Ruskinja dobra kucna zena

Neke od najboljih uspomena koje imam su one koje sam stvorio sa svojim najboljim prijateljem, Bubbom. Njegovo pravo ime je John, ali ja ga zovem 'Bubba' otkad znam za sebe. Odrastao sam izvan malog grada 1980-ih, vikendom nije bilo puno posla osim loviti, pecati i piti pivo. Bubba i ja smo radili sve te stvari, čak i kao tinejdžeri. Počeli smo loviti i pecati s očevima, ali čim smo bili dovoljno stari da idemo sami, Reality kraljevi crni kurac smo vikend bili ili u šumi ili usred djedovog ribnjaka. Cijeli Pravi pijani ruski tinejdžeri četvorka bismo lovili ili pecali, ponekad oboje, a onda bismo u petak i subotu navečer otišli u grad da zadamo malo nevolja. Mislim da smo počeli piti čim sam dobio vozačku dozvolu. Bubba je nekoliko mjeseci mlađi od mene, pa smo obično posvuda išli u tatinom starom Chevyju iz '78. koji mi je dao da koristim.

Jedne subote, Bubba i ja smo tog jutra otišli u lov na jelene, a zatim popodne u ribolov. Budući da je bilo vruće od kurve u crkvi, vratili smo se svojim kućama obući kratke hlače prije nego što smo krenuli prema jezercu. Čim bismo stigli na svoje mjesto, tajno malo područje iza nekog grmlja gdje je riba dobro grizla, skinuli bismo kratke hlače i pecali goli cijelo poslijepodne. Oboje smo voljeli biti goli. Do trećeg piva, Bubba je već imao kost na koji bi i konj bio ljubomoran. Taj dečko ima veliki stari kurac koji je ostao tvrd cijeli dan i curi mu presperma poput fontane. Moram priznati da sam i sam bio prilično tvrd, ali moj kurac od 6 inča izgleda kao bebin u usporedbi s njegovim čudovištem.

Ponekad bi nam pecanje dosadilo pa bismo se okupali u jezercu da se malo rashladimo. Budući da smo bili tinejdžeri, obično bismo pokušavali zakucati jedni druge ili vidjeti tko može najdalje piškiti ležeći na našim leđima. Bubba je uvijek imao prednost u toj igri jer mu je kurac izgledao kao raketa koja stoji. Kunem se, mogao bi piškiti tri stope van. Iako sam znala da nemam šanse, poigravala sam se samo da vidim kako njegov veliki kurac piša.Da sam imao sreće (a većinu vremena jesam), mogao bih vidjeti i njega kako dobro spermi iz tog kurca. Ni ovaj dan nije bio drugačiji. Ruskinja dobra kucna zena To što Bubba piša i diže svoj kurac toliko me iznerviralo da sam učinio nešto što sam mislio da nikad neću - pitao sam ga mogu li ga popušiti.

Bubba je već bio tri lista na vjetru, pa sam mislio da ću imati dobre šanse. Kad bi rekao, "Ne", pokušao bih se nasmijati s njim. Srećom, Bubba je pristao. Sjeo je natrag u čamac, a ja sam počela lizati glavu da vidim kako će reagirati. "Kvragu, sine, opet ćeš me natjerati da svršim", bila je njegova jedina reakcija, praćena njegovim đavolskim smiješkom. Ne znam je li ga zbog piva toliko opustio drugi muškarac koji mu puše kurac ili je to zato što sam ja to htjela učiniti.

Osjećala sam njegov slani okus dok mi je ispunjavao usta. To me samo još više napalilo, pa sam počela prelaziti jezikom niz njegovu dugu osovinu. Bubba je samo zabacio glavu i počeo stenjati. Još sam malo radio na glavi, a onda sam pokušao dobiti što sam mogao od njegovog konjskog penisa u svoja usta. Mislim da sam ušao samo oko 5 ili 6 inča, ali dovraga, volio sam sisati što sam mogao. Milovao sam njegova dlakava jaja i na kraju pronašao njegovu naboranu rupu. Mislio sam da će me pokušati zaustaviti, ali umjesto toga, samo je raširio svoje razmaknute noge, pljunula mu po prstima i protrljala ga. To je bio moj poziv da se zabavim sa starim Bubbom. Prešla sam s njegove kite na tu njegovu slatku guzicu, prvo ližući njegovu dlakavu rupu, a zatim gurajući jezik u nju koliko god sam mogao. Bubba je samo zavijao dok sam mu nabijao djevičansko dupe. Zatim je učinio nešto što nisam očekivao. Preokrenuo se i zabio svoju čvrstu mišićavu guzicu u moje lice. "Jebi ga, prijatelju", bilo je sve što je rekao. Već je napaljen, nije dugo trebalo prije nego što sam mu svoj 6" kurac duboko zabio u guzicu. Ševio Medicinski ga najjače što sam mogao, a sudeći po njegovom gunđanju, stenjanju i pokojoj psovki, uživao je u svakoj sekundi.Mislim da sam mu upucao najmanje tri tovara u dupe, a on je sam upucao četiri ili pet preko boka čamca.

Ostatak poslijepodneva prošao je prebrzo. Popili smo kutiju piva, bacili ono nekoliko riba koje smo ulovili natrag u ribnjak i otišli kući. No, umjesto da se vrati svojoj kući, Bubba me zamolio da provedem noć s njim. Jesam, naravno, i ljubili smo se cijelu noć ispod pokrivača. Od tada nadalje, Bubba je bio više od samo mog najboljeg prijatelja; bio je čovjek kojeg sam voljela i s kojim sam željela provesti ostatak života. 40 godina kasnije, Bubba i ja smo još uvijek zajedno. Živimo u staroj kući moga djeda i još uvijek se vozimo čamcem radi zabave u ribnjaku.