Slike velikih crnih debelih sisa

Kad sam imao 16 godina, mama i tata su prošli kroz gadan razvod. Volio sam ih oboje, ali ostao sam u New Yorku kad je tata otišao u Nevadu otvoriti svoju tvrtku. Bio sam pomalo štreber i završio sam srednju školu kao najbolji u razredu, ali još uvijek djevac. Ubrzo nakon diplome napunio sam 18. rođendan. Mama se odlučila udati za tipa s kojim je hodala neko vrijeme. Zamolila je tatu da živim s njim. Nisam bio previše sretan, ali tata mi je obećao dobar provod pa sam otišao od kuće i pridružio se tati u Nevadi.

Tata me dočekao u zračnoj luci i krenuli smo u vožnju do ranča. Pitao sam ga uzgaja li goveda ili konje na ranču. Rekao je ni jedno ni drugo, njegov je ranč bio poput ranča kokošaka. Bio je to veliki bordel i budući da sam tamo trebao biti cijelo ljeto, pobrinut će se da imam dovoljno vremena u “sedlu”. Rekao je da ću do trenutka kad se vratim u New York znati toliko toga o ženama i biti toliko uvjeren da će se žene obrušiti na mene. Važno je da učim o ženama jer će ovaj posao biti moj. Dok sam bio tamo, radio bih kao njegov pomoćnik i spavao bih s drugom ženom svaku noć. Za večeras bi on odabrao ženu, jer bi mi ona bila prva nakon toga bi odlučile žene.

Nakon dolaska na ranč poslužena je večera. Debeo, sočan, biftek i prekrasan razgovor s našim suputnicima. Obje su žene bile prekrasne i inteligentne. Mislio sam da su sigurno menadžeri ili uredsko osoblje. Nisam mislio da je moguće da ovako inteligentne i sofisticirane žene budu prostitutke. Ali nisam bio u pravu. Slike velikih crnih debelih sisa Allison, Slike velikih crnih debelih sisa koja će mi kasnije te noći oduzeti nevinost, magistrirala je psihologiju i studirala je za doktorat. Bila je visoka, dugih nogu i lijepa. Njezina kestenjasta kosa bila je duga i padala joj je do ramena. Grudi su joj bile velike i oblikovane. Noge su joj izgledale kao da su zauvijek dolje, a na vrhu im je bila veličanstvena guza. Ali najizvrsniji dio nje bilo je njezino lice ukrašeno velikim zelenim očima.Dok smo razgovarale, izgubio sam se u njezinim očima. Bila sam totalno opčinjena njima i sigurna da nema šanse da Yale Russian Chorus yrc ovo prekrasno stvorenje posveti vrijeme.

Nakon večere sjedili smo i razgovarali u dnevnoj sobi. Biblija za crne tinejdžere nam je natočio piće i razgovor je postao začinjen. Tatin spoj, Virginia mu je izvadila kurac iz hlača i počela ga sisati. Allison me povukla i izvela iz sobe.

Rekla je. “Radije radim nego gledam. Na palubi je lijepa hidromasažna kada, pripremite se i naći ćemo se tamo za 10 minuta."

"Naravno, Allison." I odjurila sam u svoju sobu.

Malo kasnije bio sam u hidromasažnoj kadi. Allison je stigla, odjevena u pahuljasti bijeli ogrtač. Spustila ga je na pod, otkrivajući mi svoje lijepo, nago tijelo. Znao sam to, njezina kestenjasta kosa bila je prirodna. Njene velike grudi su me fascinirale. Nisam je mogao prestati gledati. Nasmiješila se i pogledala moje surle. Izbočina u njima, postajala je sve veća.

“Te gaće moraju skinuti. Hoćeš li stajati tamo cijeli dan i buljiti ili ćeš mi se pridružiti?”

Graciozno je skliznula u vodu i promatrala me dok sam skidao surle. Allison me promatrala, njezine su oči držale moje. Rekla je. "Izgleda ukusno, smeta li vam ako probam." Dok je oblizivala usne, ne ostavljajući nikakvu sumnju o tome što je mislila. Njezina je ruka otišla do mog penisa i povukla ga do svojih usta, ljubeći samo vrh. Zastenjao sam zbog ovog novog osjećaja. Tada su se njezina usta otvorila i Allison je uzela moj tvrdi penis u usta, topla vlažnost bila je kao ništa što sam ikada osjetio. Usnama je obuhvatila glavić, a jezikom ga milovala. Bez upozorenja sam izbio u njezina usta. Duboko me usisala i progutala sve osim malo što joj je iscurilo iz kuta usana. Allison je skupila ono što joj je bilo na usnama i kapnula iz kuta usana na vrh prsta. promo Diplomiranje Pogledala me u oči i polako mi polizala spermu. "Ukusno", rekla je. “Sljedeći put ćeš izdržati duže sad kad sam se oslobodio oštrice. Je li ti to bio prvi put?” Kimnuo sam potvrdno, a ona je rekla.“Ne brini, do jutra ćeš znati što ti je činiti.”

Allison me povukla u hidromasažnu kadu, uzela moje ruke u svoje i dovela ih do svojih grudi. "Osjećaju li se lijepo?" Klimnuo sam glavom i ona se nasmiješila. Zatim je dovela moje ruke do svojih bradavica trljajući ih mojim dlanom. "Da. Učiniti. Baš tako, činiš da Caroline rhea gola osjećam tako dobro. Ako to učinite, svaka će žena htjeti da se igrate s njezinim sisama. Sada malo stisnite bradavicu, ne prejako. OOOOOOOOOOOhhh, tako dobro.”

Povukla mi je glavu dolje, podižući jednu dojku do mojih usana. “Poljubi ga, siši bradavicu. Znam da želiš. Nemoj stati.” Jesam i ubrzo je ponovno milovala moj tvrdi kurac. “Pokušaj sada to suzdržati, sad ću te opet popušiti. Ako učiniš da traje duže, bit će ti super kad svršiš.”

Allison me izvela iz hidromasažne kade i smjestila me u salon do nje. Stavila je ručnik pokraj mene i kleknula na palubu. Podignula mi je kurac i poljubila mi jaja. “Raširi noge, želim malo lizati tvoje pozive.” Raširio sam noge, a njezina glava spustila se između njih. Otvorila je usta i uzela jednu kuglicu unutra. Jezikom ga je počela lizati i milovati. Zatim je počela stenjati oko njega. Pretsperma je počela kapati s vrha. Njezina je ruka milovala glavić, dobivajući ga skliskim s pre-spermom. Zatim je njezina ruka počela putovati gore-dolje po mojoj osovini, približavajući me da se oslobodim.

“Uspori dušo, nikad nećeš preživjeti noć sa mnom ako tako brzo svršiš. Volim puno seksa.” Zatim je njezina glava otišla na vrh mog penisa. "Ako izdržite 10 minuta, obećavam vam vrlo posebnu poslasticu sutra navečer." Ovaj put su joj se usta spustila na moj kurac do kraja. Uzela ga je duboko u grlo, usnama mi milujući stidne dlačice. Odmaknula se i pogledala me. Diplomiranje jebanje sa profesorom “Gledaj me dok ti pušim kurac.” Opet je pala dolje. Počeo sam se znojiti i drhtati dok je nastavljala ovaj tretman. Polako, približavamo se vremenu od deset minuta, i poslastici obećanoj za sutra.Ruke su joj krenule prema mojim jajima kad ih je ponovno počela milovati. Počela je pjevušiti, a vibracije su me izluđivale. Počeo sam previše Elenas modeli za kako je napetost rasla. Pre-sperma je tekla poput rijeke. Allison je neprestano gutala kako se ne bi utopila. Dvije minute do kraja, a onda nisam mogao pomoći, moja je erupcija eksplodirala u stražnji dio njezina grla uzrokujući da se zagrcne i otrgne mi kitu koja pršti. Lice joj je bilo prekriveno mojom spermom. Posegnuvši za ručnikom, oboje nas je očistila. “Sljedeći put upozori djevojku, tako da može odlučiti želi li ili ne želi to progutati. Osam minuta nije loše za djevicu. Idemo se istuširati i otići u krevet. Jamčim ti da do sutra nećeš biti djevica.

Allison me uhvatila za ruku i odvela u kupaonicu. Polako me prala i milovala svaki centimetar mog tijela. Ubrzo mi je dodala sapun i prešla mojim rukama preko svojih grudi i dupeta. Osjećaj mojih ruku kako klize po mom skliskom tijelu ubrzo mi je pao. Njezina su se usta pridružila mojima i naučila me kako da je ljubim. Jezici su se borili dok se voda nije počela hladiti. Zatim me odvela u spavaću sobu i oboje nas osušila. Obično koristim kondom sa svakom mušterijom, budući da si djevica, neću ga koristiti s tobom, jer znam da si sigurna. Nakon ove večeri moraš koristiti kondom sa svakom ženom s kojom si. Ako to učiniš, možeš me voziti bez sedla bilo kada. Ako ne koristite kondom, samo jednom, izlažete sebe riziku, kao i sve seksualne partnere s kojima biste mogli biti. Nemam seks ni s jednom mušterijom. Bavim se njihovim submisivnim fantazijama. Često ih radim s remenom ili ih pustim da masturbiraju preda mnom. Ovo te čini vrlo posebnim. Oh, i ja sam na tabletama, tako da neću zatrudnjeti."

Zajedno smo legle na krevet, a ona me je vodila iznad sebe. Allison je podigla koljena i uzela moj kurac u ruku. Gledajući me u oči, trljala je glavić o svoj mokri prorez, podmazujući ga umjesto nje.Kukovi su joj se podigli, a druga ruka gurnula me na stražnjicu gurajući me u nju. Privukla me bliže, sve dok nam se stidne dlake nisu spojile. Topla skliska vlaga bila je bolja nego njezina usta. “Sada više nisi djevica. Jebi me, natjeraj me da svršim. Dovrši posao šapnula je” Počeo sam polako pumpati unutra i iz nje, želeći da potraje. Bojao sam se da mi više neće dopustiti da to radim ako joj ne udovoljim. Njezini su bokovi odgovarali mom ritmu i uskoro smo se kretali kao da znamo što ona druga želi. Naša brzina se povećala i uskoro smo bili blizu. Allison je uspjela tempirati svoj vrhunac da se poklopi s mojim. seksualna devijacija price Oboje smo se srušili preznojeni i vrišteći.