Ogromna priča o azijskim sisama

Razlika između ratne priče i bajke -- bajka počinje; "Jednom davno. ." i počinje ratna priča; "Ovo nije sranje." -- Osim ako nisi prostitutka; zatim počinje "Evo me, ležao sam na leđima."

Dakle, moja priča počinje kao prostitutka i ovo nije nikakvo sranje - - -

Bio sam tamo, na leđima, ležeći na madracu za jedan krevet na podu. Bila je žena koja mi je sisala kurac i to jako dobro. Sisao sam joj klitoris i mazio ono za što sam se nadao da je G-točka, u isto vrijeme. Da dodam uzbuđenje, neki mi je tip držao noge u zraku i milovao dobar kurac od 6 ili 7 inča, unutra i iz mog šupka.

Bilo bi malo reći da sam bio u sedmom nebu. Znao sam tko je žena. Bila je tajnica moje žene, Cindy, s posla. Cindy je bila mlada dama dobrih proporcija; vjerojatno šalica od 36-C, gavranova crna kosa i prodorne zelene oči. A njezin sok od maca, koji mi je curio u usta, imao je slatko/slan okus u kojem sam uživao. Nije nam to bila prva 69 akcija i nadao sam se da neće biti i posljednja.

Nisam poznavao tipa koji me jebe u dupe. Možda sam znala njegovo ime, ali on me je procijenio nakon što smo Cindy i ja došle na Crno prljavo dupe 69, a ja jednostavno nisam vidjela tko je on. Njegov kurac je bio dovoljno debeo da protrlja moju prostatu kako treba. Bio sam siguran da Cindy pije puno prije sperme.

U to vrijeme nisam znao gdje je moja žena, Gail. Posljednji put što sam je vidio bila je u sendviču između para otac/sin. Jahala je oca, s kurcem u guzici, dok joj je sin jebao macu s vrha. Glava joj je bila zabačena, zatvorenih očiju, a njezino "O" lice govorilo je sve o užicima koje je doživljavala.

Jedna stvar se trebala dogoditi. Cindy je bila spremna stvarno pustiti. Iako, nije špricarka, Cindy je stvarno pustila sokove kad je došla. Način na koji je njezina maca počela stiskati moje prste bio je dobar pokazatelj da je spremna puhati. Ona je, također, povećala snagu usisavanja mog penisa.Glava joj je trenutno bila zakopana u grlu dok je gutala oko njega. Ogromna priča o azijskim sisama Naravno da mi je sok prokuhao i osjetio sam kako mi se jaja počinju stezati.

Tip koji me jebe u dupe držao je ujednačen ritam i nije pokazivao nikakve naznake da mu se bliži kraj. Bio je tako dobar posao milujući moju prostatu s glavom svog penisa da je to dodavalo faktor moje napetosti. Bila je to zapravo tijesna utrka, tko će biti prvi -- Cindy ili ja.

Bila je to Cindy -- i Vau. Njezina se maca čvrsto stegnula oko mojih prstiju i počela je režati oko moje kite. Maknuo sam prste s puta i snažno sisao njezin nabrekli klitoris. Zatim sam zabio jezik u njezinu macu i pripremio se za Vodič vaše djevojke za odličan seks. Nije toliko špricnula, koliko je šiknula. Usta su mi iznenada bila preplavljena sokom i brzo sam progutao jer je ubrzo nakon toga začuo još jedan mlaz.

Vibracije njezinog režanja i stenjanja oko mog penisa izvodile su posljednji trik i osjetio sam kako su mi se jaja stegla za prvi udarac. Noge su joj se tresle, a maca je lutala po mom licu dok je treći mlaz pulsirao iz nje - neki u mojim ustima, neki u mom nosu - uglavnom prskajući po mom licu.

U tom je trenutku prvi hitac potekao iz moje kite u njezino grlo i nije me bilo briga gdje me oprala. Zadržao sam snimanje užadi u njezino grlo, dok je držala moj penis duboko zakopan dok sam dolazio. Njezino skvičanje i režanje oko moje kite izvlačilo je još više sperme iz mene. Dok je silazila s visoka, zakopala je moj kurac i gutala oko njega, a zatim gurnula glavu unatrag kako bi mogla isisati i posljednju kap što mi je preostala. Napokon je pustila moj kurac da joj ispadne iz usta i otkotrljala se s mene, okrećući se kako bi me mogla slatko poljubiti.

Napokon sam ponovno mogao disati i nakon što sam obrisao njezine sokove iz očiju, vidio sam tko me jebe u dupe. Bio je to muž Gailine djevojke, Mark.Očito su me Cindyni i moji orgazmi natjerali da nehotice stisnem svoj šupak oko njegovog penisa i to je pokrenulo njegove posljednje napade. Ubrzao je ritam i posezao duboko u moje dupe s jajima koja su mi udarala u bazu kralježnice.

Cindy mi je polizala uho i šapnula: "Bože, to je tako zgodno. Volim vidjeti muškarce kako se ševe." Okrenula se Marku i rekla: "Jesi li spreman, dušo. Hoćeš li ispuniti mog ljubavnika svojom vrućom spermom?"

Nagnula se i provukla ruku između njegovih nogu, milujući mu jaja. "Ooooh, tako je čvrst." Pogledala me u oči. "On će ti dati tako veliki teret, ljubavniče. A ja ću gledati." Nagnula se, položivši glavu na moj još uvijek tvrdi kurac. Podigla je moja jaja, ljubeći ih dok se približavala i vidjela kako me Markov Besplatni hardcore bbw jebeni priča kurac pumpa sve brže i brže.

Podignula je pogled prema njemu. "Pogledaj ovamo dolje, dušo. Vidi me kako gledam kako ispunjavaš mog ljubavnika svojim sjemenom. Želim gledati kako ga ispunjavaš duboko i potpuno. Hajde dušo. Možeš ti to. Hajde. Dođi po mene i mog ljubavnika."

Mark ju je gledao u oči dok je govorila, a činilo se da je to bio okidač. Osjetio sam kako njegov štap buja u meni i progunđao je, "Dolazim -- dolazim - DOLAZIM!" Još dva brza udarca i on je zabio svoj kurac u mene što je više mogao i pustio ga. Mogla sam osjetiti njegov penis kako pulsira užad u moj šupak i osjetiti topli sok koji prska u mene.

Cindy je ustala i zagrlila Marka poput bebe. "Nije li to bilo dobro?" pitala je. promo Mama jebi sina Snažno ga je poljubila dok je sjedio od mene, a njegov kurac izletio je iz mog šupka, ostavljajući me s onim trenutnim osjećajem praznine. Ustao sam i zgrabio njih dvoje u grupni zagrljaj. "To je bilo sjajno." rekla sam. "To je cijelu noć učinilo fantastičnom." Nastavili smo se grliti nekoliko minuta izmjenjujući poljupce, i primijetila sam kako mi Mark liže lice tražeći Cindyne sokove.

Nakon još malo grljenja i maženja, Cindy i ja smo ustali i pogledali po sobi. Raznolikost seksualnih položaja razbacanih uokolo bila je dovoljna da se papa napali.Vidio sam poznatog magarca kako maše u zraku i doveo nas do njega. Gail je klečala, pognuta, srljajući u macu crvenokose koja je ležala na podu. Crvenokosa je sisala kitu koja joj je visila preko lica. Nisam prepoznao nijednog od tih igrača, ali mogao sam izabrati dupe svoje žene iz bilo koje postave.

Cindy i ja kleknule smo iza Gail i Cindy je prešla prstom niz Gailinu pukotinu. Dok se Cindyn prst zadržavao na Gailinom šupku, Gail je zastenjala i gurnula ga natrag. Cindy je to ignorirala i prešla prstom preko Gailine mace, što je izazvalo još jedno stenjanje i odgurivanje. Da, još uvijek je bila napaljena mala namiga.

Cindy je povukla mokar prst s Gailine pukotine. Pružila mi ga je i ja sam se automatski nagnuo naprijed kako bih srknuo. "Bože," rekla je Cindy, "ova žena je vlažnija od jezera. Pitam se koliko je muškaraca večeras došlo u nju?"

Gail je to čula jer je podigla četiri prsta i pokazala na svoju macu. Zatim je podigao dva prsta i pokazao na svoj šupak. Nikada neću postići izdržljivost ove žene, rekla je Cindy. "Ona je jednostavno nevjerojatna. Definitivno joj treba Rezultati dlakavih tinejdžera čišćenje. Jesi li lizač sperme, Gordy?" upitala me.

"Možeš se kladiti!", odgovorio sam. Razdvojio sam Gailina stopala, okrenuo se i gurnuo glavu ispod njezine mace. Gail je shvatila što se događa, jer je prihvatila moja ramena i spustila svoju macu na dohvat ruke. Brzo sam savio jezik oko njezina klitorisa i započeo sisanje. Cindy je bila u pravu -- mojoj su ženi sokovi bili razmazani po mačkici i još uvijek cure iz nje.

Moj jezik je radio na njenom zadovoljstvu jer sam mogao čuti neke slabašne jauke, a mišići njezine mace počeli su izbacivati ​​više tekućine iz nje. Brzo sam progutao ono što je pružila i otvrdnuo jezik da njime pojebem njezinu macu. To je izazvalo glasnije stenjanje i više sokova mi je curilo na usne iu usta.

Cindy je bila milovati moj penis i uzimajući me teško opet. Sjela je na mene i počela kliziti klitorisom gore-dolje po mojoj šipki.Budući da su mi oči bile podignute ispod Gail, nisam mogao vidjeti kakav je učinak imala, ali njezino tiho stenjanje ukazivalo je na to da radi kako treba. Dok su Gailini mišići mace istiskivali još jednu količinu tekućine u moja usta, Cindy je prilagodila svoje udare tako da je glavić mog penisa skliznuo u nju. Ubrzala je skokove, zabijajući se dublje u nju, a po njezinim dahtanjima i stenjanju mogao sam reći da je spremna za još jedan vrhunac.

Moj jezik je radio magiju na Gailinoj mačkici, dok mi ju je brusila po licu. Morao sam gurnuti ruke ispod njezinih guzica da me spriječi da me uguši. Kad sam to učinio, gurnuo sam joj prst u macu i počeo milovati mjesto koje sam našao prije mnogo godina. Mama jebi sina masturbacija u javnosti Dok sam to radio, savio sam jezik oko njezina klitorisa i snažno ga sisao. Gail je odustala od otimanja druge žene i počela ulaziti u moj tretman njezine mace.

"Bravo, Gordy!" povikala je, "Nastavi -- Nemoj stati, OOoooohhhh Fuuuccckkk -- YyyeeeSSSS!" i došla je, tvrda, sokovi su mi preplavili lice i usta, pa čak i nos. Nastavio sam lizati i milovati koliko god sam bio vrijedan, i nastavio podizati njezinu guzicu kako bih mogao dobiti malo zraka. Nastavila je prskati i mljevenje sve dok se nije spustila s visine, ispuštajući neke meke posljednje jauke i otkotrljavši se s mene na stranu. Nakon što je došla do daha, obuhvatila je moju glavu svojim rukama.

"Zato te volim, toliko", rekla je, "Ti uvijek znaš što treba učiniti u pravo vrijeme." To je kad smo čuli Cindy oplakivanje još malo i osjetio sam njezinu vožnju teško dolje na moj penis opet. Oboje smo podigli pogled prema njoj, gledajući nas poluzatvorenih očiju. Gail je ispružila ruku i nježno je povukla k nama kako bismo mogli podijeliti trostruki nemarni poljubac. Dok smo mijenjali jezike, Cindy se iznenada trgnula, širom otvorenih očiju. Okrenula je glavu, a mi smo pogledali oko nje kako bismo vidjeli njezinog dečka, Carla, kako pipa njezin šupak svojim kurcem. Cindy je ostala mirna sve dok nije uvukao glavu svog penisa, a zatim je polako gurnula natrag na njega.Osjećao sam njegov kurac kako ulazi u nju kroz tanki zid između njezine mace i šupka. Zastenjala je kad je pao do dna i mogla sam osjetiti kako mu jaja udaraju o Djevojka masturbira sama i ja ubrzo smo upali u klackalicu - ritam unutra/izlaz koji je Cindyno stenjanje pretvorio u krikove zadovoljstva. Ti povici privukli su publiku. Ubrzo je pored nas stajalo nekoliko tipova i gledalo dok su milovali svoje tvrde kite. Gail je ljubila Cindy, prigušujući neke od krikova, ali se okrenula prema jednom od muškaraca i kliznula usnama preko glave jednog od muškaraca. Drugi tip je prišao i ponudio svoj penis Cindynim ustima. Sisala ga je i nastavila glasno stenjati oko njega. Dok sam gledao na kauč, vidio sam bucmastu plavušu, kako leži s glavom u tipovom krilu i sisa koliko je vrijedila, ali oči su joj bile zalijepljene za dva penisa koji su milovali Cindy i izlazili iz nje. Preko naslona kauča naginjala se slatka mala crvenokosa, gledajući širom otvorenih očiju i usta, ali mogla je samo reagirati na tipa iza sebe, držeći je za ramena i snažno je mazeći.

Nepotrebno je reći da je učinak Cindynih vaginalnih mišića, nasumičnog stiskanja i otpuštanja, i osjećaj Carlova tvrdog penisa koji je milovao unutra i iz njezina šupka ponovno brzo zatezao moja jaja. Znam da je moja osovina sve više otvrdnjavala dok sam se pripremao za oslobađanje. Mislim da je i Carl bio spreman. Oči su mu bile čvrsto zatvorene, a gunđanje mu je postajalo sve kraće kako su mu se udarci ubrzavali. Otprilike u to vrijeme Cindy je doživjela mali vrhunac. Tijelo joj je zadrhtalo, njezino jecanje postalo je prigušeno cviljenje, a njezina je maca snažno stisnula moj kurac. To je učinilo to za mene. Uz stenjanje sam je pustio Milf stopala preplavio joj macu svojom spermom. To je izazvalo još jedan mali vrhunac i njezina se maca opet stisnula na moj kurac. Nisam mogao ništa učiniti nego uživati ​​u vožnji. Bio sam na dnu. Cindy je sada uzvraćala i Carlu i meni.Pustila je kurac koji je sisala i objesila mi se o ramena dok mi je stenjala u uho. Nježno sam uzeo njezinu glavu svojim rukama i doveo njezine usne do svojih za poljubac. Osim što je stenjala u moja usta, činilo mi se kao da pokušava jezikom pojebati moje lice.

Zatim je uslijedio još jedan mali vrhunac. Prislonila je svoje usne na moje -- naši su se jezici dvobojili dok smo sisali jedno drugo. Odjednom se odmaknula od mene, odgurnuvši se rukama dok joj je glava zanjihala gotovo ravno prema gore. Ispustila je urlik, tijelo joj se ukočilo i došla je jako teško. Noge su joj se tresle, trbušni mišići mreškali, a iz nje je dopirao još jedan urlik. Uzvratila je Carlu. Moj kurac je omekšao, pa kad su joj se mišići mace zategnuli, istisnula me iz sebe.

Carl je zaurlao i zabio se u nju. Mogao sam reći da joj zasipa šupak spermom, a ona je uživala u svakoj kapi sperme. Odgurnula se uz njega i zadržala dok je završio.

Nakon što je Carl doživio vrhunac, pao je naprijed na Cindyna leđa. To ju je gurnulo na mene i opet sam bio tamo -- ležao sam na leđima, na podu, ovaj put s dva mlitava tijela koja su me prikovala. upoznavanje preko interneta price Gail je pogledala s penisa koji je sisala i vidjela moju nevolju. Ispustila je kurac i nagnula se da prodrma Carla. "Hajde, Baby", rekla mu je, "Ustani, gnječiš mi muža." Nekoliko ga je puta udarila po guzici i on je konačno pogledao gore i oko sebe. Kad je vidio o čemu govori, sjeo je i povukao Cindyno mlitavo tijelo sa sobom. I dalje su opkoračili moje Lezbejka srednje škole i Carl je pokušao kleknuti i povući Cindy sa sobom. Još uvijek je bila omamljena od posljednjeg vrhunca i nije se htjela pomaknuti.

Carl je skliznuo u stranu, stavio ruke ispod Cindyne guzice i ustao, privijajući je uz svoje tijelo. Ovila mu je ruke oko vrata, podignula glavu pod njegovu bradu i zaprštila. Naša sperma i njezini sokovi curili su iz nje, prskajući niz Carlov prednji dio i kapajući s njegova kita koja je omekšavala.

"Mislim da je bolje da ovu odvedem negdje da se malo odmori", rekao je uz smijeh.

"Da," rekao sam ustajući i pružajući ruku kako bih pomogao Gail da ustane, "Izgleda da smo je zadnji put odjebali."

Gail me udarila iza glave. "Ne budi tako Mama jebi sina, Gordy." Rekla je. "Večeras ti je pružila dvije divne vožnje. Poštuj više sposobnosti te žene."

"Jao", rekao sam. Nagnuo sam se kako bih mogao šapnuti na Cindyno uho. "Hvala ti za čudesne ševe večeras, draga. Bila si prekrasna i erotski uzbudljiva." Cindy je nešto promrmljala i čvršće se stisnula uz Carlova prsa, podigavši ​​glavu dovoljno da se priljubi uz njegov vrat. Carl se pažljivo probijao kroz strunjače i madrace do pojedinačnih soba.

Pogledao sam Gail. "Draga, ovo zadnje je bio moj labuđi pjev za gospodina Petera. Ako postoji maca za jesti, kurac za sisati ili me netko želi pogubiti, ja sam u igri, ali mislim da ne mogu dobiti opet vrijedi bilo što. Što namjeravaš?"

"Pa," rekao je Gail, "želim rundu s Lennyjem. Super sam podmazan i taj bi njegov batin trebao jako dobro pristajati večeras." Lenny je bio visoki crni muž jedne od Gailinih teniskih partnerica. Bio je dugačak najmanje 10 inča, mekan -- iskren je BBC. Nije me iznenadilo što je Gail večeras bacila pogled na njega. Vidio sam Gloriju, Lennyjevu ženu, kako uživa u analnom bušenju jednog od gostiju koje nisam poznavao.

Gloria je bila ta koja nam je nabavila pozivnicu za ovu zabavu. Gloria i Lenny, Gail i ja, i neki drugi prijatelji povremeno smo se mijenjali. Tu i tamo Gail je odlučila uzeti Lennyjev kurac što je dublje mogla. Činilo se da je večeras jedna od onih Automatski program za gubitak masti sam gledati kako ga prima. Samo iščekivanje te velike šipke podmazalo bi je. Uvijek je pokušavala početi polako s njim, ali nakon dva ili tri kratka poteza obično bi se zabila što je više mogla na njegov kurac. Samo bi ležala i uživala u vožnji.

Pronašli smo Lennyja kako sjedi na kauču s mladom brinetom, snažno ga mazi i jezikom mu po glavi kuraca. Gail je upitala: "Hoćeš li jahati tu stvar?"

"O moj Bože, ne!" - uzvikne mladić. – Rasparao bi me na dva dijela.

"Pa, hoćeš li mi onda pridržati tu šipku ravno gore, pa ću ti pokazati kako se to radi." rekla je Gail.

Mladić je uspravio Lennyjev kurac, a Gail mu je opkoračila noge. sajam erotike Mama jebi sina "Bok, veliki dečko, tražila sam te večeras", rekla je, nagnula se i okrznula njegove usne svojima.

"Pa, draga, samo sjedim ovdje spreman i čekam te", rekao je smijući se. "Ova mlada dama mi je pravila društvo sve dok ti nisi stigao."

Gail je postavila svoju macu preko njegove gljive glave i polako se počela spuštati na njega. Sam ulazak njegove glave u nju izazvao je zastenjanje. Spustila se oko 3 inča, a zatim se malo podigla, samo držeći njegovu glavu unutra. Mala brineta je okrenula glavu da gleda širom otvorenih očiju i usta. Gail je pala, ponovno polako, pustivši još dva inča u nju i ispustivši još jedan jauk. Opet je ustala, samo mu držeći glavu zakopanom.

Zatim je pala - snažno - nabijajući se na njegovu palicu. Guzice su joj udarile po njegovim bedrima. "AAaaaAAHHH!" povikala je, dok je on padao u nju. Ostala je nabijena na njega i spojila usne s njim u erotski neuredan poljubac uvijajući jezik.

Kad je Gail pala, brineta je zabacila glavu unatrag. "O moj Bože!" povikala je, gledajući u spoj Gail i Lennyja, zatim gledajući mene, a zatim se osvrćući kad se Gail ponovno počela dizati. Dok se Gail drugi put nabijala na kolac, sjeo sam na drugi kraj kauča i privukao mladu brinetu k sebi. Prislonio sam je leđima na sebe i počeo joj milovati sise.

"Ja sam Gordy", rekao sam joj na uho, "A ljupka drolja koja se nabija na kolac je moja žena Gail." Do tog vremena, Gail je uspostavila ritam dizanja dovoljno visoko da zadrži Lennyjevu kurčevu glavu zatvorenu, a zatim se spuštala natrag, padajući do dna uz plač ili stenjanje i povremeno "O moj Bože!" i "Jebi me!" ubačen.

- Zovem se Julia - rekla je brineta. "Hoće li ga stvarno izjahati do kraja?"

"O, da", odgovorio sam. "Ne znam je li Lenny otišao večeras, ali može izdržati oko 20 30 minuta s njom." Kliznuo sam jednom rukom niz Julijin trbuščić i počeo umakati prst u nju da vidim koliko je mokra. Bila je dovoljno mokra da počne dodirivati ​​klitoris.

Kad je Julia počela malo otežano disati, Gail se podigla s Lennyjevog penisa uz udarac. "Noge su mi umorne, dušo", rekla mu je. "Neko vrijeme se popneš na vrh." Lenny je skliznuo s kauča na koljena, a Gail je legla na kauč na kojem je sjedio. Podigavši ​​noge visoko i široko, posegnula je za njim. "Hajde, dušo. Uđi u mamu. A kad budeš spremna, želim da uđeš duboko u mamu. Želim to u moj vrat maternice, dušo."

Lenny je krenuo naprijed, stavljajući glavić svog penisa u njezinu ispruženu macu i kliznuo do kraja. Dok je padao u nju, njegova su mu jaja udarila o njezinu guzicu. Brzo se povukao, a zatim ga ponovno udario, uspostavivši ritam punih udaraca od kojih je Gail ubrzo zadrhtala pod svojim prvim orgazmom.

"Jebi se. Jebi se. Jebi me!" povikala je dok je omatala noge oko njegova struka koristeći ih da ga privuče čvršće k sebi sa svakim udarcem.

Julijine su oči i usta bili širom otvoreni dok je gledala Lennyja kako pustoši moju ženu. Njena zdjelica je reagirala na moje klitoralne milovanja i milovala je sisu koju ja nisam mazio.

"Pale li te?" šapnuo sam joj u uho. "Želite li da vas tuče ta divovska šipka. Biste li željeli osjetiti kako se punim Veliki crni kurac može osjećati?"

Julia se izvijala uz mene."O moj Bože," rekla je, "Kako bih ikada mogla tako nešto stati u sebe. Rastrgalo bi me na komadiće. Bila bih tako uplašena." Posegnula je iza sebe i pronašla moj mlitavi kurac i jaja i nježno ih milovala. Nevjerojatno, Lennyjev i Gailin show, kao i milovanje kao sladostrasne mlade dame, imali su sve veći Moja mala sestra gaćice na mene.

Gurnuo sam se u njezin vrat, grickajući joj uši i šireći poljupce po potiljku i bokovima vrata. "Lenny je jedan od najljepših BBC-jevaca koje poznajem." rekla sam. "Postupat će s tobom tako nježno i raditi s tobom tako pažljivo da bi ga molila da ti lupi vrat maternice u roku od 20 minuta."

Otprilike tada, Gail je posegnula prema meni, ali je zgrabila Julijino koljeno. "Moj Bože, Gordy!" ona je plakala, "On me tjera da svršim OPET AAAAaHHHHAHHHHHH!" Noge su joj izletjele ravno van, gotovo šutnuvši Juliju u sise. Odvratio sam Gailinu nogu i privukao Juliju čvršće uz sebe.