Krema za školarce

Bio sam u redu za ukrcaj na avion za Atlantu, Georgia. Ako sam iskren, osjećao sam se prilično jadno. Radovao sam se što ću vidjeti obitelj i sve to, ali let je trebao biti dug, a suočavanje sa sigurnošću bila je muka, kao i uvijek. Nekad sam bio opčinjen radom zračne luke i samih zrakoplova, ali let za letom lišavao me tog dječjeg čuda. Bacio sam pogled ulijevo i bio blagoslovljen nečim što je vjerojatno jedina privlačna stvar koju sam vidio cijeli dan.

Imao je čupavu crnu kosu koja je bila u oštrom kontrastu s njegovom blijedom, glatkom kožom. Imao je oštru liniju čeljusti i pune usne koje su bile samo malo tamnije od ostatka njegova lica. Kad je stjuardesa otvorila vrata hodnika na ulazu u zrakoplov, mali nalet vjetra zapuhao je preko njega, otkrivajući kroz njegovu košulju njegovu vitku, mišićavu figuru. Pogledao me, pa sam mu dobacila neugodan osmijeh i okrenula glavu prema vratima. Osjećao sam se kao da će mi lice planuti.

Ukrcali smo se u avion i kada su svi zauzeli svoja mjesta, oduševio sam se kad sam vidio kako izgleda prazno. Pretpostavljam da nitko nije želio ići u Atlantu, veliko iznenađenje, ali to je značilo da sam imao svađu samo za sebe. Ispružio sam Seksi japanska maca u prazna sjedala i brzo počeo drijemati.

Avion Sara jay liže dupe zatresao od male turbulencije i probudio me. Raskošno sam zijevnuo, još uvijek zahvalan za sav prostor koji sam imao za kretanje, i osvrnuo se po kabini. Vidio sam glavu čupave crne kose dva reda ispred i preko puta mjesta na kojem sam sjedio i odmah sam ga prepoznao kao tipa u kojeg sam zurio u zračnoj luci. Mogao sam vidjeti njegovo lice u odrazu u tamnim dijelovima zaslona prijenosnog računala, gdje je izgledalo kao da tipka nekakav izvještaj. Iskoristio sam priliku da se divim njegovim tamnosmeđim očima i širokim ramenima.Lice mu se promijenilo iz izraza intenzivne koncentracije u izraz olakšanja kad je završio sve na čemu je radio i zatvorio prozor.

Nakon što je minutu ili više uživao u svom postignuću, upisao je nešto u Google i pregledao nekoliko sličica dok nije pronašao što god je tražio. Lice mu se ponovno promijenilo, ovaj put u intenzivan, udubljen pogled. Ostavio je usta malo otvorena, a oči su mu se malo raširile. Na ekranu laptopa bile su dvije tamnokose žene dobrih proporcija na koljenima koje su se ljubile na vrhu kreveta. Oboje su bili potpuno goli dok su jedno drugome prelazili prstima preko zaobljenih tijela. Bilo je jasno da im je to stvarno do toga, jer se Jebi se mama da ih svako nježno milovanje njihova partnera šalje sve bliže i bliže preko ruba. Krema za školarce Disanje mu je postalo primjetno brže. Malo je oblizao usne i počeo otkopčavati patentni zatvarač na hlačama. Mogao sam vidjeti oko dva ili tri inča njegove osovine kako se odražavaju kroz zaslon dok je polako počeo gladiti gore-dolje po čokoladici. Svaki put kad bi rukom okrznuo vrh, ispustio je ono za što sam mogla samo pretpostaviti da je stenjao s obzirom na činjenicu da ga nisam mogao čuti osim zvuka aviona. Nisam mogla vjerovati da se maknuo u avionu, ali ostali putnici su bili dosta pozadi, a on sigurno nije vidio da sam ga mogao vidjeti kako drka.

Instinktivno sam počela milovati svoje grudi kao odgovor na podražaj ispred sebe. Rukom sam okrznuo lijevu bradavicu i odmah sam se ugrizao za donju usnicu kako bih izbjegao zastenjati od tog osjećaja. Obično ne mogu staviti ruku u potpunosti preko jedne dojke, a sada kada su se malo povećale zbog ubrzanog otkucaja srca, bila sam još dalje od toga. Gledala sam ga kako udovoljava još jednu minutu prije nego što sam shvatila da mi treba malo vlastitog oslobađanja.

Vidio sam da je zahod straga prazan, pa sam praktički skočio sa svog sjedala i otišao što sam brže mogao do stražnjeg dijela aviona.Svaki korak koji sam napravio olabavio je moju sada potpuno uspravnu čvrstinu između nogu, a ni dodatno podmazivanje koje je kapalo na njega iz moje natopljene vagine nije pomoglo. Nakon nečega što se činilo kao vječnost, konačno sam stigao do zahoda jer sam praktički razvalio vrata i ugurao se u maleni pretinac. Putnici i stjuardese su me čudno pogledavali, ali nije me bilo briga jer sam pao na WC dasku i skinuo tajice.

U ovom trenutku, moje gaćice nisu činile ništa da zadrže moju tvrdoću; praktički je izletjelo iz mojih hlača prvom prilikom. Mošnje su mi bile nevjerojatno stegnute, a jaja su me boljela od straha. Prešao sam kažiprstom po trupu i na glaviću penisa pojavilo se zrnce precuma. Nisam to više mogao podnijeti. Počeo sam bijesno trljati svoj kurac. Nehotice sam zastenjao dok su mi se ruke ritmički pomicale gore-dolje po vlastitoj volji. Svaki udarac poslao je šok zadovoljstva uz moju kralježnicu i počela sam teško disati. Grudi su mi se tresle gore-dolje sa svakim potezom moje poput kamena tvrde erekcije. Morao sam se uhvatiti za umivaonik kako bih izbjegao skliznuti sa zahodske školjke jer je sjedalo od mojih vaginalnih sokova počelo biti sklisko.

Moje stenjanje odjekivalo je o zidove zahoda dok sam sve brže i brže trljao svoj kurac. Jaja su mi bila ogromna između nogu dok sam slobodnom rukom povlačio mošnje. Bio sam prisiljen raširiti noge malo više dok su mi se jaja nastavila povećavati. WC je bio mokar od mojih raznih sokova i znala sam da mi sada treba oslobađanje. Spustio sam se na sebe, priljubivši grudi uz tijelo. Vrh mog kurice trzao se unutar mojih usta. Osjećao sam kako mi sperma puni kurac dok sam puhao. Htjela sam vrištati od ekstaze, ali prije nego što sam uspjela, vruća sperma mi je pojurila u usta i napuhala mi obraze. Jedva sam mogao pratiti bujicu sperme koja mi je izbijala iz erekcije, pa mi je malo sperme curilo iz usta i padalo na bedra.

Ispustila sam uzdah dok sam se opuštala uz stražnji dio zahodske školjke. Moj još uvijek uglavnom uspravan Besplatne fotografije golih muškaraca pao mi je na bedro kad sam pustio ruke da počivaju uz tijelo. Strpao sam član natrag u hlače i izašao iz zahoda. I dalje je bila primjetna izbočina na mojim hlačama, ali nije me bilo briga. Sjeo sam natrag na svoje mjesto. ženski orgazam Jebi se mama Svi u avionu su gledali u mene, uključujući i moju čupavu slatkicu. Mora da sam bio glasniji nego što sam mislio. Namignula sam mu i ponovno zadrijemala, ovaj put radujući se odmoru.