Vintage roze haljine

-- POGLAVLJE 6: Gosti --

*RUJAN*

"Možeš li stvarno vjerovati da je prošla godina?" Taylor se nasmiješila Međurasni seks wikipedia nagnula čašu šampanjca unazad da otpije gutljaj. Ali na pola puta do njezinih usana, ruka joj se ukočila i ona je stisnula oči, tiho zastenjavši.

Bacio sam pogled prema mjestu gdje je Cassandra klečala između Taylorovih nogu, ispijajući svoju spermu iz zasićene mace moje žene. Sama Taylor bila je zavaljena u sjedalu u avionu, potpuno gola i oblivena znojem.

Kad je Taylor otvorila oči, duboki plavi bazeni bili su nefokusirani, a donja joj je čeljust zadrhtala dok je mali orgazam prolazio kroz nju. Bio sam iznenađen što je uspjela ne proliti piće. A onda se uz uzdah spustila u svoje sjedalo, a Cassandra je sjela sa zadovoljnim osmijehom na licu.

Moja prekrasna plavokosa pomoćnica zagrabila je malo sperme s njezine brade i ubacila je u usta. Izgledala je nevjerojatno seksi iako je još uvijek bila potpuno odjevena, što zbog kapanja sperme, načina na koji joj je kosa bila razbarušena na mjestu gdje joj je Taylor držala glavu, a posebno intenzivno uzbuđenog izraza njezina lica.

"Godina uspona i padova. Ali svejedno sretna godina," složio sam se s Taylor dok sam zadržao pogled na Cassandri dok je prelazila na moje golo tijelo, gdje sam sjedio na sljedećem sjedalu preko puta prolaza od Taylor. Tada se plavuša sagnula i ubacila moj još mokri polutvrdi kurac u usta.

Taylor je podignula čašu šampanjca prema meni. "Sretna godišnjica, dušo."

Spustio sam pogled i vidio sjaj obožavanja u Cassandrinim očima prije nego što sam uzvratio pogled svojoj ženi. "Sretna godišnjica."

Nekoliko minuta kasnije, bio sam tvrd kao nikad. Kimnula sam Taylor, koja je ustala sa svog sjedala i pošla iza moje pomoćnice, posegnuvši oko tijela kako bi počela otvarati razne kopče na odjeći.

Cassandra me izvukla iz grla, nekoliko puta duboko udahnuvši. A onda sam pružio ruke objema velikim ljubavima svog života. "Hajde. Idemo svi natrag u spavaću sobu."

***

Šest sati kasnije probudili smo se jer nas je pilot obavijestio da ćemo uskoro sletjeti u Pariz.

Obukli smo se i vratili na svoja mjesta. Cassandra se nije oprala otkako sam poludio u njoj, i učinilo mi se da sam čuo vlažno škripanje dok je sjedala.

Sat vremena nakon toga smjestili smo se u Imperial Suite u našem otmjenom pariškom hotelu. Nakon što je napravio dva koraka kroz vrata, Taylor je uzdahnula. "Zar ovo ne budi sjećanja?"

Cassandra i ja smo se pogledale i nasmiješile. Ovo je bio isti hotel i isti apartman u kojem smo odsjeli kad je Taylor odveo časopis Fashion Forward na fotografiranje. Bio je to sasvim poseban tjedan. Tijekom tog putovanja Cassandra i Taylor prvi su put imale seks. Vintage roze haljine Bilo je to vrijeme kad smo se Cassandra i ja zaljubili. To je također bio prvi put da se Taylor zaljubila u mene.

Sada, dok su se stvari poprilično zakomplicirale nakon povratka kući, svo troje imali smo vrlo lijepa sjećanja na naše posljednje putovanje u Pariz.

Taylor je doživjela dodatno iznenađenje kada je izašla iz spavaće sobe odjevena u sjajnu plavu haljinu, pripijenu uz njezino gipko tijelo i električki zadivljujuću na svjetlu. Suknja je bila kratka i lepršava u isto vrijeme, i gotovo odmah sam se sjetila koliko je ta suknja bila praktična zadnji put kad smo bili ovdje. Predvidljivo, prva stvar koju je Taylor htjela učiniti bila je posjetiti Louvre.

Kad smo bili u limuzini, Taylor se nasmijao i ponovio Cassandri jadne detalje tog susreta u Louvreu. Dok sam se vozio, mogao sam vidjeti svoju ženu kako trlja bedra jedno o jedno jer je očito bila prilično mokra na to sjećanje.

A kad smo se zaustavili ispred samog muzeja, Taylor me fiksirao užarenim pogledom i upitao: "Cassandra, hoćeš li paziti na nas?"

"Naravno, Taylor", odmah je odgovorila plavuša, sa smiješkom na vlastitom licu.

Do sada sam već shvatio da je Taylor namjeravao ponovno stvoriti susret od prije gotovo tri godine.I dok je rizik da me uhvate ublažio moje uzbuđenje, mogućnost javnog seksa s Taylor već je imala primjetan učinak na moj penis.

Taylor se hihotala poput učenice dok smo izlazile, a onda je brzo pronašla istu klupu. Ni pet stopa dalje bila je još jedna klupa na kojoj je sjedio još jedan par, ali srećom "naša klupa" je bila slobodna. A onda sam se ubrzo našao kako sjedim i zurim u Slavoluk pobjede, a onda mi je Taylor skliznula u krilo dok je Cassandra kružila okolo oponašajući kao da joj je kamera u rukama.

Taylorina su stopala bila skupljena na mojoj desnoj strani s rukama oko mene, gledajući Cassandru preko mog lijevog ramena, dok sam ja zurio u lice svoje žene. Mogao sam osjetiti toplinu koja je isijavala iz njezina međunožja, a ona se okrenula i pritisnula svoje usne na moje i počele smo se ljubiti kao što vjerojatno rade milijuni drugih parova u Parizu.

S Taylorinom guzicom koja je škripala na mojoj kocki, ubrzo sam počeo stenjati u očitom uzbuđenju. Prekrasna brineta je to shvatila kao znak i okrenula mi se u krilu, udarivši jednu nogu preko mene tako da je opkoračila mene. Cassandra se odmah okrenula i počela tražiti promatrače.

Cassandra nam je otvorenim dlanom pokazala znak "stop". Prolazio je jedan mladić koji je buljio u Taylor, samo pogled čovjeka koji cijeni žensku ljepotu. Ali Taylor je još uvijek bila zauzeta brušenjem svojih međunožja uz moju erekciju.

A onda, kad nam je Cassandra mahnula "sve je jasno", moja žena je zavukla ruku ispod suknje, provukla moju čvrstu erekciju kroz moju mušicu, a zatim me gurnula preko remena svojih gaćica i zarila me u svoj vrlo mokri ugriz.

"Tako zločesta." Taylor je promuknula, a oči su joj sada bile blistavo ljubičaste na sunčevoj svjetlosti.

Jedva se pomicala, polako se okrećući i krećući se gore-dolje bez ikakvog ritma. Svakom vanjskom promatraču činilo bi se da mi sjedi u krilu i ljubi me poput mnogih drugih mladih parova u Parizu. Ali stvarnost je bila da smo se ševali usred bijela dana u dvorištu Louvrea.

Začudo, iako smo došli na ovaj prizor prije tri godine, nikada nismo ušli u sam muzej.

Tako smo dvadesetak minuta kasnije nas troje prošetali kroz muzej s našim osobnim vodičem. Dvadesetak minuta nakon toga, Taylor je doista nakapala malo moje sperme na parket, nakon čega je konačno otišla u zahod da se obriše.

I to nije bilo naše jedino putovanje niz uspomene. Šetali smo pločnicima duž rijeke Seine. Igrali smo "Ja špijuniram" i Cassandra se nasmijala kad je pokazala zelenu klupu. A onda smo se sredili i otišli u Operu.

Prije tri godine nisam mogao ni zamisliti da će moj život biti tamo gdje je sada. Čak i uz sve nade i snove za svaku ženu koje sam osjećao tijekom nevjerojatno intenzivnog tjedna koji smo svi proveli u Parizu, nikad ne bih pretpostavio da ćemo nas troje završiti zajedno.

Smatrao sam se istinski blagoslovljenim čovjekom.

***

Kasno te noći, nakon razigranog tuširanja, nas troje smo zajedno pali u krevet. Sada, u 12:15 ujutro po lokalnom vremenu, bio je zapravo dan Taylorine i moje godišnjice braka.

Očito sam vidio obje žene potpuno gole pod tušem. Ali to ih nije spriječilo da mi bace par svilenih bokserica i zatim me otjeraju u spavaću sobu dok su oni otišli u ormar presvući se.

Nekoliko minuta kasnije, moje su dame izašle u donjem rublju. Taylorin je bio crveni komplet, vrlo rijetka stvar jer je obično preferirala tamnije boje. Dobro je odabrala, jer je njezina odjeća izazvala moje iščekivanje i uzbuđenje zbog potpuno novog izgleda moje poznate žene. Njezine čipkaste gaćice bile su visoko izrezane preko bokova, povećavajući duljinu njezinih nogu. Grudnjak bez naramenica imao je samo pola košarica, ostavljajući gornje polutke njezinih grudi potpuno otkrivene i praktički se prelijevajući preko vrha. I omotala je oko sebe odgovarajući svileni ogrtač dužine bedra, istovremeno skrivajući svoje tijelo i izazivajući me dok je tanki materijal grlio njezine obline.A tamnoplavi pogled moje žene probijao se kroz tanki veo njezinih dugih, tamnih šiški dok me je proždirala očima.

A Kasandra je bila vizija u bijelom. Nekako, u samo nekoliko minuta koliko smo bili razdvojeni, dodala je malo šminke zbog koje je izgledala razorno seksi u oštrom kontrastu s njezinim uobičajenim poslovnim izgledom. Kosa joj je bila podignuta osim zlatnih uvojaka koji su padali, uokvirujući njezino lijepo lice. Već viša od Taylor, njezin bijeli svileni ogrtač visio joj je sve do gležnjeva, zbog čega je izgledala još viša i impozantnija. Činilo se da njezin grudnjak koristi neki oblik nanotehnologije kako bi podupirao njezine velike sise unatoč tome što je izrađen od prozirne, prozirne tkanine. vakuum pumpice za bradavice Jebi mamicu A na sebi je imala bijele dječačke hlačice koje su joj prilično primamljivo pristajale uz guzicu i međunožje.

Moja žena je prva prišla i raširio sam ruke dok mi se pridružila na krevetu.

"Volim te, Taylor."

"Volim te, Johnny."

I oboje smo se okrenuli prema Cassandri i uvalili je između sebe. Bacio sam pogled na Taylora i onda smo zajedno rekli, "Volimo te, Cassandra."

Cassandra je prvo posegnula prema Taylor, s rukama na obrazima moje žene dok je spajala njihova lica za nježan poljubac. Počeo sam svlačiti Cassandrin ogrtač, zatim sam poljubio Cassandrin potiljak i pustio da mi ruka prijeđe duž njezinih bokova prije nego što sam stavio njezinu guzicu u svoju ruku. Dvije su se žene počele milovati dok su im se jezici ispreplitali, a ja sam kliznuo niže i skinuo Cassandrine gaćice za dječake, ostavljajući njezinu golu guzicu i nabrekle usne gole pred mojim pogledom.

Moja supruga i pomoćnica i dalje su se strastveno ljubile, ali onda su Cassandrini bokovi iznenađeno poskočili naprijed kad sam straga gurnuo prst u mokre nabore njezine mačkice.

Radnja je natjerala višu, krupniju plavušu da gurne Taylorino relativno lakše tijelo i prevrne brinetu na leđa. Cassandra je brzo skinula grudnjak bez naramenica moje supruge dok joj je svileni ogrtač ostavio oko ramena, a zatim se prebacila na Taylor i počela ljubiti njezin put niz goli torzo brinete.

"Oh, Cassandra." Taylor je pjevala dok je statuezna plavuša uzimala ustima osjetljive grudi moje žene. I kad se plavuša spustila niže, Taylor je počela cviljeti u iščekivanju.

Ti cvileži poskočili su za oktavu kad je Cassandra povukla gaćice i zasjela jezikom na Taylorin klitoris. A onda se brineta supermodel uvijala među plahtama, glava joj je zabacivala lijevo-desno dok joj je moja lijepa plavokosa asistentica obrađivala macu.

Dok je jela Taylor, Cassandra je bila još više ispružena na krevetu, a ja sam spustio svoje kratke hlače, zatim kružio uokolo i počeo razdvajati Cassandrine noge. Prsata plavuša gurnula se na koljena i raširila ih u stranu, a stražnjica joj je oblikovala trokut s mjehurastom stražnjicom na vrhu. Već sam bio tvrd od željeza gledajući svoje dvije dame kako zajedno vode ljubav, i čvrstim stiskom za Cassandrine bokove, gurnuo sam svoj kurac u nju straga.

Na moje prodiranje, Cassandra je podigla glavu. "Ohhh. Jonathane. Jebi me, Jonathane!"

"Što god želiš", promrsio sam.

Nas troje smo se kretali u poznatom ritmu. Tijekom naše veze isprobali smo svaki mogući položaj pereca za tri osobe i neugodnu gimnastiku u Kama Sutri. Ali na kraju smo se odlučili za dobre staromodne kombinacije za tri osobe kao najugodnije. Bili su to položaji koje smo intimno poznavali, a ja sam se usredotočio na pružanje najvećeg užitka Cassandri, dok se ona usredotočila na Taylora.

Kretali smo se u skladu i što smo dulje išli, to nam je euforično blaženstvo sve bolje ispunjavalo glave bez potrebe za lijekovima, napicima ili igračkama. Pohotna ljubav koju smo osjećali jedno prema drugom bila je više nego dovoljna.

I dok smo nastavljali, osjećao sam da mi se mozak topi, skidajući sve sporedne misli i svjetovne brige sve dok nije ostalo ništa osim zadovoljstva u mojoj glavi i imperativa da zadovoljim svoje žene.I uz odsustvo svih tih vanjskih osjećaja, jedino što mi je preostalo bio je osjećaj onoga što su Taylor i Cassandra željele osjećati.

Nisu nam trebale riječi. Kad je Cassandra htjela da se jače pomaknem, učinio sam to bez njezina pitanja. Bilo je nešto u načinu na koji je mrdala bokovima prema meni što mi je govorilo što joj treba. Kad je Vintage roze haljine htjela da Cassandra gurne prst u guzicu, učinila je to gotovo djelić sekunde nakon što je ta misao sinula Taylor. Bilo je kao da se nas troje jebemo u transu, s istim umom.

Obje moje ljubavi doživjele su višestruke orgazme prije nego što sam svoj teret ubacio u Cassandru. I koordiniranom preciznošću iskusne plesne trupe, sve tri smo svukle preostalu odjeću i promijenile položaje tako da je Cassandra bila u šezdeset devetki na Taylor, oživljavajući moj kurac svojim ustima za još jednu rundu dok ju je polijevala pomiješana sperma u Taylorina razjapljena usta.

A ono što je uslijedilo bilo je automatski. Čim se Cassandra maknula s puta, sagnuo sam se i podigao ženine noge te ih omotao oko struka. Gugutala je i ispružila ruke prema meni dok sam polako uvlačio svoj kurac u nju, Taylorine tamnoplave oči zakotrljale su se od užitka dok sam stavljao kurac u korice do balčaka. A onda smo oboje nerazumljivo zastenjali kad smo započeli drevni ljuljajući pokret ljubavi.

Ovo je bila moja žena, na našu godišnjicu. Vodio sam ljubav sa svojom ženom. I tada mi je sinula misao, rođena iz nevjerojatne ljubavi koju sam osjećao prema ovoj ženi. A naše prve riječi izgovorio sam za pola sata. "Taylor, dušo."

"Da."

"Što misliš o bebi?"

Oči su joj zasjale, a licem joj je prešao osmijeh tako širok da sam pomislio da bi mogla razdvojiti lice. "Kada?"

"Sada."

Taylor je Planet tinejdžerski forum ruke kako bi obuhvatila moje obraze. "Naravno."

Bacio sam pogled u stranu i vidio Cassandru kako nam blista, lijevom rukom gladeći Taylorino čelo dok je desna bila na mom ramenu.

Nasmiješio sam se svojoj ženi."Jeste li spremni izgubiti ovu prekrasnu figuru. Jebi mamicu prostitucija Udebljajte se trideset funti i dodajte nekoliko centimetara bokovima?"

Taylor se nasmiješila i dlanom si dotakla grudi. "I povećati drugu veličinu šalice?"

Nasmiješila sam se na Indai slike jebenih djevojaka pomisao.

- Da, spremna sam - rekla je iskreno. "Nije da mi TREBA posao modela. Samo mi obećaj da ćeš me i dalje voljeti kad budem debela i bujna, a ti budeš imao sve te prekrasne žene", zamahnula je rukom prema Cassandri.

Okrenuo sam se svojoj ženi. "Stalno."

"Spreman za vježbanje?" Taylor je zašuštala dok je saginjala bokove prema meni. Također je počela s nevjerojatnom masažom unutarnjih mišića, tehnikom koju je počela svladavati kako bi me skinula kad god je htjela.

U međuvremenu, Cassandra nije bila besposlena. Ležala je pokraj nas, ljubeći Taylor u obraz i vrat, samo nježno milujući je bez pokušaja da se ubaci između linije pogleda mene i moje žene. Njezina je ruka vijugala prema dolje i okolo iza našeg spoja, i ubrzo sam osjetio nježno golicanje njezinih prstiju dok mi je pomoćnik trljao jaja, čak i Ogromna kompilacija dildoa mi je kurac ulazio i izlazio iz moje žene.

Cijelo to vrijeme Taylor je gledao ravno u moje oči. Njezine šarenice nisu bile ljubičaste boje uzbuđenja. Umjesto toga, plava je bila toliko jasna i svijetla da je boja počela više nalikovati Cassandrinoj nebesko plavoj, umjesto njezine uobičajene tamnoplave. Nije se činilo ni da je trepnula. Samo sam zurio Vids amature teens sex nju s potpunim obožavanjem, i vidio sam njezin vlastiti blaženi pogled kako se odražava na meni. Intenzitet trenutka i izuzetan užitak ubrzo su me doveli do moje granice.

"Spreman kad i ti", progunđao sam osjetivši mreškanje zidova na svojoj osjetljivoj šipki.

"Svrši za mene, Johnny. Svrši u mene. Zamisli da praviš bebu u meni. Zamisli da se moja utroba otvara za tebe."

Ponovno sam zastenjao i ubrzao, čuvši cviljenje koje je odgovorilo dok je Taylor također ulazila u svoj sljedeći vrhunac.

"Jedva čekam. Želim osjetiti kako pucaš u meni. Okupaj moju utrobu u svojoj spermi, dušo. Svrši. Svrši. Svrši!!!"

Jaja su mi se skupila u Cassandrinim rukama i onda sam radio kako mi je žena naredila. Posljednji sam put udario bokovima u njezino međunožje, gurajući šipku što sam dublje mogao. Taylor mi je pomogla zarivši pete u moju guzicu, a onda sam se pustio s nekoliko dugih naleta sperme koja je udarila ravno u njezine vratne stijenke.

Znao sam da se Taylor ne može naljutiti na ovom putovanju. Morali bismo čekati sljedeći ciklus najranije nakon što je skinemo s kontracepcije.

Ali sljedeća dva tjedna dok smo lutali Europom, svakako smo pokušali.

***

"O, bože. Jače. Jače!" Rebecca je zastenjala dok sam ja zavijao uz njezinu stražnjicu, dok su moji bokovi udarali o njezine guzice sa svakim udarcem. Nabijao sam joj kitu u šupak tako jako da je Mia jako teško držala usta na Rebeccini mačkici.

Dakle, iz svoje donje pozicije u šezdeset devet, Mia je posegnula prema gore i čvršće uhvatila Rebeccine bokove, držeći je mirnom. A ovo mi je samo dalo još stabilniju metu da stvarno razvrtam brinetin analni žlijeb.

Sve troje smo bili mokri kao mokri. Nakon razigranog vremena u bazenu s Taylor, povukli smo se u svlačionicu i široku lepezu sprejeva za tuširanje, sapunajući jedno drugo i pretvarajući se u seksualnu nervozu. Ali Taylor se u posljednji trenutak ispričala i otišla riješiti druge stvari.

Onda sam, nakon što sam naredio računalu da isključi vodu, obje preostale žene savio preko klupe i počeo ih lupati po mačkicama straga. Nakon što sam skinuo Rebeccu jednom i Miju dvaput, izvukao sam se i potom svu svoju spermu poprskao ravno na Rebeccin pupoljak ruže. A onda sam upotrijebio vlastitu hrabrost kao lubrikant da nabijem svoj još uvijek tvrdi kurac u guzicu svoje brinete trenerice. Zahvalila sam Miji na ideji.

Rebeccini napeti mišići i malo laganog guranja značili su da moj kurac nikad nije postao mek prije nego što sam osjetio kako ponovno nabrekne u punu erekciju. A onda nas je Mia sve dovela do sadašnjih šezdeset devet plus jedan.

Nakon deset minuta lupanja po guzici, Rebecca više nije mogla podnijeti. Zajedno s nekoliko nasilnih udaraca, guzica joj se stisnula, a leđa izvila dok je dolazila, izlijevajući bujicu meda koja je natopila Mijino lice. Zarezao sam svoj kurac kroz čvrsto stezanje za još nekoliko pumpi prije nego što sam i poludio, ispalivši nekoliko rafala ejakulata u dubinu Rebeccine guzice.

Prestao sam disati na desetak sekundi dok sam joj izlijevao spermu u rektum. I sad kad sam završio i izvukao se, počeo sam dahtati i napravio dva koraka unatrag prema glavi tuša.

U međuvremenu, Mia je samo raširila Rebeccine guzice, a nakon što je iskočilo nekoliko kremasto bijelih mjehurića, ostatak mog sisara počeo je curiti iz brinetinog opsceno rastegnutog anusa, a Mia se zahihotala kad ga je počela dizati jezikom.

Ponovno smo uključili mlaznice za tuširanje da očistimo. OPET. Ali kad smo završili s ispiranjem, obje su djevojke postale čudno tihe. Smijeha, razigranosti odjednom je nestalo. u motelu price A onda mi je Mia prišla u naručje i snažno me strastveno poljubila.

Odmah sam bio na ivici. Njezin je poljubac bio dovoljno ugodan, ali svaki njezin pokret imao je namjernu ozbiljnost koja je bila potpuno neuobičajena za tako poletnu, pjenušavu osobu. A onda čim se Mia odmaknula, Rebecca mi je potekla u naručje, gotovo me zgnječivši u medvjeđi zagrljaj dok je svoje usne također spustila na moje. U tom sam poljupcu osjetio Rebeccinu nježnu strast koja je bila nekako previše intimna i nježna za divljinu našeg nedavnog jebanja.

Kad su oboje bili gotovi, zatvorio sam vodu. "Što je to bilo?"

Mia je već krenula uzeti neke ručnike, odbijajući me pogledati u oči. Rebecca je imala tužan izraz lica kad se okrenula prema meni i tiho rekla: "Idemo u Underground Bar, u redu?"

Kimnula sam i osušili smo se prije nego što smo obukli kućne ogrtače. Izašli smo iz svlačionice i spustili se niz stepenice do naše intimne Zen udubine.Mia i Rebecca odmah su otišle do svojih uobičajenih stolica, a dok je Mia gledala u prozirni prozor potpuno prekriven plavom vodom bazena, uzdahnula je i odsutno rekla: "Ovo će mi nedostajati."

"Mia", nježno je upozorila Rebecca, kao da je Mia upravo rekla nešto što nije smjela. Glas joj je bio jedva jači od šapta, kao kod svakoga kad bi sišao na ovo hladno, mračno mjesto.

Kineskinja se brzo osvijestila i kimnula.