Neženja stopala fetiš

Sunce me obasjalo dok sam ležao u svom stolcu. Zvukovi valova koji zapljuskuju plažu odličan su kontrapunkt zvuku srkanja, dok je moja sestra, Lisa, lizala i sisala moj kurac. Stavio sam ruku na njezinu kestenjastu kosu i začudio se kako je postala tamnosmeđa. Podigla je pogled prema meni smiješeći se i iznenadio sam se kad sam vidio kako joj oči postaju sive.

Kad sam se potpuno probudio, shvatio sam da je samo dio sna bio lažan. Moj kurac je bio zabijen u usta, a pripadao je mojoj sestri, samo ne onom o kojem sam ja prvobitno sanjao.

Vjera. Starija sestra za koju nisam znao da je imam, sve dok nisam sinoć došao kod nje, sretno je oživljavala moj kurac.

"Dobro. Budan si", rekla je tiho, a ja sam shvatio da nismo sami u mom krevetu. Faith je bila samo moja polusestra, po ocu. Naše različite majke bile su gole i ležale s obje strane mene, duboko spavajući.

Faith je počela lizati svoj put uz moje tijelo, grickajući na sekundu moj vrat, dok je postavljala svoju Yaoi seks igračke. Kad je stigla, počela je gurati prema dolje glavu mog penisa. Nije bila ni približno tako mokra kao sinoć i bilo joj je teško provući glavić preko osjetljivih usana. Da nije bilo jutro, vrijeme kada obično imam najtvrđe drvo, vjerojatno bi me savijala u svom pokušaju. Kako je bilo, došlo je do iznenadnog popuštanja pritiska kad je glavić mog penisa konačno probio pokraj njezina ulaza.

Faith je zadovoljno uzdahnula, a Sarah (Faithina mama), mrmljala je u snu. Oboje smo se ukočili, čekajući što će se sljedeće dogoditi. Kad Sarah više nije ispuštala nikakve zvukove, Faith je počela polako vrtjeti bokovima, lagano se podižući, a zatim spuštajući, malo po malo, pokušavajući nabiti moj debeli kurac u svoju nedovoljno podmazanu, usku rupu. Ovaj put sam ja stenjao od užitka osjeta.Mama (moja) se počela kotrljati prema nama, a mi smo se brzo spustili, maknuli joj se s puta, tako da smo sada bili u podnožju kreveta, a mama je završila mazeći se uz Saru. Oboje smo se tiho nasmijali, a ja sam osjetio kako Faith klizi malo dalje niz moj stup.

Trebalo je nekoliko minuta, ali kad je njezino dupe konačno stiglo do moje vreće s orašima, zakolutala je očima i uvukla donju usnu kako bi zaustavila stenjanje oduševljenja. Ostala je mirna, očito se pokušavajući naviknuti na mene, iako me sinoć imala u sebi. Vidjevši izraz oduševljenja na njezinu licu, mogao sam vidjeti sličnosti između nje i Lise. Ovo je natjeralo moj kurac da skoči, a Faith je širom otvorila oči jer sam očito mogao ići malo dublje.

Nekako sam znao da je Faith moja polusestra uzbudio me još više nego sinoć, pa sam počeo nježno micati bokovima ispod nje, kako ne bih probudio naše majke. Faith se nagnula i stenje u moja usta dok naši kukovi zajedno pronalaze ritam i plešemo uz to.

Faith (koja je prirodna vrištalica poput svoje majke), slučajno ispusti tihi krik dok doživljava svoj prvi orgazam, a ja se smrznem, gledajući u dvoje na vrhu mog kreveta. Neženja stopala fetiš Mama je žlicom čvrsto priljubljena uz Sarina leđa, a njezini prsti rastreseno prate gore-dolje po Sarinom torzu. Unatoč tome, čini se da nijedna žena još nije budna.

Uzvraćam pogled prema Faith upozoravajućim pogledom i šapućem, "Ako želiš da ovo budemo samo mi." ali ona me zaustavlja poljupcem i počinje ozbiljno micati bokovima. Osjećam kako me njezini mišići hvataju dok se povlači, a zatim popuštaju kad se počne spuštati natrag. Naš je poljubac jedina stvar koja zadržava njezine vriske, ali sve se sruši kad Faith doživi još jedan orgazam, a ne može se zadržati jauk najčišćeg blaženstva koji bježi s naših usana.

"Što vas dvoje mislite da radite?" zahtijevala je mama.

"Da. Trebali ste nas probuditi!" Sarah ga je slijedila.

Faith se nije prestajala micati dok je silazila s vrhunca, a dvjema se starijim ženama samo zavodljivo nasmiješila. Grickajući donju usnu, pozvala je mamu da priđe sebi. Sarah je bila presretna što je poslušala, i čim je bila nadohvat ruke, Faith ju je uhvatila za potiljak i povukla za snažan poljubac.

Mama je dopuzala do mene i također me počela ljubiti, a zatim mi je ljubila dalje do prsa i bradavica. Volio sam kad je mama to radila, a pod ovim kutom ostavljale su njezine prekrasne grudi visjeti iznad mojih usana. Sisao sam prvo jednu gumenu bradavicu, a zatim drugu, dok sam osjećao kako Faith ubrzava korak i kako njezini vriskovi postaju glasniji. Mama se poljubila niz moje tijelo, do mjesta gdje je Sarah klečala pokraj nas, a zatim je počela lizati uz tijelo Plavuše.

Sarah je prekinula poljubac svoje kćeri i povukla mamu da je poljubi. Srušili su se pored Faith i mene, dok su im ruke počele lutati po tijelima jedna druge. Pogledao sam Faith i vidio da su joj oči uprte u dvije starije žene. Po grčevima koje sam osjećao oko kite bilo je lako reći da ju to pali i ubrzo je drhtala na meni u svom trećem jutarnjem orgazmu.

Faith se otkotrljala s mene i vidio sam da se mama spustila, tako da su joj se usta zalijepila za Sarinu macu, a dupe joj je bilo s ruba kreveta. Skliznuo sam s kreveta i smjestio se iza nje. Trebala mi je sekunda da dobijem pravi kut, ali sam uživao u vatri koju sam osjetio dok sam polako hranio svoj debeli kurac u nju. Kao i obično, njezina se maca osjećala kao utjelovljena toplina, dok sam gurao bokove, natjeravši je da gunđa i stenje u Sarin gladak prorez.

Sarah me gleda kako jebem svoju majku i igram se s njezinim vlastitim bujnim grudima, dok vrišti od oduševljenja onim što mama radi za nju. Vidim kako požuda gori duboko u njezinim očima i znam da se odražava u mojima. Osjećam kako se mama trese poda mnom, dok se počinje odupirati mojim udarcima. Bliži se vlastitom orgazmu.Počinjem okretati bokovima, prisjećajući se kako je to prije voljela i čini se da ju je to uznemirilo. Noge joj se savijaju i ona se sruši na pod, stenjući dok joj je tijelo preplavljeno blaženstvom.

Ugledavši pred sobom Sarinu macu, prva mi je pomisao da je stavim u nju, ali onda se sjetim da od svih žena ovdje nju još nisam okusila. Nažalost, s rukama u gipsu, ne mogu doći do toga s njom u tom položaju.

"Želim te okusiti", kažem joj, a zatim legnem na leđa. Previše je željna dok sjedi na meni, okrenuta prema mom kuracu. Ona se saginje i ja mogu osjetiti kako moj kurac razdvaja njezine slatke usne, dok počinje lizati sokove svoje kćeri i moje mame iz mog penisa. Ližem oko njezine mace, malo je zadirkujući, prije nego što joj vrhom jezika lagano udarim po stidnim usnama. Udara mi svojim brežuljkom na usta i znam da ozbiljno misli. Idem ravno na svoj prepoznatljivi potez i počinjem joj gurati klitoris između zuba i jezika. Moj kurac odjekuje od vriska koji jedva prigušuje.

Sarino se međunožje odvoji od mojih usta i ona se okrene, s izrazom divlje gladi u očima. "To. je bilo." Ne dovršava rečenicu dok moj kurac klizi u njezinu dobro podmazanu rupu, a oči joj se prevrću unatrag. Njezin je vrisak ovoga puta bio gotovo dovoljan da oglušimo. vibro jaje Erotske priče Okrenem glavu, pokušavajući zaštititi barem jedno uho od kreveta, i vidim Faith s tri prsta u rici, kako se bijesno tjera da ugleda svoju mamu na meni. Počinjem micati bokovima i vidim da Faith odgovara mom ritmu. Dok ja povlačim prema dolje, ona se izvlači, a dok ja udaram gore, ona čini isto. Gledajući je, znam da se ponovno želim vratiti u nju. Obje žene vrište u ekstazi, a ja se pitam kamo je mama nestala.

Sarine velike sise poskakuju pod njezinim rukama dok odmiče bradavice od tijela. Njezini se bokovi okreću na mojim preponama dok joj se odozdo nabijam u njezinu usku cucu i mogu osjetiti kako se približava njezin orgazam dok njezini vriskovi postaju sve jači.Sagnula se i počela snažno trljati klitoris. Ovo čini to umjesto nje, a njezina se maca steže na mene, dok joj prvi tihi vrisak pobjegne iz grla.

Sarah se saginje i nježno me ljubi. »Hvala ti na tome«, promuklo šapne. "Ipak, mislim da ga netko drugi želi natrag." Pratim Sarin pogled i vidim da nas Faith gladno gleda. Sarah silazi s mene, a ja kleknem na koljena i prilazim svojoj polusestri.

Ima pogled pun nade u očima, dok gledam dolje u nju. "Zadnju sam sačuvao za tebe", kažem joj i zastenjem dok ona podiže bokove i hvata moj kurac da ga uvuče. Sarah je zgrabila neke jastuke i podmetnula ih pod guzicu svoje kćeri, dopuštajući joj da se malo opusti. Faithine noge se omotaju oko mene, a ona koristi njihovu polugu da ljulja bokovima, dok ja guram. Njezini vrisci zadovoljstva približavali su se vriscima njezine majke i znao sam da sam se konačno približio. Nisam bila sigurna kako sam izdržala čak i ovoliko dugo, ali znala sam da želim ostaviti ovaj teret u svojoj polusestri.

Sarah je počela trljati klitoris svoje kćeri i sisati joj bradavice, šaljući plimni val vriska iz Faith, i mogao sam osjetiti njezin orgazam dok je udario. Ovo je konačno pokrenulo moje vlastito, i gotovo me zaboljelo tolikom snagom da sam bacio svoj ejakulat u sestrin prorez za sisanje.

Srušio sam se unatrag, a moj pokisli mokri kurac iskočio je iz Faith, samo da bi ga zamijenila usta njezine majke, sišući moju spermu iz njih. Mogao sam samo ležati u omamljenosti dok sam slušao Faithine vriske i jauke dok joj je majka radila po mačkici. Kad je Sarah završila s njom, posvetila je svoju pozornost čišćenju mene. Bilo je lijepo, ali nije bilo šanse da se uskoro vrati u život.

"Doručak je spreman", viknula je mama iz kuhinje i svi smo ustali. Sarah i Faith pomogle su mi da se obučem prije nego što smo izašle iz moje sobe. Gledajući unatrag, moja je soba izgledala kao da su u njoj živjele divlje životinje, što na neki način, pretpostavljam i jesu.

Mama je napravila francuski tost, vafle, sok od naranče i slaninu. Sad sam znao kamo je otišla.Jesmo li se stvarno zajebavali dovoljno dugo da ona napravi sve ovo. Pitao sam se. Tada su mirisi doprli do mene i shvatila sam koliko sam gladna.

Došlo je do male svađe jer su sve tri žene htjele biti ta koja će me hraniti, ali na kraju je mama pobijedila na jednostavnoj osnovi da je ona BILA moja majka, i stoga je to bilo njeno PRAVO.

Otprilike na pola doručka, Lisa je došla kući. Sjela je i tiho jela, odbijajući sva pitanja Gole velike sise tome kako je provela noć. Čak je samo minimalno reagirala na vijest da je Faith naša polusestra.

Lisa je brzo završila i otišla ravno u svoju sobu. Faith i Sarah su otišle ubrzo nakon toga, s obećanjima da će se vratiti drugi put ili će nas sve okupiti. Mama je predložila da odem razgovarati s Lisom i vidjeti mogu li shvatiti što nije u redu. Mislio sam da sam zadnji koga je htjela vidjeti, ali sam se bez obzira na to odvukao dolje.

Koljenom sam udario njezina vrata i otvorila su se sekundu kasnije. "Oh, to si ti", bezvoljno je rekla.

"Što se događa?" upitala sam, zabrinuta zbog promjene moje obično sretne mlađe sestre. Erotske priče jebanje u mraku Odvukla me u svoju sobu i zatvorila vrata za sobom.

»Zeznula sam«, rekla je. "Zeznuo sam se debelo." Mogao sam vidjeti suze u njezinim očima, ali bio sam nemoćan utješiti je rukama u gipsu. Ipak sam joj se približio, samo da joj dam do znanja da sam tu. Obavila je ruke oko mene i čvrsto me zagrlila. Samo sam je pustio da plače, znajući da će razgovarati sa mnom kad bude spremna. "Možeš li mi ikada oprostiti, veliki brate?" upitala je nakon što je prošlo neko vrijeme.

Pogledao sam je dolje, pitajući što ima za oprostiti.

Polako se priča odvijala. Otišla je u trgovački centar jučer, kad je otišla odavde. Naletjela je na neke tipove koji su napustili školu, a oni su pretpostavili da i ona radi isto. Družili su se cijeli dan, a nakon toga su se vratili kod jednog tipa. Dopustila mu je da je skine golu, a on ju je jako i bolno ševio. "Nije bilo nimalo slično tome koliko si pun ljubavi!" Ona mi je rekla."Boljelo je, a kad sam mu rekla, nije ga bilo briga. Samo me pljusnuo po stražnjici i rekao mi da 'podnesem to kao drolja kakva jesam'. Oh, Jasone," zavapila je, a suze su joj potekle iznova, "Ja sam drolja što sam mu dopustila da mi to radi. Čak sam ga pustila u guzicu, a to je STVARNO boljelo."

Bila sam jako uzrujana što se netko tako ponaša prema mojoj maloj sestri. Htio sam otići i razbiti im dupe. Htio sam uzeti šiljak i zabiti im ga u guzicu, i pokazati im kako je to biti tretiran na taj način. Tada sam se sjetio svojih polomljenih ruku, kao i načina na koji sam postupao s Jenny. Jenny je to možda zaslužila, ali svejedno sam se osjećao loše. Možda bih našao neki način da se ispričam.

"Možeš li mi ikada oprostiti?" upitala je Lisa vraćajući me u sadašnjost.

"Nema se što oprostiti", rekla sam joj umirujuće. "Osim toga, zvuči kao da si već dovoljno propatio." Odmaknuo sam se da je pogledam. "Ali zašto si to učinio?"

"Bio sam ljut na tebe što si bio tako spreman Geo zatrudnjeti. Toliko spreman zabiti svoj kurac u nju. Mislio sam da ću ti pokazati i pustiti nekog tipa da zabije svoj kurac u mene, ali boljelo je. Oh, kako je boljelo. I nije bio pun ljubavi ili brige kao ti. Samo me želio iskoristiti." Podigla je pogled u moje oči, i vidio sam kako je mali osmijeh počeo cvjetati iza njih, konačno mi pokazujući sestru koju sam poznavao. "Ipak, pokazao sam mu. Prije nego što sam sinoć otišao, jako sam ga šutnuo tamo gdje se računalo. Neće više TO koristiti u skorije vrijeme."

Morao sam se i ja nasmiješiti. Barem sam znao da je kreten dobio što je zaslužio. "Čekaj", rekao sam, nešto mi je palo na pamet. "Otišao si sinoć. Gdje si tada bio cijelu noć?"

Osmijeh joj je postao posramljen. "Spavao sam u autu. Imao sam mnogo toga za razmišljati i nešto sam odlučio." Pogledala me, a ja sam joj pokazao da nastavi. "Nije me briga u koga ćeš zabiti svoj kurac, sve dok me još uvijek voliš i brineš za mene kao što jesi."

Unatoč njezinom priznanju, osjećao sam da vjerojatno nije dobar trenutak da priznam na koliko je mjesta moj kurac bio u posljednje vrijeme.

"Uvijek ću te voljeti, Lisa. Uvijek."

Lisa je spustila ruku na svaki od mojih obraza i povukla me dolje za poljubac pun ljubavi. "Šteta što je mama kod kuće", rekla mi je kad se povukla. "Doista bi mi dobro došlo malo bratske ljubavi." Nisam joj mogao reći da mi Gole smeđe kose devojke drago što je kod kuće. Još uvijek ne mislim da sam tada mogao postati tvrd, a s obzirom na moj zdravi seksualni nagon, to stvarno nešto govori.

Kad smo se oboje vratili gore, mama nas je pozdravila toplim osmjesima. impotencija (erektilna disfunkcija) price "Tako mi je drago što su moja djeca sa mnom kod kuće. Nismo li sretni što je Jason ovdje, Lisa?"

Pocrvenjela sam od pozornosti, ali Lisa je samo rekla: "Da mama. VRLO smo sretni.

Mama se dala pospremiti kuću, čak mi je pospremila i sobu. Izvijestila je da je Faith ostavila svoje gaćice ispod mog jastuka, a ja sam se mogao samo nasmiješiti. Znala je da sam joj brat, a ipak me zavela. Čudio sam se što više ne brinem o incestu ili problemima o kojima sam uvijek slušao. Kad je došlo do toga, sve se svodilo na obitelj koja se duboko voli i dijeli jedno s drugim.

Mamu su pozvali na posao, jer se jučer javila da je bolesna, i čim je njezin auto skrenuo s prilaza, Lisa me počela vući u svoju sobu. "Hajde. Trebam te u sebi. Moram ponovno osjetiti tu povezanost punu ljubavi, da isperem tog drugog tipa." To što sam čuo za drugog tipa malo me odbilo, ali Lisino moljakanje također me uzbuđivalo.

Drugi put tog tjedna netko me prekinuo na vratima. Nakon razgovora koji je Lisa jutros imala sa mnom, nije mi bilo drago vidjeti Gea odjevenog u široku trenirku. Unatoč odijevanju, nekako je i dalje izgledala zapanjujuće.

"Rekao sam da ću biti gotov čim ona ode na posao, zar ne?" rekao je Geo dok se probijala pokraj mene.

"Fino!" rekla je Lisa iza mene. "Ali ja ću ga prvi Bizarna azijska pornografija I dalje sam bio šokiran brzinom Lisinog preokreta u stavu, ali jednostavno sam zaključio da ona izvlači najbolje iz loše situacije.

Dolje u Lisinoj sobi, obje su mi žene pomogle da se skinem i skinule su se same, a zatim je Geo sjeo na stolicu, dopuštajući Lisi da me "prva uzme".

Osjećao sam se kao komad mesa, ali nekako sam uživao.

Lisa me polako i nježno poljubila, a ja sam joj uzvratio, pokušavajući samo usnama pokazati sve emocije i brigu koju sam osjećao prema njoj. Prekinula je poljubac i počela ljubiti svoj put prema dolje dok nije stigla do mog ukočenog člana. Nježno, gotovo zadirkujući, slala je lagane poljupce od glave, niz podnožje, pa čak i poljubila moju mrlju, prije nego što se vratila u glavu. Na trenutak ga je gledala u oči, a zatim širom otvorila usta i usisala ga. Mogao sam osjetiti njezin jezik kako se vrti oko osjetljivog ruba i zastenjao. Geo je ustala sa stolca i kleknula pokraj Lise. Bojao sam se da će se pokušati boriti za moj kurac, ali umjesto toga, desnom je rukom povukla Lisinu kestenjastu kosu, a lijevom rukom lagano prešla prstima po Lisinoj goloj koži. Gledao sam kako su bradavice obje žene postale tvrde, a Lisa se zapravo naježila.

Usporedio sam grudi dviju žena, i iako sam morao Hung shemale fuck girls da Geove izgledaju lijepo i uredno, bile su premale za moj ukus. Više sam volio sestrine veće C.

Lisa je počela ispuštati zvukove srkanja i još jedan jauk mi je pobjegao. Lisa je također zastenjala, a primijetio sam da Geo sada drži ruku na Lisinoj mačkici. Iz ovog kuta nisam mogao reći je li prstima dodirivala moju sestru ili se samo trljala, ali u svakom slučaju, Lisa je uživala u pažnji. Znao sam da nisam ni blizu svršavanja, pa sam nastavio gledati kako se Geo ljubi niz Lisino tijelo, a zatim je kliznuo licem ispod moje sestre. Znao sam da ju je drugi put Geov jezik dotaknuo, dok je moj brat skakao i jaukao u isto vrijeme.

Geo sigurno zna što radi, jer joj nije dugo trebalo da natjera Lisu da svrši. Kad se oporavila, Lisa me pogledala divljim pogledom koji sam u posljednje vrijeme tako dobro upoznao. Gurnula me natrag, pa sam pao na krevet.Uspuzala je na mene i osjetio sam kako me Geo poravnao s Lisinom rupom. Lisa je teško sjela i više mene nego što sam očekivao ušlo je u nju.

Geo je kleknula pored nas, i mogao sam vidjeti da joj je lice prekriveno sokovima moje sestre. Lisa je počela ljuljati bokovima, uvlačeći me sve dublje u svoju usku macu. Geo je zgrabio Lisino lice i počeo je ljubiti, vraćajući joj malo njezinih sokova. BDSM ponižavanje Erotske priče Geo je zatim prebacio njezinu nogu preko mojih Vukova kiša porno i povukao se unatrag dok je nisam mogao okusiti, a da nisam prekinuo poljubac mojoj sestri. Osjetio sam ruku blizu mjesta gdje sam bio povezan sa svojom sestrom, a Lisina ionako čvrsta čukavica me je jače stisnula. Pretpostavio sam da se Geo igra s Lisinim klitorisom.

Usisala sam Geove usne u svoja usta i počela provlačiti jezik između njih dok sam snažno sisala. Nekoliko trenutaka kasnije bio sam nagrađen zalogajem njezine sperme. Geo je skočio s mene, iznenadivši me, sve dok nisam vidio da je privukla Lisino lice k sebi za poljubac. Željela je da Lisa okusi samu sebe. Ljubazno sam poljubio svoju voljenu sestru i iznenadio me glad s kojom mi je počela uzvratiti poljubac. Počeo sam se ozbiljno nabijati dok smo se ljubili i svidjeli su mi se zvukovi koje je Lisa ispuštala.

Osjetio sam Geov jezik na svojim jajima i zastenjao od oduševljenja tim osjećajem, ali je kratko trajao dok se probijala do Lise. Moja sestra je prekinula poljubac i okrenula se da pogleda Gea. "Stvarno boli tamo", rekla je, a ja sam shvatio da joj je Geo sigurno lizao guzicu.

"Opusti se. Znam kako se ponašati prema tebi", rekao je Geo i gurnuo Lisino lice natrag na moje. Osjetio sam kako je Lisa na trenutak napeta dok smo se ljubili, a zatim se opustila. Sjedila je mirno nekoliko trenutaka, a ja sam primijetio da osjećam da se nešto miče u njoj. Trebao mi je trenutak da shvatim da Geo ima barem jedan prst u Lisinoj guzici. Nakon nekoliko sekundi, Lisa je počela podizati kukove i tresnuti ih natrag na mene. Počela je ozbiljno stenjati, očajnički se boreći jezikom u mojim ustima, kad je konačno došla, natapala mi kurac i očajnički me ljubeći.

Pričekao sam da se smiri i počeo micati kukovima, Neženja stopala fetiš da bi se otkotrljala s mene. “Žao mi je”, rekla mi je. "Ne mogu više izdržati. Osjećaj je bio tako dobar. Hvala ti, Geo, što si mi pokazao da se MOŽE osjećati dobro. Pretpostavljam da sam jednostavno previše osjetljiv tamo dolje sada da nastavim." Na trenutak je promatrala Gea, zatim je sjela i spustila veliki poljubac na usne. "Vjerujem ti da ćeš se brinuti za njega. Slobodno ga koristi dok ne Ušna grinja kakadua. Hvala ti još jednom što si tako ljubazan."