Tinejdžeri male sise

Svi su ljudi izmišljeni i svi su stariji od 18 godina.

Bilo je skoro vrijeme za večeru kad sam pogledala u oči svoje sestre. Sjedila mi je u krilu i samo zabila svoju guzicu u moj kurac. Znao sam da može osjetiti kvržicu u mojim hlačama, činilo mi se kao da ću eksplodirati upravo ondje. Samo je nastavila pomicati dupe naprijed-natrag dok su joj oči bile uprte u moje. Zatim je duboko udahnula i približila glavu mojoj. Malo je stisnula usne i zastala kao da je čekala moje odobrenje.

Pomaknuo sam se naprijed i njene usne su dotakle moje, spojile smo usne. Zatim sam joj gurnuo jezik među usne. Vrtjeli smo jezicima zajedno, bila sam tako tvrda. Srce mi je počelo lupati, shvatio sam da je ovo bilo tako pogrešno. Znao sam da i ona to zna.

Gurnuo sam ruke u nju preko velike trenirke, bila je ljubičasta. Ovo joj je bila najdraža stvar koju je nosila kad sam dolazio u posjet. Kad bih se pojavio u posjetu, došla bi i zagrlila me, a onda je u trenu nestala. Ali nije prošlo dugo, vratila bi se odjevena u ovu preveliku ljubičastu trenirku.

Sjedila je na dijelu ove ljubičaste majice, pa kad sam otišao staviti ruku u njezinu majicu. Morao sam staviti ruku na njezinu nogu i kliziti rukom uz njezinu nogu. Klizao sam ga sve dok nisam mogao osjetiti krivulju njezina boka. Skoro sam pomislio da nema gaćice. Ali onda sam osjetila remen tegice.

Podvila sam prst ispod njega i malo ga povukla, a zatim ga pustila. Puknuo je o njezin bok i podignula je obrvu prema meni. Zavrtjela je jezikom malo jače po mom. Zatim sam pustio ruku da klizne uz njezin trbuh. Tinejdžeri male sise Gurnuo sam ruku još gore i onda primijetio da ne nosi grudnjak. Tada sam podigao obrvu prema njoj.

Stenjala je dugo i duboko dok sam joj prstima lagano uštipnuo bradavicu. Zatim sam pomaknuo palac naprijed-natrag preko njezine bradavice. Zastenjala je glasnije i još jače zabila svoju macu u moju kvrgu na kojoj je sjedila.

Podigla je guzicu dok se naslanjala na mene dok je stavljala koljena sa svake strane mog boka. Zatim ju je uzela za ruke i izvukla majicu ispod stražnjice. Sada je jedina stvar između njezine mace i mog kurca bile njezine gaćice i moje traperice.

Čvrsto mi je sjela u krilo, htio sam premjestiti svoje smeće. Ipak, nisam želio izgubiti ovaj trenutak. Toliko dugo žudim za ovim. Zatim mi je mazila macu na krilu. Gurnuo sam se još jače, mogao sam osjetiti kako mi se kurac počinje pomicati, pa sam gurnuo još jače. Onda mi je kurac malo skliznuo u bolji položaj. Poljubio sam je još jače.

Zatim je progovorila,

"Tim, želim se istuširati s tobom, idemo gore!"

Mi,

"Idemo, ovaj put sam ponio iznenađenje. Mogao bih se presvući kad završimo"

Praktično smo skočili kad smo ustali s kauča. Još uvijek sam osjećao njezine bradavice u glavi, toliko sam joj želio sisati sise.

Vodila me za ruku i praktički me povukla dok me vukla da je slijedim uz stepenice. Na prvom je katu bila napola kupaonica, ali tuš je bio na katu.

Pustila mi je ruku kad je vidjela da je slijedim, a zatim je preko glave navukla preveliku ljubičastu majicu i bacila je preko moje glave dolje do dna stubišta.

Zatim je stala ondje okrenuta prema meni. Sada je bila gola, osim njezine gatice. Imao sam njezine sise u mom pogledu, bile su divne. Areola joj je bila pet puta veća od bradavica i bile su tamne. Bradavice su joj stršale ravno van. Nisu bile mekane, bile su spremne da zalijepim usne za njih i vrtim jezikom oko njih. Ostala sam upamćena po njenom lijepom obliku.

Zatim me ponovno zgrabila za ruku i snažno povukla.

Tina "Hajde Tim, želim te pod tuš!"

Sada vidite da se moja sestra zove Tina. Toliko sam dugo čeznula za ovim trenutkom. Brasil veliko dupe remen njezine teglice uvukao joj se u pukotinu. Činilo se da čak nije imala ništa na sebi.Polovice njezine guzice pomicale su se naprijed-natrag dok je tresla svojom guzom za mene dok smo hodali uz stepenice. Uzeo sam prst i gurnuo ga između njezinih nogu i savio prst prema gore prema njezinoj mačkici. Zaustavila se i sagnula se kad smo bili skoro do vrha stepenica.

Razdvojio sam joj remen u stranu i zabio joj prst u macu. Ispustila je Oooh, yessss. Zatim se uspravila, opet me uhvatila za ruku i rekla, "Hajde!"

Kad smo konačno stigli do kupaonice uz stepenice, još sam bila odjevena. Nisam čak ni skinula gornji dio. Okrenula se i počela mi otkopčavati majicu. Ron Džeremi Koledž Isprva je petljala s gumbima, ali ih je sve otkopčala u tren oka.

Kliznula je rukama preko mojih prsa i niz moje ruke dok je skidala majicu s mojih prsa. Zatim mi je otkopčala kopču na remenu. Hlače su mi bile labave jer sam smršavio u proteklih šest mjeseci otkako smo ona i ja zadnji put bili u posjetu. Tako su mi hlače spale s trbuha i zaustavile se na bokovima.

Tina je tada otkopčala kopču Crna silikonska narukvica mojim hlačama i one su jednostavno pale na pod. Kliznula je prstima ispod moje trake za rublje i gurnula mi bokserice do gležnjeva. Podigla je pogled prema meni s velikim osmijehom.

Tina, "Toliko si velik, a čvrst da moraš imati sedam inča."

Upravo sam je pogledao, mislio sam da ima samo šest inča. Ipak, nikad ga nisam mjerio. Uzela je moj penis u svoju ruku i gladila ga naprijed-natrag.

Tina, "Trebaš tuš."

Tim, "Pa zato smo ovdje."

Tina se okrenula i pustila vodu, prilagodila je vodu pokušavajući postići pravu temperaturu. Zatim sam pogledao dolje i njezino dupe izgledalo je tako primamljivo. Kliznuo sam prstima ispod njezine teglice i spustio je do njezinih gležnjeva. Izašla je iz njega i pogledala me u oči. Mogao sam reći da je spremna započeti sa mnom.

Pogledao sam je u oči i kliznuo jezikom između usana.

Tim, "Jesi li siguran da ovo želiš. Jednom kad ovo počnemo, nema povratka. Mislim da smo par ludaka što želimo ovo, ali ne mogu pomoći kako se osjećam."

Tina, "Malo je kasno za ovakvu raspravu, jebao sam te u svojim snovima svaku noć zadnjih mjesec dana. Znam Velike crne sise i ti mene želiš, mogao sam to vidjeti u tvojim očima zadnji put kad si bila doma. Osim toga, volim sve vrste orašastih plodova. Seks priča japanskih djevojaka se istuširamo, pokazat ću ti koliko sam lud za tobom. Natjerat ću tvoje orašaste plodove da šiknu poput slapova Niagare!"

Sad smo oboje bili goli i Tina je namjestila vodu na pravu temperaturu. Oboje smo ušli pod tuš. Zgrabio sam komad sapuna i počeo ga pjeniti u rukama. Zatim sam joj stavio ruke na sise i počeo joj slati poruke. Osjećali su se baš kako treba, toliko sam je želio. Ali također sam znao da je to tako pogrešno. Možemo li se držati zajedno nakon što smo započeli ovu zabranjenu aferu.

To bi i bilo, zabranjena afera. To se ne može nazvati ni ljubavnom vezom, ni izlaskom, pa čak ni vezom za jednu noć. Ona je moja sestra, moja obitelj. Ako stvari pođu po zlu među nama, ne mogu otići i nikada je više ne vidjeti. Bit će tu svaki put kad je posjetim za Božić, Dan zahvalnosti Seksualna umjetnost zrelih priča bilo koji drugi praznik.

Onda je moja glavica opet preuzela, samo sam je jako želio. Okrećem se s njom u naručju dok sam je čvrsto držao i puštam da mi strujanje slavine udari u leđa. Zatim sam ponovno nasapunao komad sapuna i stavio joj još sapuna na sise. Koledž emancipacija To je ono što sam želio, a znao sam da je to ono što ona želi. Zatim sam još više zapjenio sapun i prinio ruku njezinoj mačkici.

Tina, "Oh Tim, ti ne znaš koliko sam dugo sanjala o ovome. Svake noći zadnjih devet mjeseci maštala sam o tebi i meni pod tušem."

Tada mi je Tina rekla da se okrenem na drugu stranu dok je ona klečala na koljenima. Napunila Djevojke se dildoše sapun i počela prati moj kurac. Pomaknula se uz moje tijelo i samo me nasapunala. Zatim se vratila na koljena i uzela moj član u usta.

Vrtjela je jezikom oko mog kuraca i ljuljala glavom naprijed-natrag po mom članu. Zatim je uzela svoj jezik i previla ga preko proreza mog penisa.Uzela je vrh svog jezika i kliznula duž mog proreza. Počela sam pulsirati i vibrirati dok se moj vrhunac približavao.

Zatim je prestala prije nego što sam otpuhao teret. Pogledala me i rekla, "za sada smo gotovi. Idemo se osušiti i otići u moju spavaću sobu."

Bio sam željan ovoga, toliko sam je želio. Htio sam poševiti svoju sestru tamo u kupaonici. Ali nije bilo mjesta, a pod je bio tvrd. Znao sam da će krevet biti mnogo mekši.

Nakon što smo se osušili, uzela me za ruku i odvela u svoju spavaću sobu. Imala je na zidu poster Bradpitta bez majice s izbočinom na njegovim hlačama. Okrenula se i pogledala me.

Tina, "To mi je najdraže."

Zatim je podigla obrvu prema meni. Krenuo sam je poljubiti, ali je ustuknula od mene dok sam je gledao kako sjedi na krevetu. Dizala je jednu po jednu nogu i raširila noge da joj još bolje vidim macu.

Tim, "Nisam siguran da je ovo prava stvar za učiniti ovdje, ti i ja. Ali jako te želim. Čeznem za tobom već oko šest mjeseci. Gotovo kao da mi šalješ vibracije ovom rupom vrijeme."

Ona je bila na lijevoj strani kreveta, ja sam otišao na drugu stranu kreveta. Ustao sam na krevet na koljena i dopuzao do nje, pokušavao sam biti tako zavodljiv na ovaj pokret. Gledala me i samo se nasmiješila kad sam joj prišao bliže. Zatim sam stavio svoje usne na njezine bradavice i usisao ga u usta. Vrtjeo sam joj jezikom oko bradavice i prelazio preko bradavice. Noge su joj se počele pomicati s jedne na drugu stranu i počela je stenjati.

Zatim sam uzeo svoju lijevu ruku i prinio je njenoj mačkici. Gurnuo sam prste u prorez njezine mace i gurao prste unutra i van. Stenjala je, a ja sam trljao kitu o plahte u isto vrijeme dok sam slao poruke njezinoj mačkici i bradavicama.

Zatim je sjela, stavila mi ruku na prsa i zamolila me da legnem natrag.

Tina, "Lezi, sad je moj red. Želim ovo, želim ti pokazati koliko volim tvoje orahe."

Srce mi je poskočilo kad je to rekla, znao sam da Tinejdžeri male sise dobiti pušenje. Njezine usne obuhvatile su vrh moje kite i počela je vrtjeti jezikom kao prije. Preklopila je jezik i vrhom jezika prošla duž proreza mog kuda. Bio sam u raju. Ali više nisam mogao izdržati.

Bila je samo na mojoj kiti oko tri minute, a onda sam popušio. Stenjala sam i režala dok su mlaz za mlazom udarali u grlo moje sestre. U isto sam vrijeme mogao osjetiti kako joj grlo okružuje pokret za pokretom nakon što su jedan mlaz za drugim izlazili iz mog penisa. Gutala je moje sjeme, svaki put svaki mlaz.

Završila je, pogledala me u oči. Zatim se pomaknula i spustila glavu na moja prsa. Počela je prelaziti prstima preko mojih grudi, tada sam znao da je to to. Nije više bila moja sestra, bila je moja ljubavnica. Nije bilo važno što smo bili u krvnom srodstvu, sada smo bili ljubavnici.

Pogledao sam Tinu i ona je imala ljubav u očima. Znao sam da među nama više nikada neće biti isto. bezobrazno gleda direktno u oči price Zatim sam joj se tiho obratio: "Znaš da stvari između nas sada više neće biti iste."

Tina, "Znam, ovo je ono o čemu sam sanjala zadnjih devet mjeseci. Odrijemajmo pa možda nešto pojedemo kasnije."