Sheena gurati guzicu svog tate u lizi

Moja supruga Amy i ja bili smo ljubitelji boravka na otvorenom i voljeli smo kampirati kad bi nam se pružila prilika. Ne surovi tipovi na otvorenom, više smo bili za planinarenje i fotografiju. Amy voli fotografirati, a mi imamo vlastitu mračnu sobu kako bi ona imala potpunu kontrolu nad procesima razvijanja i ispisa. Strastveni je fotograf još od tinejdžerske dobi.

Vjenčali smo se 2004. godine i seksualno smo isključivi od kasnih 90-ih. Tijekom godina, kako smo postali malo eksperimentalniji u našem seksualnom životu, snimili smo nekoliko njezinih seksi fotografija koje ona može vidjeti kad se razvije. Kad izađe nešto jako dobro, tiskat će primjerak za naš privatni album. Ona to radi vrlo rado i uživa u tome da se gola i fotografira sve dok je to samo sa mnom. Sve slike u našem albumu snimljene su u privatnosti našeg doma. Ipak, ovo putovanje u planine bilo je naše prvo kampiranje otkako smo počeli fotografirati Amy golu. Stvarno sam se nadao da će joj se svidjeti neke fotografije prirode, ali nisam je namjeravao forsirati. Već sam imao sreće biti sa ženom poput Amy. Toliko je seksi da ju je teško opravdati pukim riječima. Ona je jedna od onih žena koje izgledaju zgodno bez obzira što odjenule. Žene je mrze jer ostaje vitka što god jela. Ona vježba, ali nije triatlonka. Ona je jednostavno nevjerojatno Latino devojka žena. Visoka je 5'3, maslinaste kože s prekrasnim C košaricama i svijetlosmeđim bradavicama. Guzica joj je pomalo zaobljena, što volim. Noge su joj duge u usporedbi s ostatkom tijela. Sheena gurati guzicu svog tate u lizi Kosa joj seže preko ramena i tamnosmeđa je.

Žena je vruća.

Čudno, samo je donekle svjesna koliko je Evenflo klasične bradavice. Stalno joj govorim, ali ona na neki način sliježe ramenima i kaže da sam očito pristran. U pravu je po tom pitanju, ali to što sam pristran ne znači da nisam u pravu. Žena je hodajuća alternativa Viagri ili slično. Prema riječima Jaggera/Richardsa, mogla je natjerati mrtvaca da svrši.

Doista.

Amy je stvarno izašla iz svoje seksualne ljušture posljednjih nekoliko godina i nisam želio napraviti korak unatrag tako što ću biti napadan. Kad smo se tek vjenčali, bila je seksualno konzervativna. To je uglavnom zbog toga što su je odgajali stariji i vrlo religiozni roditelji. Kad je bila u srednjoj školi, roditelji su joj bili u kasnim pedesetima i bili su baptisti. Amy je u određenoj mjeri odustala od vjere kad je napustila dom i otišla na koledž, ali još uvijek je nosila mnogo te napete prtljage.

Bila je svjesna toga, ali je rekla da trebamo skinuti slojeve umjesto da samo pritisnemo prekidač.

Bio sam poput Amynog deprogramera. Nije da je bilo tako teško. Što smo je više dovodili do orgazma, to je bila spremnija isprobavati nove stvari i više je željela istraživati. Moja žena je bila vrlo seksualno biće.

Stvarno je počela pronalaziti nove načine za uživanje u vrhuncu i sve je otvorenija. Nedavno sam joj počeo pružati vaginalne orgazme radeći na njezinoj g-točki. To je stvarno promijenilo našu seksualnu poziciju. Također mi je dopustila pristup svojoj ludo seksi guzici, što je u prošlosti uvijek bilo ne-ne. Samo malo masiranja, ali ona to kopa.

Napredak.

Nikako nisam htio učiniti ništa da ovu nedavnu renesansu Preveliko dupe kraju. Ipak, bila je sredina ljeta i nadali smo se, ako ne i očekivali, potpunoj privatnosti. Situacija je svakako bila zrela.

Išli smo na kampiranje u Adirondacks i to je područje koje sam dobro poznavao iz svojih fakultetskih dana. Nadao sam se da ću pronaći nekoliko mjesta koja sam koristio u prošlosti, a koja su bila dovoljno udaljena od staza da nam daju solidnu privatnost i gotovo nikakvu šansu da budemo pronađeni ili viđeni. Bilo je jedno posebno mjesto koje je imalo malu travnatu površinu s pogledom na malu, ali prekrasnu dolinu. Imao je čak i brzi pristup malom potoku koji se lijepo okupljao na mjestima za kupanje i pecanje. Morali ste se malo penjati kako biste došli do njega s glavne staze, ali bio je na odličnom mjestu i gledao je na ovu malu dolinu.Bilo je naseljeno samo bambijevom postavom i lovcima nije bio dopušten pristup tom području.

Koristio sam ovo mjesto mnogo puta unatrag s prijateljima s fakulteta i našim djevojkama. Bio je to naš vlastiti mali Shangri-La. Upalilo je svaki put.

Amy je bila jako uzbuđena i htjela je da oboje uzmemo slobodan ponedjeljak s posla, kako bismo mogli ostati još jedan dan. Bio sam jako sretan kad je to rekla i oboje smo mogli osloboditi svoje rasporede za ponedjeljak. Krenuli smo u petak ujutro u cik zore. Neposredno prije nego što sam otišao, otišao sam do svog računala i ispisao nekoliko karata staza čisto radi sigurnosti. Dok sam ih presavijao i stavljao u vrećicu s patentnim zatvaračem, zazvonio je inbox. Jedan moj stari prijatelj s faksa poslao je jedan od onih postova "što svi rade ovaj vikend" i jednostavno sam morao izbaciti svoje planove i malo se pohvaliti.

"Idem prema Adirondacksu prošetati nekim starim stazama i pronaći neke od svojih starih kampova. Radujem se miru i tišini."

Odjavio sam se i krenuli smo.

E sad, jedan od razloga zašto me dodatni dan usrećio bio je taj što sam imao više vremena nasamo s Amy u prekrasnom okruženju. Druga stvar koja mi se svidjela je to što ćemo morati nositi hrane i pića za dodatni dan. stres Medicinski To je značilo manje prostora za tešku odjeću. Što reći, nakon otprilike sedam godina braka, još uvijek volim gledati svoju ženu golu.

Naš auto je bio parkiran blizu početka staze do 9 ujutro. To je ostavilo dovoljno vremena za pronalaženje i postavljanje kampa i istraživanje šume ili možda jedno drugo.

Bilo je oko dva sata pješačenja do mjesta gdje se odvajamo od ustaljene staze. Nisam bio siguran hoću li se sjetiti točnog mjesta, ali na kraju je bilo jako lako jer se moje pamćenje pokazalo točnim.

Nakon dvadesetak minuta pješačenja po neusječenom i često neravnom terenu, bio sam vrlo sretan kad sam otkrio da je moje omiljeno mjesto još uvijek tamo. I dalje je bilo nevjerojatno privatno. Nije bilo znakova da je itko bio ondje u posljednje vrijeme i nije Dick poslovi sa sportskom opremom naznaka staze u bilo kojem Kompjuterski ormarić začin drvo ebanovina da smo nestali s lica Zemlje.

Bilo je to isto malo mjesto. Mali komadić trave manji od 20 x 20 i nešto mekanog tla u blizini za šator. Bilo je to poput male oaze u šumi otprilike na pola puta do malog vrha. Rekao sam Amy kako je to mjesto lijepo i privatno i vrtjelo joj se kad smo stigli. Ispunio je njezina očekivanja.

Počeo sam postavljati naš šator. Bilo je skoro podne, pa je Amy raspakirala našu hranu za taj dan i pripremila brzi ručak. Rekla je da će pričekati da dovršim šator prije nego što počne kopati. Rekao sam joj da se udobno smjesti. Rekao sam to s više nego malo koketiranja u glasu. Uputila mi je sparan pogled i rekla da želi malo sunca, a budući da nam je čistina omogućila pristup, izložit će joj se jako podnevno sunce.

Pitala me što bi trebala obući.

Rekao sam joj da, budući da ovdje nema nikoga, može biti odvažna koliko hoće. Već mi je postalo teško.

Amy je očito bila u situaciji.

Počela je guliti svoju odjeću za mene. Prvo je otkopčala bluzu kratkih rukava i skinula je. Zatim je došao grudnjak.

Sada je stajala na čistini ne noseći ništa osim svojih sićušnih planinarskih hlačica i gaćica plus čarapa i cipela. Okrenula mi je leđa i skliznula iz hlačica.

Moj hard on sad je trebao puknuti.

Tamo je bila moja žena. Nikad prije gola izvan naše kuće, noseći samo cipele i oskudno donje rublje.

Pričvrstila ga je i napućeno me pogledala dok je skidala posljednji sloj sa svog tijela. Bio sam šokiran kad sam otkrio da su joj stidne dlake nestale osim sićušne trake na vrhu.

Očito je bila ponosna na sebe. Također je očito sve ovo planirala. Kurac mi je sada pulsirao jer sam shvatio da će se ovaj vikend napraviti mnogo toga.

Nisam imao pojma.

Legla je na veliku crvenu deku koju je ponijela i izgledala je poput pustinje. Brzo sam se skinuo Gola Liz Hurley stao iznad nje.Posegnula Debeli čovek animiran za mojim velikim penisom i počela ga raditi svojim mekim rukama. Već sam bio tvrd i ona je prešla na usta nakon nekoliko putovanja gore-dolje. Čvrsto je obrađivala glavu nekoliko minuta i to mi se svidjelo. Skoro su mi koljena izletjela u jednom trenutku. Zatim me počela uzimati prilično duboko i to je radila nekoliko minuta prije nego što se povukla s mene i rekla mi da legnem. Jesam i ona se popela na mene u položaju 69. Bio sam suočen s njezinom svježe obrijanom breskvom i izgledala je neopisivo ukusno. Medicinski Tijana Ajfon Uvijek je imala nevjerojatnu macu, ali vidjeti je bez dlake po prvi put bilo je vrlo erotično.

Otišao sam u grad i priredio joj nekoliko velikih orgazama. Bila je stvarno glasna dok je lizala moj kurac. Njezin je vrhunac odjekivala misao naša mala dolina. Bilo je to ozbiljno paljenje. Nakon drugog vrhunca, ponovno se počela nabijati na moj kurac, ali stvarno me je uzimala duboko i tjerala se da malo zagrcne. Osjećaj koji je izazivalo njezino grlo prenio me i počeo sam stenjati. Ustuknula je kad sam počeo svršavati i uhvatila je sve u svojim ustima. Dala mi je lijepi mali prikaz dok ga je pomicala od obraza do obraza, temeljito kušajući moj teret. Zatim je sve progutala i protrljala trbuščić u znak zahvalnosti.

Ležali smo pod sjajem naše usmene sesije i kupali se na suncu. Bilo je malo poslije 13 sati kada smo ustali i goli završili postavljanje kampa.

Bili smo zadovoljni svojim poslom oko 14 sati, Brak bez neveste zatim smo krenuli, goli osim naših cipela i čarapa i moje male dnevne torbe. Doduše, spakirao sam nešto odjeće u slučaju da zapadnemo u neko gusto grmlje, ali uspjeli smo izbjeći sve loše. Poveo sam je na kratko planinarenje kako bih joj pomogao da upozna opće područje i na kraju sam se uputio prema malom kupalištu koje je bilo možda Tinejdžijski seks svjež tisuća metara udaljeno od našeg kampa. Željela je da oboje budemo lijepi i čisti za našu noćnu sesiju, a ja se nisam namjeravao svađati.

Pronašli smo malenu rupu s vodom, koja je bila samo malo mjesto gdje se potok skupljao. Bio je samo oko četiri stope dubok u sredini i samo oko 25 stopa na najširem mjestu. Ipak, pružao je dovoljno prostora za potpuno ispiranje. Sapunali smo jedni druge našim prirodnim sapunom koji je bio prijatelj divljih životinja. Sapunom je navlačila moj polutvrdi kurac i to me opet jako očvrsnulo dok sam joj umasirao sapun u šupak. Ona je to stvarno voljela i počeo sam sapunati njezinu macu drugom rukom. Doživjela je ogroman orgazam dok sam joj istovremeno obrađivao obje rupe, a njezini su vriskovi bili još glasniji nego prije. Spustila se na koljena u vodu i duboko me uvukla u grlo za manje od pet sekundi. Nikada to nije radila dok smo bili zajedno jer sam ja prilično velik, a ona se držala mojih osam inča kao pit bull bez zuba. Nedavno sam svršila, ali nije bilo važno. Imala je moj teret nakon desetak sekundi odvođenja do kraja. Skoro sam se prevrnuo dok sam dolazio. Ustala je trljajući trbuščić dok se dizala u stojeći položaj s đavolskim izrazom na licu. Očito je bila jako ponosna na sebe.

Moja žena se ponašala zgodnije nego ikad u bilo kojem trenutku tijekom našeg braka. Bilo je očito da ćemo biti goli na otvorenom nešto čime ćemo se više baviti.

Već sam razmišljao o prodaji naše kuće za nešto s puno više privatnosti.

Završili smo s čišćenjem i obrisali se ručnikom. U kamp smo se vratili nešto prije 17 sati. Zapalili smo vatru i krenuli s pripremama večere. Donijela sam dva mala fileta za kuhanje i bili su za prvi dan jer nismo htjeli da puno mesa noću privuče divlje prijatelje. Ostatak hrane bio je ili konzerviran ili vegetarijanski.

Svatko je vukao po jednu bocu Chiantija, a ja sam donio i bocu tekile s nekoliko limeta i soli. Nadopunio sam svoje poklone za zabavu s nekoliko jointa. Bili smo spremni za lijepu erotsku večer.

Vatra se lijepo zagrijala i uspio sam prilično dobro ispeći odreske.Imao sam malo prethodno začinjenog crvenog krumpira s maslinovim uljem koji sam spakirao u aluminijsku foliju. Također su ispali prilično dobro s obzirom na ono s čime sam morao raditi. Uživali smo u finom obroku i ubili bocu Chiantija. Imali smo savršeno raspoloženje za seks.

Vatra je bila spojnica jer je temperatura pala na 50 stupnjeva nakon što je pao mrak. Kad se vatra ugasila, odnijeli smo stvari u šator i Amy je bila svuda oko mene. Ponovno je bila zalijepljena za moj kurac i sisala me sa strašću kakvu nisam vidio do ovog vikenda. Afrička xxx priča sam i namjestio je kako bih ponovno mogao biti s njom. Zaista sam išao za njezinom svježe obrijanom macom i radio joj okomito prorez i izbjegavao pretjerano stimuliranje njezinog klitorisa. Deniz Dejm price Samo sam je radio gore-dolje s puno postojanog pritiska. Sigurno se spremala za nešto, a onda sam produžio svoje milovanje kako bih uključio njezin zbijeni pupoljak ruže. Nikada prije nisam to radio, ali ona je bila na tako seksiziranom mjestu da se to jednostavno činilo kao stvar za učiniti.

Obožavala je to!

Nakon nekoliko prelazaka preko svoje male guzice, zgrabila je moju glavicu i zadržala je na jednom mjestu te mi svojom guzicom počela prelaziti po jeziku. Samo sam joj dopustio da to kontrolira, a ona je samo grabila guzicom preko mog jezika i na kraju produžila svoje poteze da uključi i svoju macu, a zatim mi pustila glavu. Poslala je jasnu poruku da joj se sviđa što njezina stražnja vrata čupaju jezik. Bilo mi je drago jer sam uživao više nego što sam mislio. Vratio Medicinski se dugom milovanju cijele njezine pukotine jezikom i ona se ponovno počela polako povećavati.

Nakon što je nekoliko minuta obradila obje rupe, počela je doživljavati intenzivan vrhunac. Pritisnuo sam joj klitoris jezikom i ona je počela mrdati bokovima kao što nikad prije nisam vidio. Izvukao sam usta s nje i nježno je držao na mjestu dok je dolazila i dolazila.

Smirila se i ustala na sve četiri i tražila da je pojebem. Kliznuo sam u njezinu macu i počeo udarati straga dugim dubokim potezima. Stalno sam je navijao.Nagnuo sam kukove dovoljno da strpam i zadnjih pola inča u nju i to ju je natjeralo da ponovno počne svršavati. Njezini unutarnji mišići radili su na mojoj osovini i to me u kombinaciji s njezinim seksi stenjanjem dovodilo do ruba. Rekao sam joj da ću svršiti, a ona se brzo odmaknula od mene i okrenula da preuzme moj teret. Zadržao sam se tek toliko da me uvuče u usta. Popila je moju žestinu treći put tog dana.

Nikada nije popila više od jedne moje količine u istom danu, a čak je i to bila rijetkost. Ne samo da je to učinila, nego se činilo da joj se to svidjelo i onda me potpuno očistila svojim jezikom. To nije bio standardni postupak u to vrijeme, iako je od tada bio!

Još sam jednom odlučio da ću je što češće izvoditi vani.

Zapalili smo jedan od jointova, povukli nekoliko dimova i opustili se. Pitao sam je zašto je tako zgodna. Rekla je da ju uzbuđuje biti sama sa mnom kao i biti gola u divljini. Unatoč privatnosti, i dalje se osjećala vrlo javno i vrlo zločesto. Zatim je priznala da joj je oduvijek bila fantazija da bude uhvaćena gola u šumi i da se na kraju prepusti nekom nasumičnom seksi muškarcu. Rekla je da je zamišljala da sam ja taj izmišljeni stranac dok sam je jebao straga.

Unatoč tome što sam svršio tri puta tog dana, slušao sam njezine riječi. Bio sam malo pijan i svježe napušen i možda sam joj zato rekao da nikad ne odbije svoju fantaziju i da zvuči vruće.

Počinjala mi je pomisao da moju 32-godišnju ženu seksa neki zgodni mladić. Pitala me jesam li ozbiljan. Rekao sam joj da jesam. Pitala me hoću li biti ljubomoran. Rekao sam da bih mogao biti, ali da nikada ne bih želio da moja ljubomora stane na put ispunjenju fantazije. Racionalizirao sam da je stvarno ispunjenje fantazije tako rijetka stvar.Kako bih to mogao uskratiti osobi koju sam najviše volio. Rekla mi je da sam najbolji muškarac kojem se svaka žena može nadati. Prihvatio sam kompliment i rekao joj da želim detalje ako ikada ispuni svoju fantaziju. Kortni Kardašijan Medicinski Ona je pristala.

Ponovo Besplatni softver za blokiranje pornografije pokrenuli J, primili još nekoliko udaraca i ugasili ga. Zaspao sam potpuno zadovoljan i uz lijepo ugodno zujanje.

Dobra vremena.

Probudio sam se uz zvuk ptica, a sunce je već izašlo. Pogledao sam na sat i vidio da je već prošlo 8:00 ujutro. Odlučio sam da bi rani ribolov bio u redu. Kad bih mogao uloviti nekoliko riba, mogli bismo izbjegavati konzerviranu hranu još jednu večer. Ručali smo nekoliko sendviča sa sirom i voćem, ali večera će biti kuhar Boyardee osim ako ne nađem nešto bolje. Ponio sam svoju mušičarsku opremu jer je zauzimala malo mjesta, a bilo je dobro doba godine za lov na potočnu pastrvu. Znao sam nekoliko mjesta za ribolov na istom potoku u kojem smo se kupali dan ranije, ali mjesto koje bi mi dalo najbolje izglede za nekoliko ulova bilo je udaljeno najmanje sat vremena hodanja, a vjerojatno i malo dalje. Ostavio sam poruku za Amy da ću se vratiti na ručak i uživati ​​u suncu i okupati se kako bih je ponovno zaprljao.

Pronašao sam potok i koračao njime najbolje što sam mogao. Prošlo je toliko vremena otkako sam bio ovdje da sam se odupro porivu da napustim potok iz straha da ga ne izgubim, iako sam bio prilično siguran da bi mi to uštedjelo vrijeme.

Pronašao sam mjesto koje sam tražio i bilo je gotovo onakvo kakvog sam ga se sjećao. Bilo je nekoliko lijepih malih kutova i trupaca koji su izgledali kao da bi mogli poslužiti kao zaklon za ribe. Trebalo mi je više od sat vremena, ali iskrcao sam pastrvu lijepe veličine i bio sam još jedan udaljen od još jednog finog obroka. Kad sam iskrcao pastrvu broj dva, krenuo sam kući. Nažalost, to je bilo u 13:30 popodne. Dva plus sata između riba. Nikako nisam bio veliki ribar. Barem sam obavio posao.

Ukrcao sam dvije ribe u svoju torbu za čuvanje i pričvrstio je za svoj ruksak i krenuo sam. Odlučio sam isprobati prečac na putu kući jer sam želio jesti i popodnevno se poseksati. Također sam joj rekao da ću se vratiti do ručka i nisam želio da se previše brine jer već kasnim.

Amy se probudila oko 9 ujutro i provela veći dio ranog jutra čitajući svoj roman. Oko 11 je izašla van upiti malo sunca. Potamnila je potpuno gola oko 20 minuta sa svake strane, a zatim je odlučila otići do potoka kako bi se malo okupala gola i možda malo više gola sunčala na malom pješčanom sprudu.

Pronašla je mjesto bez problema i očistila se u kadi sa slatkom vodom. Nakon što je bila čista, legla je uz vodu na veliki ručnik.

Ovo je sigurno bio život, pomislila je.

Prije 30 sati, kad sam ostavio svoju pomalo zagonetnu poruku na Facebooku, nisam shvatio da je nekoliko mojih starih prijatelja tog istog vikenda planinarilo istim područjem. Vidjeli su moju objavu na svojim iPhoneima i misleći da ću biti na našem starom mjestu, odlučili su svratiti Izrada stolne suknje pozdraviti se. Isključili smo telefone, pa će ovo biti iznenađenje.

Zaista iznenađenje.

Moji prijatelji, Paul i Jake, pojavili su se u našem kampu oko podneva. Vidjeli su sve naše stvari i znali su da su bili u pravu. Sa sobom su popili pivo i pola su odlučili odnijeti do potoka da se ohlade u vodi. Hladno pivo je uvijek bolje od toplog. Drugi paket od 12 komada ostavili su tamo. Vidjeli su moju tekilu i uzvratili nekoliko prije nego što su krenuli s pivom.

Amy je ležala gola na pješčanom sprudu i bila potpuno uvjerena da je sasvim sama. Uživala je na suncu, ali bilo je vrijeme ručka, pa je odlučila da će se uskoro vratiti u kamp kad je čula šuškanje iz tog smjera. Shvatila je da sam to ja i odlučila mi prirediti malu predstavu.

Amy je dodatno raširila noge i imala svoju macu okrenutu prema otvoru u šumi.Gledala je ravno u sunce, pa je zatvorila oči i zabacila glavu. Protrljala je klitoris i počela stenjati. Brzo se zagrijala i stavila je nekoliko prstiju u svoju sada mokru macu. Lijevom je rukom trljala klitoris, a desnom se dodirivala. Moja seksi supruga sada se stvarno uznemirila i stvarala je mnogo buke.

Paul i Jake približavali su se čistini kad su začuli jauke seksualno uzbuđene žene. Pretpostavili su da imamo seks i počeli su tiho hodati kako bi nas mogli pogledati, a da nas ne uzbune. Ono što su vidjeli smjesta ih je pogodilo. Moja supruga je bila u punom prikazu dok je više puta prstima nabijala svoju obrijanu macu. Sada ih je imala tri unutra. Paul i Jake došuljali su joj se na oko 15 stopa. Znali su da će ih na kraju vidjeti. Oboje su stali. Jake je spustio pivo i počeli su se skidati dok su gledali kako Amy doživljava orgazam. Nakon što je došla, otvorila je oči i ugledala dva gola muškarca i njihove viseće kite obasjane suncem. Mislila je da sanja i opet je počela postajati vruća. Sjetila se mojih riječi od prethodne noći i brzo zaključila da se to odnosi i na dva muškarca, ali i na jednog.