanje rar

Ispostavilo se da nisam pozvan u vojsku. Otprilike u svibnju iste godine, dok sam bio na zabavi s prijateljima, pružila mi se jedinstvena prilika. Domaćica je bila dobra prijateljica, udana dama nekoliko godina starija od mene, čije je ime bilo Jane. Uvijek je inzistirala da je zovem Janie. Tijekom zabave obratila mi se sa zanimljivom ponudom. Pitala me jesam li ikada čuo za otok Nantucket. Nisam. Objasnila je da se radi o malom otoku Massachusettsu udaljenom oko 30 milja od obale Cape Coda. Imala je ujaka, kojeg sam ranije upoznao, koji je živio u Virginiji, ali je također imao 200 godina staru kuću na otoku Nantucket. Tražio je nekoga tko će tijekom sljedećeg ljeta ponovno ostakliti i obojati stare prozore na kući. Janie je tamo obično provodila ljeta vodeći kućanstvo za svog ujaka, koji bi uvijek cijeli kolovoz provodio na otoku. Rekao sam da sam zainteresiran i zamolio Janie da mi donese više informacija.

Nekoliko dana kasnije nazvala me s ponudom za ljetni posao od svog ujaka Charlieja. Dobio bih sobu i hranu i određenu novčanu naknadu. Također ću postati glavni pilot stričevog malog unutarnjeg/vanbrodskog glisera, koji se koristio za skijanje na vodi i za prijevoz gostiju do nekih udaljenijih otočkih plaža. Cijeli izgled mi je zvučao sjajno i brzo sam prihvatio.

Dao sam otkaz u trgovini muške odjeće u kojoj sam radio; ali sam mogao nastaviti raditi sve do tjedna kad smo odlazili na Nantucket. Početkom lipnja Janie i ja smo spakirali njezin auto i krenuli na dugu vožnju do trajekta za otok Nantucket. Nisam ni slutio što mi budućnost donosi.

Od sjeverne države New York cijelo putovanje trajalo je pet sati vožnje do Woods Holea, MA, a zatim još dva i pol sata na trajektu. Bilo je to dugo putovanje bez događaja, tijekom kojeg je Janie počela pričati o tome kako joj se brak raspada.Naime, podijelila je detalje o trenutačnoj aferi svog supruga sa srednjoškolkom. Odjednom mi se um počeo motati, pitajući se u što sam se točno uvalio.

Trajekt je pristao i mi smo krenuli da se iskrcamo. Bio sam zapanjen svojim prvim dojmovima o Nantucketu. Mb ebanovina teen tuširanje rar Nikada nisam vidio ništa slično, pa nisam mogao ni zamisliti njegovu ljepotu i draž. Kuća ujaka Charlieja bila je u sporednoj ulici točno u glavnom selu, samo pet minuta od trajektnog pristaništa. Zaustavili smo se na prilazu kasno poslijepodne. Prvi posao bio je raspakiranje auta, pa smo odmah prionuli na posao. Kuća je bila velika i prilično šarmantna. Janien suprug, uspješan poslovni čovjek, pridružit će nam se na nekoliko tjedana u srpnju. Osim toga, imali smo cijeli lipanj i srpanj prije nego što bi ujak Charlie i njegova žena stigli u kolovozu.

Kuća je imala šest spavaćih soba, svaka s kaminom. Dobio sam malu sobu pokraj Janieine sobe. U skladu s tradicijom starih kuća, dvije sobe imale su međusobno povezana vrata. Na prvom katu nalazio se vlasnički apartman, a na drugom je katu bilo pet spavaćih soba koje su zajedno dijelile dvije klasične kupaonice iz 1930-ih. Tu je bila i praonica rublja i tuš na prvom katu neposredno uz kuhinju. Što se tiče moje sobe, Janie je objasnila da će se u kolovozu kuća napuniti gostima njezina ujaka i da ću se vjerojatno morati malo preseliti.

Prvi tjedan se odnosio na čišćenje i postavljanje kuće, preuzimanje broda u marini i njegovo vezivanje u luci; a za mene, sastavljanje mog plana rada za sedamnaest 12 na 12 prozora koje bih rastavljao, restaurirao i ponovno instalirao tijekom ljeta. U međuvremenu sam počeo istraživati ​​otok na biciklu i zabijati glavu u razne trgovine, muzeje i ostale otočke atrakcije. I naravno, svako sunčano poslijepodne provodili smo na plaži, kojih je bilo preko osamdeset milja.

Nije trebalo dugo prije nego što smo upali u prilično ležernu rutinu. Janie je kuhala, a ja sam pomagala oko roštilja na drveni ugljen i punila perilicu posuđa. Nije bilo TV-a, pa smo se nakon večere, osim ako nismo otišli na piće i neku zabavu uživo, Janie i ja opuštali u dnevnoj sobi ili radnoj sobi - slušajući glazbu i čitajući knjige. Do kraja prvog tjedna bilo nam je vrlo udobno izležavati se u našoj posteljini, koja je za mene bila samo stari par kratkih, tankih pamučnih sportskih hlačica, iznošenih komandosa. Dijelili smo kupaonicu najbližu našim spavaćim sobama, koja je imala duboku staru kadu s kandžama i nije imala tuš. Obje su kupaonice bile na udaljenom kraju hodnika pokraj moje spavaće sobe. Običavao sam koristiti tuš na prvom katu za svakodnevno pranje, dok je Janie više voljela dugo kupanje u kadi. O da, kupke. Isprva bi ostavljala vrata kupaonice otvorena samo na tren tijekom kupanja, ali kako su dani prolazili, činilo se da su vrata sa svakim Koristi moje kćeri xxx slike bila sve više otvorena. Zaintrigiralo me to, a sigurno me nije uvrijedilo. Umjesto toga smatrao sam to prilično rizičnim. Bio je to, međutim, stupanj familijarnosti na koji nisam navikao.

Većinu sam večeri visio u spavaćoj sobi čitajući dok se Janie kupala, često razgovarajući kroz otvorena vrata. Jedne večeri za večerom ona je ušla u Chardonnay, a ja u Dewar's scotch. Oko 9:00 krenuli smo na kat. Kao i obično, Janie se uputila u svoju sobu, a zatim u kadu; a ja sam se izležavao na krevetu u kratkim hlačama. Ubrzo me priroda pozvala da obavim nuždu. Krenuo sam prema nekorištenoj kupaonici na udaljenom kraju hodnika. Peđa D Boj Prvi put Dok sam prolazio bliže otvorenim vratima kupaonice, Janie je upitala "Kamo ideš?"

Zaustavivši se na vratima i provirujući, odgovorio sam: "Idem u drugu kupaonicu.moram piškiti."

"Zašto tamo?" upitala je, "ovdje je WC."

Pomalo zatečen, stidljivo sam odgovorio "Ovaj. stvarno?"

Na što je ona pomalo zavodljivo odgovorila: "Misliš li da nikad prije nisam gledala tipa kako piški?"

"Pa, da budem iskren, nikad nisam razmišljao o tome. I.osim tipova za pisoarima, nikad prije nisam imao društvo u kupaonici, a sigurno nikad publiku."

"Oh, zaboga, Aarone, uđi. i ne budi tako razborit."

Dopustite mi da ovdje stanem. U ovom trenutku svog života imam 21 godinu, nisam više djevac, ali još uvijek sam početnik sa ženama. Janie je vjerojatno 15 godina starija od mene, oko 6' 9" s kratkom smeđom kosom, očima boje lješnjaka, izuzetno je fit i ima nevjerojatne noge, sise i guzicu. Nije da nisam primijetio. Malo mi se vrti od viskijanapaljen kao kurac, i drkao sam svake večeri razmišljajući o tome kako sam u ovoj velikoj staroj kući — sam — s nevjerojatno privlačnom ženom. Dobro. pa što bi ti učinio?

Pravo.

"Previše sam sramežljiv", odgovorio sam, "idem niz hodnik." I jesam. Istini za volju, hvatala me je kost samo razmišljajući o okolnostima, a gotovo da nema šanse da tip mokri s ukočenim.

Na povratku me opet zaustavila na vratima: "Aarone, za ime boga, uđi ovamo."

Pa, pozvan u tako moćnu kuću, ušao sam u kupaonicu.

"Nemoj samo ostati na vratima, priđi bliže."

Gutljaj. Prišao sam rubu kade. Mogao sam vidjeti da su joj oči prikovane za prednji dio mojih uskih pamučnih hlačica, koje su sigurno bile vidljivo pod šatorom. Moj fokus je, naravno, bio negdje drugdje. Istini za volju, želio sam posegnuti poput one scene u "Diplomcu" gdje Dustin Hoffman zgrabi Ann Bancroft za grudi. Porodični seks mi je govorilo da će ishod za mene biti malo bolji nego za njega u filmu. Ali umjesto toga samo sam stajao i skenirao svaki centimetar golog tijela koje je bilo ispred mene. Sigurna sam da su moje oči bile tanjurići.

Odjednom je Janie zagrabila dvije šake vode za kupanje i polila prednji dio mojih hlačica. Pogledao sam dolje i vidio tanku Amerika sljedeći top model gol tkaninu sada čvrsto priljubljenu uz moju kožu, a moj sada vrlo tvrdi kurac vidljiv u visokom reljefu. Ovaj rezultat je očito bila njezina namjera.

Nakon bezvremenske stanke, Janie je tada izjavila: "Aarone, ne možeš ostaviti te mokre kratke hlače na sebi.skini ih."

Dakle, jednostavno, jesam. Izvukao sam mokre kratke hlače i bacio ih prema vratima.

Samo sam stajao bez riječi, crvenog lica i potpuno gol, izbijajući kurac koji je stajao uspravno u svom svom sjaju. Zatim je otvorila prostor između koljena i naredila "Uđi sa mnom u kadu". Dok mi je kurac udarao po naučenoj koži trbuha, a jaja su mi visjela, pronašao sam dovoljno prici ukusni tinejdžerski vrući između njezinih nogu da skliznem u vruću vodu za kupanje. Stvari su se sada događale prebrzo da bih uopće razmišljao o tome što se događa. Međutim, jedno je bilo sigurno, nisam pružao ni protest ni otpor. Janie i moj penis sada su radili sve moje misli za mene.

Kad sam sjeo, prvo što je učinila bilo je zgrabiti moje lijevo stopalo i čvrsto ga prisloniti na svoju macu, što sam mogao vidjeti kroz valove u vodi za kupanje. Kao da mi kurac već nije dovoljno tvrd, sada se već stvarno naprezao. Koristeći se nogom, počeo sam nježno masirati usne njezine mačkice, prelazeći velikim nožnim prstom gore-dolje po cijeloj dužini, zastajući nakratko pri svakom potezu kako bih stimulirao njezin klitoris. Sa svoje strane, Janie se sagnula naprijed dovoljno da zgrabi moj potopljeni kurac u obje ruke. Mislio sam da ću odmah svršiti.

Sigurna sam da sam se cerila kao gad, ali ne sjećam se ničega, bila sam obuzeta požudom i strašću. Prvi put savitljiva jebačica Čvrsto uhvativši moj natečeni član, pogledala me ravno u oči i rekla: "Pitala sam se kako ovo izgleda. Prokletstvo, ovaj kurac je prekrasan!"

Nisam znao kako odgovoriti, brzo sam promrmljao "Hvala."

Pojačavši stisak na moj kurac desnom rukom, ispružila je lijevu ruku iza moje glave i povukla moje lice prema naprijed. Nekoliko centimetara dalje pogledala me ravno u oči i rekla "Poljubi me." Istog trenutka su nam se usne spojile i gotovo odmah njen jezik bio je u mojim ustima. Strastveno smo se ljubili.Kad se njezin jezik povukao, ja sam ispružio svoj, koji je ona počela snažno sisati, istovremeno pumpajući moj kurac desnom rukom. Dok mi je srce lupalo poput udarnog čekića i udisaji koji su mi dolazili kroz nos u dubokom, brzom slijedu, bio sam potpuno njezin. izgubljen u ovoj rijetkoj i egzotičnoj seksualnoj međuigri.

Iznenada i bez upozorenja moj penis je prošao svoju prijelomnu točku. Počela sam svršavati prije nego što sam uopće uspjela ponuditi upozorenje. Uhvativši se za stranice kade, izvio sam leđa. Ni na trenutak nije popustio njezin stisak na moj kurac. Dapače, lijevom rukom me je čvrsto uhvatila za jaja. U magli seksualnog ispunjenja, glave zabačene unatrag, mozga obuzetog snažnim orgazmom, samo sam mrmljao "Jebote.jebote.jebote" dok je moj kurac bljuvao svoje blago. A kakav je to teret bio. Dok je moj orgazam jenjavao i spustio dupe natrag na dno kade, pogledao sam Janie i vidio žice moje sperme kako kapaju s njezina lica u vodu za kupanje ispod. Gledajući dolje, vidio sam veliki bazen sperme koji mramorira površinu vode. Bio je to gotovo egzistencijalni trenutak. To je svakako bilo jedinstveno u mom kratkom životnom iskustvu.

U sljedećih nekoliko trenutaka, nakon što sam došao do daha, samo sam pogledao Janie i rekao "O moj jebeni Bože, to je bilo super."

Sa žestinom na licu kakvu nikad prije nisam vidio, i očima upaljenim u moje, jednostavno je odgovorila "Dušo, to je bio samo početak."

Isprala je lice; i izležavali smo se nekoliko minuta u kadi. Najavio sam da ću se osušiti i otići u krevet. Kad sam izašao iz kade, jednostavno je rekla: "Ako si usamljen ili promrzao noću, znaš kako ćeš me pronaći."

"Da, Janie, sigurno."

Nakon brzog trljanja ručnikom, podigao sam svoje mokre kratke hlače, prebacio ih preko police za sušenje u sobi i uvukao se u krevet gol. Bila je to noć koja će ući u moje osobne anale. Nisam bio siguran da je sasvim gotovo, ali sam bio prilično iscrpljen od duge popodnevne vožnje biciklom. Na kraju sam odmah pao na spavanje.To je tako klasično muški.pasti u dubok san odmah nakon svršavanja. Nisam ni čula da je Janie izašla iz kupaonice ili prošla pokraj mojih vrata.

Probudio sam se s prvim znacima zore. Bilo je vjerojatno 5:00 ujutro. Bilo je malo svjetla na nebu i, sa širom otvorenim prozorima, mogao sam vidjeti čipkaste zastore kako se mreškaju na povjetarcu, i čuti ptice kako prave svoju tipičnu jutarnju galamu. sretan kao vrag još jedan dan. Imao sam svoja uobičajena jutarnja drva, pa sam otišao u kupaonicu kako bih obavio tipičan jutarnji prvi posao, rasterećivši mjehur. Vratio sam se u svoju sobu, ali sam dobro razmišljao o Janieinom pozivu od prethodne noći.

Tiho sam otvorio vrata između naših soba i provirio unutra. Mogao sam je vidjeti s desne strane okrenutu od mene. Brzo sam odlučio: u za peni, u za funtu. Još uvijek Najbolji azijski handjob, ušuljao sam se u njezinu sobu i oprezno u njezin krevet. Dok sam podigao plahte, bilo je dovoljno svjetla da vidim da je i ona potpuno gola. Zastao sam kako bih dobro pogledao njezino polegnuto tijelo. Mogao sam čuti njezino nježno disanje.

Prišao sam žlicom odmah iza nje i nježno joj položio ruku preko struka. To je bilo dovoljno da je probudi iz sna. Nježno je zastenjala i gurnula se uz moje tijelo. Moj ionako tvrdi kurac završio je uljuljkan između njezinih prekrasnih guzica. Rukom sam pronašao njezine obilne grudi i brzo sam joj stimulirao bradavice do tvrdih točaka. Istovremeno sam počeo trljati kitu po rascjepu njezine guzice, dodatno stimulirajući to besramno malo čudovište.

Janie je podigla lijevu nogu tek toliko da posegne i zgrabi moj kurac, povlačeći ga između svojih bedara i čvrsto stisnuvši nogama. Istog trenutka počeo sam je jebati po bedrima dok je njezina ruka držala moju čvrstu batinu na usnama njezine mačkice. Svojim sam neograničenim entuzijazmom nadvladao njegovu nespretnost.

Odjednom je odvojila moj nabrekli kurac i otkotrljala se prema meni. Mimi Oro price Obavivši me rukama i privukavši me bliže, strastveno me poljubila u usne.Prekinuvši poljubac prošaptala je Teen girl cams, gledala sam te godinama. Znam da nemaš pojma o osjećajima koje gajim prema tebi. Kako si mogao znati. Želim da postaneš moj ljubavnik. Želim da se jebeš ja.bilo kada, bilo gdje. Želim tvoje tijelo, a posebno želim posjedovati taj tvoj mladi, Traženje ruskih nevjesta, prekrasan kurac. Želim ga u sebi.svugdje gdje ga možeš prilagoditi."

A moj dobro osmišljen odgovor na njezino očaravajuće otkriće, njezino priznanje svojih najlibidinoznijih želja, ponuđeno kroz moju vlastitu maglu napuštene strasti, bio je vrlo dubok i jezgrovit: "Za."

Odmah smo se prevrnuli sa mnom na vrhu. Gorjela sam od požude. Nakratko sam se zapitao na koliko točno mjesta mogu zabiti svoj upitni kurac. Opet smo se poljubili, moj je jezik prodirao u njezine usne dok se moj kurac snažno trljao o njezinu macu i stidni brežuljak. Zgrabila me za gluteuse i još me čvršće privila uz svoj pubis. Mogao sam osjetiti oštre vrhove njezinih bradavica na svojim dojkama. Oboje smo počeli tiho stenjati, potičući jedno drugo na dalje. Počela je šaputati, gotovo bajalicu: "Jebi me, Aarone, jebi me, Aarone." Mislim stvarno, što je dječak trebao učiniti?

Polako sam skliznuo tijelom prema dolje i zagnjurio lice među čvrste brežuljke njezinih grudi, cijelo vrijeme trljajući naučeni srednji dio o njezinu vruću i vlažnu macu. Što se nje tiče, njezine su se noge podigle s obje strane moga tijela i držale me svojim škripcem. Samo malo podigavši ​​glavu, počeo sam joj sisati bradavice, prvo jednu pa drugu, prebacujući se naprijed-natrag između njih. Rukama je držala moju glavu sa strane, fizički me potičući dalje. Nastavio sam svoju migraciju prema dolje, brzo prelazeći njezin pupak do pubisa i dalje. Iako u to vrijeme zaista nisam obraćao pozornost, njezin stidni trokut bio je uredno podšišan i glatko obrijana od te točke prema dolje.

Moje gladne usne stigle su do njezinih stidnih usana, koje sam nastavio stimulirati jezikom, posebno obraćajući pažnju na njezin klitoris. Slijedio sam primjetan trag vlastitog precuma, budući da je moj natečeni kurac koji je curio ispred mojih usana samo nekoliko trenutaka prije. Neko sam vrijeme zagnjurio lice u njezinu macu, jezikom duboko zadirući u njezinu vaginu. Ovdje sam naišao na oštar, gotovo bakrenast okus koji ću kasnije naučiti voljeti. Međutim, trenutačno je moj penis inzistirao na tome da radi mnogo više nego što je moj jezik ikada mogao.

Povukao sam se iz ovog egzotičnog čina kunilingusa i vratio se u praktičniji misionarski položaj. Moj pulsirajući kurac bez problema je pronašao put kući. Kad sam počeo ulaziti u Janieinu vruću i natečenu vaginu, njezina je čaranja postala glasnija i upornija. "Jebi me Aarone.JEBI ME ARONE!" A moj mozak je tiho odgovarao "Oh, bolje vjeruj da hoću!"

S rukama koje su mi držale gornji Slike gole žene tijela uvis, pogledala sam dolje prema našim isprepletenim preponama. Janieina ruka bila je na mom kitu usmjeravajući ga u svoju vaginu, u koju sam ušao polako i namjerno. Nema prave metafore za taj trenutak. Ništa ne opisuje tipov prvi ulazak tako sažeto od riječi sjajan. Utjelovljuje sve za što postoji dječački kurac. pišanje (zlatni tuš) Prvi put Osjećaj moje glave gljive kako polako klizi duž tog uskog i podmazanog prolaza bio je izvrstan. Kako su se naša tijela spajala, postajali smo jedno. Sa svojim Mb ebanovina teen tuširanje rar potpuno podignutim, nepomičnim, trenutno omotanim u Janieinu vruću i blistavu vaginu, spustio sam gornji dio tijela i ostvario potpuni kontakt s njezinim. Janieine tvrde i uspravne bradavice bile su zdrobljene u moja gotovo bez dlaka prsa. Njezine su ruke bile oko mojih ramena dok su nam se tijela stezala u savršenom zagrljaju.

Prešao sam rukama niz njezine strane i čvrsto zgrabio čvrsto meso njezinih gluteusa. Polako sam podigao središnji dio i dopustio svom kitu da se polako, postupno povuče većim dijelom svoje duljine. Zatim sam počeo više puta umetati i povlačiti svoj penis iz njezine čudesno vruće i uske mace.Nastavljao sam s ovom radnjom iznova i iznova, postupno povećavajući i kadencu i intenzitet svojih zabadanja, sve dok konačno nisam dosegao grozničavu visinu. Moja svijest o svojoj okolini postupno se smanjivala do točke u kojoj je moja svijest, zapravo cijelo moje biće, svedeno na ovih nekoliko četvornih centimetara potpuno angažiranog i visoko stimuliranog mesa. Da.moj kurac je radio sve moje misli.

Sa svoje strane, Janieino stenjanje pojačalo se i intenzitetom i glasnoćom do točke u kojoj je glasno cviljela sa svakim mojim brzim i snažnim udarcima. Bilo nam je vruće.bile smo znojne.potpuno nas je obuzelo to erotsko i napušteno jebanje. Naša razlika u godinama nije mi promakla. Zapravo, činilo se da ovaj trenutak čini još egzotičnijim.

Intenzitet mojih udaraca je prerastao u nevjerojatan bijes. Mogao sam osjetiti kako dolazi moj orgazam. Nije da sam to tada prepoznao, ali bio je to onaj najnevjerojatniji paradoks u kojem frajer želi svršiti na najustrašniji i najintenzivniji način, ali želi i produžiti jebanje.pa.naizgled zauvijek. A onda, bez upozorenja, u posljednjem naletu vlastitog neobuzdanog bijesa, Janie je doživjela najsnažniji orgazam koji sam ikada mogao zamisliti. Njezini gipki bokovi počeli su se nabijati na mene kad su nas oboje podigli s plahti. To mi je, naravno, diglo kurac. Zahtijevalo je još dublju penetraciju ovog vrućeg mesa, dok je isporučivalo još jednu i još jednu salvu gorućeg sjemena u Janieinu gladnu i zahtjevnu pičku.

Napokon, bez daha, nakon nekog neshvatljivog vremena, naši zajednički orgazmi su splasnuli. Naša iscrpljena tijela srušila su se jedno o drugo. Sa svojim penisom do kraja, zaustavio sam se na Janie dok su se naše disanje i tijela počeli opuštati, dopuštajući našim srcima da polako povrate svoje prirodnije ritmove.

Još uvijek povezani kakvi smo bili, oboje smo bili izgubljeni u vlastitom postkoitalnom blaženstvu. Moj se kurac polako ispuhao i na kraju otpao.Nisam više bio fizički povezan, nježno sam se otkotrljao i legao na leđa, dopuštajući svom tijelu da se ohladi i izađe iz svoje seksualne preopterećenosti. Dugo vrijeme nitko od nas nije ispustio ni glasa. Jedina buka bila je buka još jednog jutra koje je teklo na ulicama ispod.

Iskreno govoreći, imala sam samo jednu misao: "Ovo će biti jedno pakleno ljeto."