Lezbejska orgija priča

Voditelj sam turističke agencije s izlogom u području Las Vegasa. Ova agencija Halle Berry sex scena metacafe je lanca od četrnaest trgovina u južnoj Kaliforniji, Arizoni i Nevadi.

Uz sve veću upotrebu internetskih stranica za putovanja, naša je agencija morala sponzorirati različite vrste promocija kako bi privukla klijente u našu trgovinu kako bi izvršili rezervacije. Neke od ovih promocija vrijede koliko i havajski luau za prodaju havajskih tura do besplatnih snježnih kupova za prodaju krstarenja Aljaskom.

Sredinom lipnja dobio sam najavu promocije od vlasnika naše agencije. U ovoj objavi stoji da će u proslavi Nacionalnog dana golotinje naše trgovine promovirati odmarališta, krstarenja i ture po izboru odjeće.

U ovom dopisu dalje stoji da će svi zaposlenici taj dan raditi kao i obično, a zbog očekivanog velikog broja novih klijenata svi slobodni dani i godišnji odmori bit će obustavljeni, svi će zaposlenici biti na poslu za ovo unapređenje ili će se suočiti s otkazom.

Ova je objava zvučala zabavno sve dok nisam pročitao zadnji paragraf koji je obavijestio sve zaposlenike o kodeksu odijevanja za ovu promociju. To su bile samo sandale i ručnik za sjedenje.

Nisam mogao vjerovati što čitam pa sam nazvao ured vlasnika kako bih dobio pojašnjenje ovog dopisa. Razgovarao sam s Billom, vlasnikom i svojim šefom. Sada je Bill vrlo ležeran čovjek u srednjim pedesetima i uvijek je bio pošten u svojim odlukama.

Bill mi se povjerio da je posao bio loš i da će možda morati zatvoriti neke agencije ili otpustiti mnoge zaposlenike. Također je rekao da je pročitao da su godišnji odmori po izboru odjeće sve veći izvor prihoda i da su klijenti obično u višim primanjima, ali zahtijevaju veću osobnu uslugu.

Dok se naš razgovor bližio kraju, Bill je rekao da je vrlo ozbiljan u vezi s ovim unapređenjem i da je dopis bio točan jer je očekivao da će svi njegovi zaposlenici raditi goli tog dana i da će svi zaposlenici koji nisu na poslu ili bilo koja agencija koja se ne pridržava s ovim pravilima više neće biti dio njegove tvrtke.

Osigurao sam Billu da se slažem sa svim njegovim odlukama i da ću mu se javiti ako se pojavi problem.

Nakon što sam poklopila poziv Billu, sjedila sam u čistom šoku jer sam shvatila da sam upravo obećala svom šefu da ću raditi gola cijeli dan ili ću izgubiti posao. Odlučio sam da gubitak posla nije opcija jer je posao vrlo teško pronaći u trenutnoj ekonomiji.

Sada imam trideset šest godina i održao sam se u dobroj formi odlaskom u teretanu barem tri puta tjedno, ali cijeli dan biti gol pred svojim kolegama i zaposlenicima. Tada bi pomisao da naši klijenti dolaze u trgovinu i da bih se ja trebao ponašati profesionalno dok iznutra umirem od srama mogla biti više nego što bih mogao podnijeti.

Toliko sam sramežljiva svog tijela da ću na bazen ići samo s majicom bez rukava preko svog vrlo konzervativnog kupaćeg kostima u bikiniju.

Donio sam odluku da moram obavijestiti svoja tri zaposlenika o ovoj promociji, pa sam na zatvaranju imao sastanak osoblja na kojem sam sve izložio Gail, Joanne i Robertu. Gail, naša pjenušava zaposlenica na fakultetu rekla je da je ovo sjajno jer je voljela biti gola. Joanne je rekla da će joj petak prije događaja biti posljednji dan jer ne može sudjelovati. Vrlo tihi Robert prihvatio je izazov sve dok Japanski tinejdžer pušenje i hardcore bio jedini gol.

Kad sam te večeri došao kući, brzo sam se razodjenuo i pogledao u ogledalo te zaključio da ne izgledam tako loše gol. Iako su moje grudi malo male, činilo se da ih moj lijepi niz živahnih napuhnutih bradavica čini savršenima.

Ostatak noći ostao sam gol dok sam kuhao večeru i motao se po kući radeći kućne poslove.U mislima sam trebao vježbati biti gol dok mi to ne postane ugodno. Imao sam dva tjedna do promocije Dana golišave i bio sam odlučan prebroditi ovo i biti vođa svojih zaposlenika u svojoj agenciji.

Svaki sam dan na poslu imao kratke sastanke sa svojim osobljem govoreći o uzbuđenju i zabavi koju bismo mogli imati s ovom promocijom i pokušavajući uvjeriti Joanne da to može učiniti uz našu podršku.

Kad sam došao kući, postajao sam sve hrabriji iz dana u dan i ubrzo sam otvorio sve roletne i upalio sva svjetla u svojoj kući, a zatim sam se skinuo gol. Morao sam priznati da sam bio jako uzbuđen pri pomisli da bi ljudi koji prolaze pored moje kuće mogli ugledati moje golo tijelo.

Također sam otkrio da uživam masturbirajući se do blaženog orgazma svaku noć prije nego što utonem u čvrst san.

Napokon je stigao dan i rano sam se probudio i dugo tuširao vrućom vodom pripremajući se za svoje prvo javno izlaganje golišavosti. Odlučio sam podrezati svoju masu stidnih dlaka u mali uredan trokut koji je završavao točno iznad moje mace ostavljajući moje intimne dijelove jasno izloženima. Zatim sam se obukla u haljinu bez donjeg rublja jer mi ionako više neće trebati.

Došao sam na posao sat vremena ranije i ušao unutra, isključio alarmni sustav i ponovno zaključao vrata. Još uvijek sam nosila svoju haljinu i sjedila za svojim stolom i odgovarala na e-mailove kada sam začula kucanje na ulaznim vratima. Bilo je prerano da Gail ili Robert stignu pa sam otišao do vrata provjeriti tko je tamo.

Kad sam prišao staklenim vratima, vidio sam Billa, mog šefa, kako čeka da mu otvorim vrata.

Pustio sam ga unutra, a on mi je počeo govoriti kako je razočaran mnome što sam odlučio ne sudjelovati u promociji. Lezbejska orgija priča Rekao sam mu da odmah stane i da još nismo otvoreni pa promocija nije službeno počela, ali za šefa bih napravio iznimku. Sagnula sam se i zgrabila rub svoje haljine te je povukla gore i svukla preko glave.Stajala sam tamo držeći haljinu raširenu sa strane dajući mu potpuni prednji pogled na moje golo tijelo.

Bill je pljesnuo rukama u znak odobravanja zbog moje spremnosti da promoviram njegov posao i uvjerio me da će za mene uvijek biti mjesta u njegovoj upravljačkoj Hilliary Duff gola je rekao da će se vratiti na zatvaranje da vidi kako je prošao dan. Kad se okrenuo da ode, rekla sam, "evo, hvataj, " i bacila sam svoju haljinu na njega govoreći da mi ionako neće trebati, ali samo da je donese na zatvaranju kako bih je mogla nositi kući, molim te. Nasmiješio se i mahnuo za pozdrav dok je izlazio kroz vrata.

Zaokupila sam se uredskim poslovima krećući se po dućanu samo s japankama na nogama. Uskoro je bilo 8 ujutro i vrijeme za otvaranje trgovine dnevnih poslova pa sam otišao do vrata da ih otključam.

Dok sam čučnuo da otključam donju bravu staklenih vrata, ukočio sam se kad sam ugledao par muških cipela s muškarcem pričvršćenim za njih kako stoje nekoliko centimetara od vanjske strane vrata. Podigao sam pogled i ugledao Phila, vlasnika trgovine sendvičima do moje trgovine. Bio je iznenađen kao i ja dok je stajao tamo i buljio u moje golo tijelo sa širom otvorenim ustima.

Otvorio sam vrata i rekao, "Bok Phil", a zatim sam nastavio objašnjavati svoj izgled. Sve što je rekao bilo je WOW, kakva sjajna ideja. Zatim se okrenuo i otišao do svoje trgovine.

Kad sam počeo zatvarati vrata, čuo sam dva poznata Rogonja majka kći kako govore da to stvarno radiš, podignuo sam pogled i vidio Roberta i Gail kako prelaze ulicu.

Gail je još uvijek bila izvan dućana dok je otkopčavala haljinu i skidala je s tijela otkrivajući svoje velike kremasto bijele sise i potpuno obrijan javni brežuljak.

S druge strane, Robert je trebao naš poticaj da skine majicu i kratke hlače, što je konačno i učinio. Ondje je stajao u svojim boksericama koje su formirale šator ispred dok mu je penis postao tvrd od gledanja u naša tijela. Rekao je da će skinuti bokserice nakon što mu padne ukočenost, ali Gail i ja smo znali da to nikada neće pasti sve dok on gleda u naše sise.

Gail i ja smo namignuli jedno drugom nasmiješili se i uglas prici za odrasle na TV-u zakačili palčeve za njegove bokserice i spustili ih na pod. Robertov penis privukao je punu pažnju kad je postao natopljen krvlju dajući glaviću njegova penisa duboku ljubičastu boju.

Robert je dobro rekao da je jedino pošteno da je bio gol i dok je odlazio prema svom stolu sa svojim čvrstim, ali slatkim punđama koje su se vrtjele dok je hodao.

Nije prošlo dugo dok su klijent za klijentom ušli u trgovinu držeći nas troje zaokupljenima. Dok sam razgovarao s mladim parom o golom krstarenju, podignuo sam pogled i vidio Joanne kako ulazi u trgovinu. Ispričao sam se zbog klijenata i otišao vidjeti što Joanne radi.

Rekla mi je da je posljednja dva tjedna bila vani u potrazi za novim poslom i da nije imala sreće pa se pitala ima li još uvijek posao Lezbejska orgija priča nas. Rekao sam da sigurno zna, ali zna pravila odijevanja za danas. Joanne je spustila glavu i rekla da, želim. Odjednom je razgrnula jaknu otkrivajući da je ispod nje gola i rekla: "Je li ova uniforma u redu.

Joanne ima oko pedeset godina, ali je izgledala sjajno i to sam joj rekao. Baš tada je stariji muškarac ušao u dućan i Joanne je rekla, "Pa, idem", prišla mu je u svom svom sjaju i rukovala se s njim dok ga je vodila do svog stola.

Vratio sam se do para kojem sam pomagao i sjeo za svoj stol pokazujući različite stavke u pamfletu krstarenja. Čini se da ovaj par ne gleda papirologiju, već samo bulji u moju radnu površinu. Pitao sam ih smeta li im moja golotinja jer samo gledaju dolje. Supruga je rekla da uopće nije, ali da su gledali moju stvarno slatku macu. Baš tada sam shvatio da je moj stol zapravo samo staklena ploča i da su imali pun pogled na moju macu.

Kad sam završio s njima, otišao sam do svih svojih zaposlenika da im kažem za staklene stolove.Gail je rekla da zna i da je koristila pogled kako bi prodala više paketa, nasmijala se, rekla da bi, ako bi klijent počeo odlaziti, samo još više raširila noge kako bi privukla njegovu pozornost dok ne rezervira obilazak.

Ostatak jutra prošao je jednako glatko i uskoro se bližilo vrijeme ručka tijekom kojeg smo zaključali trgovinu na jednosatnu pauzu. Baš kad je posljednji klijent otišao, a ja sam otišao zaključati vrata, zazvonio je telefon. Bio je to Phil iz susjedne kuće koji nam je svima ponudio ručak u svojoj prodavnici sendviča. Rekao je da je jedina začkoljica u tome što je, kako bi pomogao svom poslu, želio da svi dođemo u njegovu trgovinu i naručimo ručak onakvi kakvi jesmo, goli.

Kakav je to prizor morao biti, nas četvero kako hodamo pločnikom u gužvi u podnevnoj gužvi goli kao sojke. Prodavnica sendviča bila je prazna kad smo stigli, ali kad nam je Phil napravio ručak i kada smo otišli, bilo je samo mjesta za stajanje.

Vratili smo se u trgovinu i odlučili ručati za Robertovim stolom jer je bio točno u sredini velikog izloga. Vanjski pločnik bio je pun ljudi koji su buljili u trgovinu i gledali nas kako jedemo, što me toliko uzbudilo da sam postao vrlo mokar između nogu.

Neposredno prije ponovnog otvaranja poslijepodnevne sesije, primijetio sam da se ekipa lokalnih vijesti smjestila ispred trgovine. Ja sam kao upravnik izašao van da vidim što ima kao da ne znam.

Novinarka je rekla da je moj šef Bill nazvao njihov ured i zatražio intervju za vijesti. Pitala me želim li se odjenuti za intervju, ali rekao sam da nema šanse, sjajan je osjećaj biti gol i biti u duhu Nacionalnog dana golotinje, trebala bi mi se pridružiti gola na intervjuu.

Novinarka se nervozno nasmijala rekavši da njezin menadžment ne bi dopustio takve stvari. Taman joj je zazvonio mobitel, bio je to njezin producent i rečeno joj je da intervju odradi gola kao ja.Bila je nova na poslu i kako bi spasila svoju poziciju, rekla je dobro i polako se skinula gola na ulici dok se njezina novinarska kamera vrtjela.

Intervju je prošao dobro i ubrzo se novinarska ekipa spakirala i otišla s reporterom koji se vozio naprijed u kombiju još uvijek gol.

Vratio sam se u trgovinu i završio dan sa svoja tri druga zaposlenika. dupla penetracija Jebi se mama Nakon zatvaranja, pregledali smo naše rezervacije za taj dan i ustanovili da smo prodali više od šest puta više od uobičajenog iznosa u dolarima. Dok smo čekali da Bill stigne, razgovarali smo o tome kako nam je prošao dan i bila sam iznenađena da su se svi, čak i Joanne, veselili sljedećoj godini.

Ubrzo je stigao Bill, vratio mi haljinu i rekao da sam ja bila njegova jedina trgovina koja je 100% bila u skladu s promocijom. Rekao sam mu da ako je zainteresiran, svi smo odlučili da on može pretvoriti ovu trgovinu u golu putničku agenciju s našim novim kodeksom odijevanja na snazi ​​svaki dan. Rekao je da će dobro razmisliti i ispitati to.

Uzela sam haljinu i strpala je u torbicu te gola krenula prema autu. Joanne, Gail i Robert slijedili su me također goli govoreći da Dan golih nije završio i da idemo u bar proslaviti. Ali to bi mogla biti druga priča.