priča za jebanje usta

Svi likovi su stariji od 18 godina.

*******

Tom mi je bio poput oca, a to što je više nego dvostruko stariji od mene to je bilo razumljivo. Uvijek je bio tu kad mi je trebala pomoć ili vodstvo. Nikad prepotentan, ali uvijek dostupan kad mi je najviše trebao. Dao mi je savjet kad sam ga tražila i slušao kad sam trebala dati oduška ili samo razgovarati.

Uskoro ću otići na koledž, preko pola kontinenta. Više nisam imala to rame na koje bih se mogla osloniti, iako je obećao da će uvijek biti udaljen samo telefonski poziv. Koliko god to bilo utješno, neće biti isto, i mislim da smo oboje to znali.

Tjedan dana prije nego što sam otišao, odveo me u sjevernu državu na kampiranje, na mjesto na koje je često odlazio u mladosti i o kojem je uvijek rado govorio. Samo nas dvoje, kao i uvijek, i samo par dana da uživamo u društvu.

Područje za kampiranje bilo je vrlo primitivno, za što je tvrdio da je dio privlačnosti koje mu je to mjesto privlačilo. Nema struje, samo najosnovniji ljudski komfor. Bojao se da ću to mjesto smatrati dosadnim, budući da nije imalo zviždaljki povezanih s onim što mnogi ljudi nazivaju kampiranjem.

"Ne", uvjeravao sam Toma nakon što smo postavili šator. "Ovo je prekrasno."

***********

Bilo je prekrasno. Kamp je bio gotovo prazan, jer je on odlučio da dođemo sredinom tjedna, tako da smo imali sve u svemu. Nakon što smo postavili šator, krenuli smo u dugo i lagano pješačenje uz malu planinu koja je gledala na jezero na kojem smo se utaborili.

Unatoč skromnom usponu, mogli ste vidjeti kilometrima i kilometrima na vrhu, a Tom je ukazivao na razne znamenitosti koje su nas okruživale. Bio je to nevjerojatan pogled, a kad sam vidio planine koje su mi prije toga bile samo imena, sve je postalo još bolje.

Spustili smo se niz planinu i vratili u naš kamp kad je poslijepodne postalo večer, a Tom nam je napravio hamburgere na rešetki iznad logorske vatre, a Tinejdžer širi noge široko mršav toga smo sjedili uz vatru i razgovarali o prošlosti i budućnosti dok nas je obavijala tama a zvuci prirode pjevali su nam serenade.

"Spreman za spavanje?" upitao je Tom, a ja sam kimnula.

Naša se vatra počela gasiti, a Tom je uzeo svjetiljku i odveo me do mjesta gdje smo ranije postavili plastičnu napravu napunjenu vodom na granu obližnjeg stabla. Postavivši svjetiljku na rub obližnjeg stola za piknik, zgrabio je mlaznicu i ispitao temperaturu vode.

"Prilično toplo", pokazao je Tom. "Ima dovoljno vode da se oboje možemo istuširati."

Brzo sam se svukla i složila odjeću, odloživši je na stol. Kombinacija pustoši kampa i potpune tame svega oko nas, učinili su ovo privatnim koliko god možete. Samo je područje neposredno oko nas bilo okupano svjetlom svjetiljke, ali ta je mala svjetiljka bacala značajan sjaj oko nas.

Tom je držao mlaznicu iznad moje glave dok sam se sapunala. Bilo je smiješno što sam inače bila tako skromna u društvu ljudi, ali uz Toma sam se osjećala savršeno ugodno. Možda mi je pomoglo to što više nisam bio klinac, nego sam sada bio muškarac, a možda sam bio i ponosan na tu činjenicu i rado to pokazao.

Tom nije rekao ništa dok sam se kupala, samo je gledao i smiješio se dok sam se sapunala i ispirala, a kad sam skinula sav sapun sa sebe, pružio mi je ručnik koji je omotao oko sebe zajedno s mlaznicom solarnog tuša.

Nikad prije tog trenutka nisam vidio Toma golog, iako priznajem da sam ponekad razmišljao o tome - čak sam jednom sanjao o tome - ali sada je tu bio. Iznenadila sam se koliko sam dobro vidjela s obzirom na uvjete i shvatila sam da me je i Tom jednako tako mogao vidjeti.

Morao sam stati na kamen kako bih mogao držati mlaznicu iznad Tomove glave, jer je bio za glavu viši od mene.Poprskala sam vodu na Tomovu glavu, dok su mi se oči spustile na široka prostranstva njegovih prsa, koja su bila prekrivena prostirkom crvene kose - točnije spaljeno narančaste - koja je pristajala uz kovrčavu kosu na njegovoj glavi.

Dok je Tom sapunao svoja prsa i pazuhe, moje su se oči spustile još Tranny dupe poigrana priča i zaprepastila sam se kad sam ugledala njegov penis. priča za jebanje usta Veličina njegovog dugačkog, mlohavog spola koji mu je visio između nogu isprva me zaprepastila, i naglo sam skrenula pogled.

Postupno, moje su se oči vratile između njegovih nogu. Nije bilo šanse da ne bih mogao. Mislio sam da sam sada pravi muškarac i isprva je bilo ponizno vidjeti nečuvenu razliku među nama.

Moja je neugoda ubrzo nestala, a kad je Tom završio s ispiranjem uz moju pomoć, shvatila sam da se moj sram pretvorio u nešto sasvim drugo. Dok sam gasio sprej, pokušavao sam sakriti očitu činjenicu da sam jako uzbuđen, ali nisam uspio.

“Idemo u šator gdje Jebi mamicu malo toplije”, predložio je Tom, prekrio nas ručnicima i odveo me natrag u sklonište.

************

Unutar šatora, svjetiljka je jarko osvijetlila mali prostor, ali kad smo se smjestili na veliki zračni madrac i ušli u toplu posteljinu, Tom je smanjio svjetlo na nižu postavku što je dalo topli sjaj okolini.

Bez riječi smo jedno drugo počeli brisati ručnikom dok smo počivali na bokovima okrenuti jedno prema drugome. Tomovo dlakavo tijelo bilo je mnogo vlažnije od mog gotovo bez dlaka, i dok Shemale cum shot priča trljala ručnik u grubu kožu na njegovim prsima, Tom me sušio.

Spustio je svoju ruku prekrivenu ručnikom između mojih nogu, natjeravši me da poskočim jer me je zatekao tvrdo. Naše disanje je bilo glasno dok je Tom pažljivo sušio moj penis, a ja sam jedva primijetila kad je ručnik odjednom nestao, a zamijenila ga je Ruski devojke profili chat gola ruka.

Zastenjala sam dok je njegova šaka klizila gore-dolje po mojoj pulsirajućoj erekciji i nisam se bunila kad je Tom spustio moju ruku među svoje noge.Iako nije bio tvrd kad je moja Danas slobodan tinejdžer prvi put stala oko njegovog organa, nakon nekoliko mojih opreznih povlačenja, bio je.

Nikad prije nisam dodirnula drugog muškarca, a iskustvo je bilo sasvim drugačije nego što sam zamišljala. Tomov penis je bio toliko drugačiji od mog, čak i bez obzira na njegovu veličinu. Pitao sam se što su moji osjećali prema njemu. Više se nisam osjećao neprikladnim, jer se činilo da to nije važno.

Poljubio me; prvo na obrazu, a zatim grickao niz moj vrat i rame. Zastavši nakratko kako bi njuškao slabašni pramen kose ispod moje ruke, njegove usne nastavile su niz moje tijelo. Nježno grickajući moje bradavice, Tomov jezik je klizio niz moja prsa i trbuh, kroz čuperak dlaka iznad mog spola, a zatim duž donje strane organa.

Zastenjala sam kad je njegov jezik dosegao vrh mog glavića, a zatim zastenjala još glasnije kad je moj kurac nestao u toplini i vlažnosti njegovih usta. Osjetila sam kako njegove usne klize sve do baze mog člana, sišući ga polaganim intenzitetom prije nego što mi je dopustio da kliznem natrag.

Njegove su ruke također radile stvari sa mnom; na moj kurac i moja jaja. Štipajući i stiskajući, istovremeno me stimulirao i sprječavao da svršim dok su njegova usta činila čudesne stvari sa mnom.

Tom se kretao dok se spuštao na mene, naizgled tražeći nešto. Dok se njegovo tijelo pomicalo, posegnula sam i pokušala ga dotaknuti, želeći ga osjetiti kao što on osjeća mene.

Posegnuvši između njegovih nogu, moja je ruka pronašla njegov skrotum, dok su mu jajci bili niski i labavi. Zakotrljao sam dlakavu vrećicu na dlanu, čudeći se veličini dlakavih kugli. Tom je zadovoljno uzdahnuo dok sam mu grubo gnječila jaja, dok mi je on nagovarao razdvojiti bedra.

Osjetila sam topao i sklizak prst kako mi miluje anus, i dok su Tomova usta nastavila ići gore-dolje na moju kitu, osjetila sam kako njegov prst pipa u meni. Uvlačeći se i izvlačeći iz mog dupeta, prst mi je zatresao tijelo kao odgovor.

Moja je ruka vijugala oko Tomovih jaja, pronalazeći njegov penis.Povlačila sam njegov organ kao da muzem kravu, i dok nisam imala pojma kako to učiniti, htjela sam staviti njegov kurac u Pička Torrie Wilson i učiniti mu ono što je on radio meni.

*************

Tomova usta počela su se pomicati gore-dolje brže, a ja sam osjetila kako mi se anus više rasteže dok je još jedan prst zabijao u mene. Bilo je malo bolno, ali nelagoda se jedva primijetila kad sam osjetila kako moj orgazam raste iz mene.

Kriknula sam dok je moj kurac eruptirao, izbacujući salvu za salvom sperme niz Tomovo grlo. Divlje se mlatarajući po madracu, došao sam kao nikad prije, a čak i kad više nisam imao što dati, moj se kurac i dalje trzao i trzao dok nije omlohavio u Tomovim ustima.

Kad mi se tijelo prestalo tresti, pružila sam ruku prema Tomu, zgrabivši njegovu erekciju koja je bila prekrivena nekom vrstom lubrikanta, ali on je odmahnuo glavom i prevrnuo me tako da sam bila na rukama i koljenima.

"Opusti se", šapnuo mi je u uho dok me uzjahao, ali kad sam osjetila vrh njegove kite na otvoru gdje su mu maloprije bili prsti, nisam se mogla opustiti.

"U redu je", tiho je rekao Tom, trljajući se oko zategnutog prstena, gurajući prst unutra na sekundu prije nego što je pokušao ponovno.

Nisam mislio da je to moguće. Nikako nije mogao staviti taj svoj ogromni organ u mene, iako sam mu toliko željela ugoditi. Na moje iznenađenje, nakon trenutka ispitivanja, Tom je uspio gurnuti glavu u mene. Boljelo je kad je greben tjemena iskočio unutra, ali nakon početne boli, toplina njegova dlakava tijela obavijenog oko mene učinila je da se ipak osjećam opušteno.

Nije sve stavio u mene, iako se činilo da jest. Umjesto toga, samo je polako pomaknuo otprilike polovicu svog penisa unutra i iz moje guzice, ispuštajući malo stenjanja sa svakim nježnim potiskom.

Bili smo kao jedna osoba - kretali se sporo, erotično i ugodno. Tomove su ruke milovale moja prsa, a zatim su se spustile još niže.Moja je stabljika bila malena i mlitava kad ju je njegova ruka pronašla, ali nakon nekoliko minuta njegova senzualnog povlačenja i milovanja, ponovno sam bila tvrda.

Iako sam se osjećala kao da sam prepolovljena, bilo je to takvo zadovoljstvo da nisam htjela da završi. Tom je bio toliko namjeran i metodičan dok je ulazio i izlazio iz mene, da sam se iznenadila kada sam osjetila kako mu se jaja počinju nježno odbijati od unutarnje strane mojih bedara, dok me je gotovo potpuno probio svojom muškošću.

"Jesi li dobro?" upitao je Tom, a ja sam progunđala i kimnula glavom.

"Hoćeš li opet svršiti?" upita Tom.

"Mislim da jesam", promrmljala sam, a njegovo milovanje natjeralo je moj kurac da trne.

“Reci mi kada”, rekao je, nastavljajući prodirati u mene onim dugim i senzualnim potezima svoje kite. "Želim svršiti s tobom."

Uspjela sam zadržati orgazam još neko vrijeme, toliko uživajući u iskustvu da sam ga htjela produžiti cijelu noć, ali sam na kraju osjetila kako gubim kontrolu kako je rečeno.

Dok sam dolazio, ispucavajući nešto što je moralo biti daleko manje ogromna količina sperme iz mog kuraca na posteljinu, osjetio sam kako Tomov kurac skače u meni. Jednom - dvaput - pa treći put, dok je on stenjao. Osjetila sam toplinu njegova sjemena kako ispunjava moju unutrašnjost dok je dolazio, a on je ostao u meni sve dok nije postao mlohav i kliznuo van.

********

Tom nas je odveo do jezera, gdje smo se žustro i osvježavajuće okupali u hladnoj vodi dok je polumjesec predstavljao dovoljno svjetla. Tom mi je morao pomoći da hodam niz obalu do vode, jer je moj anus protestirao zbog nove vježbe koju sam dobio. Osjetivši kako njegovo sjeme curi iz mene i niz moja bedra dok smo hodali, zadrhtala sam jednako kao i hladan zrak.

"Jesi li dobro?" upitao me Tom, nježno me kupajući kao i ja njega, a ja sam ga uvjerila da jesam.

"Želio sam to učiniti s tobom tako dugo, ali sam se natjerao da pričekam Šezdeset devet xxx, rekao je Tom.

"Bilo je nevjerojatno", rekla sam, rukom povlačeći njegovu meku i gumenu muškost koja je prije bila tako tvrda i nabrijana, i još uvijek mi je bilo teško shvatiti kako ju je uspio unijeti u mene kao što jest.

"Ne znam kako učiniti ništa od toga, ali želim pokušati. jebanje u magacinu Jebi mamicu Sutra navečer, mogu li ti činiti ono što si ti meni?" upitala sam puna nade

"Nadao sam se da ćeš to reći", rekao je Tom.