Mačka transseksualne tinejdžerke crne

Dostava brodom

Pa, nikad nisam mislio da ću ispričati ovu priču. Ja sam Bill, 32, 5'10" u dobroj formi, puno plivam. U braku s Mindy, rodila je blizance prije godinu ili više. Mi smo učitelji, pa, Mindy uzima slobodno vrijeme.

Odrastao sam u nautičarskoj obitelji. Tijekom ljeta Mindy i ja smo imali posao dostave ili premještanja brodova uz obalu. Najmanji je bio pedeset stopa, najveći dosad sto dvadeset. Posao je dobro plaćen i lijepo je biti na stvarno skupim brodovima. Začeli smo blizance za vrijeme oluje na koćarici od sedamdeset stopa. Oboje imamo vrlo dinamičan seksualni nagon.

Nakon što su se blizanci rodili, trebala mi je posada za transfer sa zapadne obale Floride do luke na sjeveru. Stariji par, prijatelji iz jaht kluba, predložio je Taru, njihovu dvadesetogodišnju kćer. Njezine karakteristike rukovatelja brodom bile su savršene. Za mene je to bio samo posao, ali do kraja putovanja, ona me je zavela, i jebali smo se i pušili po cijelom tom brodu. Ne, nisam rekao svojoj ženi.

Sad, Tara je diplomirala i trebam ekipu za ovo ljeto. Tara je predložila svog malog brata Chaza. Ono što sam želio bila je još jedna napaljena kolegica. Radije bih se navikla na golu plovidbu s jutarnjim pušenjem. Malo sam zastao, ništa drugo nije iskrslo. Tara je to shvatila i bezočno me zadirkivala. Pa, imao sam motornu jahtu od šezdeset stopa za isporuku pa je Chaz dobio posao. Budući da Mindy nije radila, trebao nam je novac.

Bio sam u glavnom salonu "Fun Surprisea" kad sam osjetio da se pomaknuo od nekoga tko ulazi u brod.

Chaz je bio mlađa, muška verzija svoje sestre. Mačka transseksualne tinejdžerke crne Uopće nisam za dečke, ali ovaj mladić je bio prekrasan. Nosio je široke najlonske hlačice i majicu bez rukava. Moja visina, plivačka građa, dug vitak, čvrsti trbušnjaci, široka ramena. Smeđa kosa izblijedjela od sunca koja se nije htjela ponašati i plave oči koje su ti progutale dušu. Ovaj klinac sigurno ima cure, a njihova mama se baca na njega.

"Dopuštenje za ukrcaj, kapetane?"

Pružio sam ruku, "Doduše i nema potrebe ponovno pitati. Ja sam Bill."

"Chaz, Tara je moja sestra."

"Vidim sličnost."

Blago mi se nasmiješio: "Da, ali sise su joj veće."

Koliko mu je rekla. Chaz se nasmijao, "Imam te. Oprosti. Seka i ja dosta sličimo i to mi Od strane azijske žene stalno događa. Odustanem od te riječi da se zajebavam s ljudima."

"Pa, imaš me. Moramo krenuti za sat vremena. Spremi svoju opremu i dočekaj me na mostu."

Deset minuta kasnije, Chaz je došao u kratkim hlačama.

"Spremnik za gorivo je pun, ulje i tekućine su dobri na motoru. Spremnici za kanalizaciju i sivu vodu prazni, spremnik za vodu pun. Kaljužne pumpe rade."

Još nisam tražio da učinim ništa od toga. Ovo će biti dobro putovanje, ali neobično ometajuće. Nisam mogao prestati gledati ovog dječaka.

"Vau, hvala. Ti si prednjačio u tome. Impresioniran sam. Krenimo."

Ako je lijepo vrijeme, Latina galerije lica istrčim u more. Intracoastal je lijep, ali morate obratiti više pažnje. Osim toga, na Organska ishrana tokom trudnoće možete pokrenuti motor. Ovaj ima dva V-12 dizela i autopilota.

Bio sam gore na letjelici, u najlonskim hlačicama i bez majice ili gaćica. Tara mi je nabavila nekoliko speedoa i to je bila moja uniforma na našim putovanjima; kad ih nije povlačila dolje da je mogu poševiti. Nisam mislio da bi bili prikladni za ovo putovanje.

Chaz se popeo ljestvama i ponovno me iznenadio. Imao je crni speedo. Nisam mogla a da mu ne pogledam međunožje. Izgledao je kao da ima lijep paket. Brzo sam se vratila na njegove oči. On je Priča o masturbaciji vruće djevojke ramenima.

"Nisam htio ovo staviti u marini, ali nisam mislio da će ti smetati ovdje. Volim sunčati što je više moguće."

"Chaz, pravila broda su, 'što se dogodi na valovima, ostaje na valovima.' Odjenite što god želite. mačevanje kurčevima Dildo Dobro mi je ovdje nekoliko sati. Idi se opusti, možeš me zamijeniti nakon ručka."

Umjesto da pronađe komad palube, Chaz se ispružio na kauču na stražnjoj strani mosta, pokraj cerade. Imao je malu bočicu i sve je utrljao uljem prije nego što je stavio ručnik i zavalio se.

Pričali smo. Imao je samo osamnaest godina, krenuo je na koledž na jesen.Tara mi je pričala o obitelji, spominjala ga je, ali nikad nije dala mnogo detalja. Chaz je bio puno bolji učenik i dobivao je punu vožnju. Razgovor je postao malo odrasliji i podijelili smo priče. Moja ekipa bila je zaposlena osoba. Imao je nekoliko djevojaka. Trenutačno nije bio vezan jer je njegova djevojka saznala da ga dijeli sa svojom majkom. Oboje smo se tome jako nasmijali. Rekla sam mu da sam ljubomorna. Imati blizance Mindy je iscrpljivala i život u krevetu za sada je bio prilično dosadan. Chaz me pitao koja je bila moja najnečuvenija seksualna avantura.

Ispričao sam, do detalja, kako sam na jednom događaju upoznao profesorovu ženu, u četrdesetima. Zamolila me za ples. Rekao sam mu kako se osjećao blizu njezinog zaobljenog tijela, kako se pritiskala uz mene. Kako je svoje međunožje gurala u izbočinu moje kite. Položio sam ga, ponovno proživljavajući veliki trenutak. Nastavio sam, imao sam njen broj. Otišao sam do njihove kuće. Otvorila je vrata u prozirnom ogrtaču. "Pređimo Par seks prica scenu seksa." Ona kaže.

Bacio sam pogled. Chaz je bio težak. Glava njegova posječenog penisa zapela je iznad struka speeda. Činilo se da ga nije briga. Ruka mu je ležala na bedru, s prstima blizu te masne izbočine. Nisam mogla skrenuti pogled i nisam mogla razumjeti zašto.

Ispričao sam, još uvijek u slikovitim detaljima, kako me ta udana žena Prekrasne ukrajinske žene nevjesta i, na koljenima, sisala moj kurac dok joj nisam ušao u usta. Ustajući, gutajući slinu, rekla je, "Sad ćeš duže izdržati što me jebeš."

"Dakle, Chaz. Ja sam ja u kući ovog profesora, u njegovom krevetu. Njegova žena s oblinama je na sve četiri ispred mene okrenuta prema otvorenim vratima. Rukama držim njezine bokove dok je nabijam maca. Dildo Markiza de Sada Ona viče 'jebi me, jebi moju macu kao da je mrziš!" Mislim da bolje od ovoga ne može biti, a onda, eto njenog muža, mog profesora engleskog, na vratima, gleda.

"Nemoj stati. Ona reži. Shvatio sam da sam sjeban pa bih mogao vidjeti što će se dogoditi. Moj profesor, štreberski, mršavi tip gleda nekoliko sekundi i onda ulazi. Shvatio sam da sam ovdje pogođen .Prilazi svojoj ženi, spušta hlače i daje svoj kurac njezinim gladnim ustima. Nisam mogla vjerovati. Ispostavilo se da je cijela stvar namještaljka. On i ja smo je jebali cijelo poslijepodne. Ni to nije bilo čudno. Mislim, on i ja smo se malo sudarili s ružnim stvarima, napravili smo DP i završili dan drkajući gomilu njezina lica. Fakultet je nakon toga bio dobar."

I meni je teško palo ponovno proživljavanje priče. Chazovi su prsti samo trčali gore-dolje po njegovoj kosti. Okrenuo sam se kako bi me mogao vidjeti u istom stanju.

Pomorski radio je zacvilio. Brod u nevolji. Javio sam se i krenuli smo tim putem, iako je to bilo nekoliko milja.

Chaz je ustao i zauzeo stolicu drugog kapetana. Nakon dvadeset minuta Coaties su obavijestili da su na mjestu događaja. Vratio sam se na kurs, a Chaz je pao ispod. Htjela sam masturbirati. Pričanje te priče vratilo mi je sve u prošlost, plus drugi put kad sam ih posjetio. Bio sam prilično siguran da je Chaz dolje i brine se za svoje 'dolje', ali nisam želio da me uhvate.

Zašto je moj kurac bio težak zamišljajući ovog dječaka na svom krevetu golog, kako mu miluje kurac. Odmahnuo sam glavom da razbistrim misli i vratio se vožnji čamca.

Chaz je došao, točno na raspored, da me zamijeni. Još samo u onom malom crnom speedu. Malo smo razgovarali. Rekao sam mu što se događa na radiju, što nije bilo puno. Znao je naš kurs.

Sišao sam u glavnu kabinu, ispod salona da odrijemam. Večeras sam imao malu marinu za sidrište. Noću ne trčim osim ako vlasnik to pismeno ne odobri. Dakle, drijemanje je samo ubijanje malo vremena. Skinuvši svoje kratke hlače, ležao sam na velikom krevetu, gol. Dok sam zamišljao Chaza u njegovom speedu, kurac mi je rastao. Nikada nisam ni dvaput pogledala tipa, a to se događa. Odupro sam se porivu za masturbiranjem i očistio svoj um od vizija mog lijepog člana posade s njegovim pospanim plavim očima i raščupanom smeđom kosom izblijedjelom od sunca. Zaspao sam s pola erekcije. Dvadeset minuta kasnije — postavio bih alarm — probudio sam se i navukao kratke hlače.

Popeo sam se ljestvama na leteći most i kad su mi oči razbistrile palubu, dobio sam lijep prizor. Chaz je bio gol. Stojeći između dva kapetanova stolca, bimini gornji dio je bio preklopljen. Njegovo tijelo, obrijano za plivanje, blistalo je u odsjaju ulja na tropskom suncu. Njegovo mlado dupe bilo je čvrsto, savršeno okruglo i preplanulo. On je doista bio muška verzija Tare. Njegove duge mršave noge, koje su pokazivale vrpce mišića dok je zamahnuo s djelovanjem čamca, bile su lagano raširene, a iz svog niskog kuta mogao sam vidjeti kako mu se ljulja vreća s loptom i vrh kite. Alen Ginzberg price Stajao sam na ljestvama i samo gledao, diveći se njegovom čvrstom mladom stasu. Završio sam penjanje i Chaz je primijetio.

"Oh, hej. Nadam se da se ne ljutiš. Mislio sam da smo daleko na pučini i da nema drugih brodova ili čamaca. Stvarno volim preplanuli ten."

Nasmijao sam se. Sada sam mogla vidjeti njegov penis. Potpuno obrijan, možda pet inča, mekan. Izgledao je poput uglađenog dvanaestogodišnjaka, "Pa, rekao sam da možeš nositi što god želiš pa, u širem smislu, pretpostavljam da bi to značilo da ne nosiš ništa što želiš. Ako ti je udobno, meni je to u redu ."

Chaz je provjerio kompas i broj okretaja na dvostrukim dizel motorima, "Ne znam je li ti Tara rekla, mi smo nudističko kućanstvo."

Nasmijao sam se: "Ne, nikad to nije spomenula."

"Izgledam li bolje od Tare?"

Chaz me uhvatio ravnog stopala. Nikada nisam rekao Tari da nas čuva u tajnosti, samo sam pretpostavio da ona to zna. Ali možda Chaz peca?

Chaz mi je dao nekoliko sekundi da odgovorim, a onda je samo uskočio, "Znam svoju sestru. Voli sunce koliko i ja, i nema srama. Kladim se da je bila poput mene."

"Chaz, ja, ovaj."

"U redu, Bill, što se dogodi na valovima, ostaje na valovima, zar ne?"

"Točno."

"Dakle, želiš mi se pridružiti. Vrlo je opuštajuće i besplatno."

U tom sam trenutku odlučio pustiti stvari da se dogode. Chazovo opušteno ležerno držanje olakšalo je. Nadam se da me moj zbunjeni penis neće osramotiti. Također sam sebi priznao da mi je ovaj mladi čovjek bio vrlo lak za gledanje. Spustio sam kratke hlače.

"Izvoli.Vjerojatno bi trebao uzeti kremu za sunčanje, znaš."

"Dobra ideja."

Otišao sam dolje i poprskao se. Budući da je Chaz bio na mostu, napravio sam ručak za nas. Sendviče, viknula sam i upitala ga što želi, rekavši mu da će biti nekoliko minuta.

Brzo sam završio i stavio sendviče i nekoliko gaziranih pića u kantu da ih odnesem na most.

Dok mi je glava čistila palubu, ugledao sam Chaza. Njegov polutvrdi penis i nešto što je izgledalo kao mlaz sperme na pregradi. Brzo se okrenuo prema pramcu. Sve sam to zanemario i najavio ručak. Chaz je djelovao nervozno i ​​nisam rekla ništa. Kao da nikad ništa nisam vidio. Priznala sam samoj sebi da je i njegova erekcija, ili djelomična erekcija, bila lijepa.

Ostavio sam Chaza na mostu i otišao do glavne kabine. Uzeo sam ručnik, legao na krevet i, prvi put u životu, masturbirao uz viziju drugog muškarca, pa, dečko, Chaz. Zamišljala sam ga, nauljenog kako blista na suncu, kako miluje taj veličanstveni penis dok čamac plovi preko valova. Njegovo čvrsto dupe svijalo se dok mu je sperma izlazila iz kite, udarajući o pregradu dok je zastenjao oslobađajući se. Teško sam došao.

U odsjaju sam se preispitivao, pitao se, brinuo. jebanje u usta Dildo Na kraju sam odlučio, što bude na valovima, ostaje na valovima.

U sumrak smo stigli u marinu. Da, prvo smo se obukli. Brodu je trebalo gorivo i imao sam rezerviran vez za noć. Tuševi na obali uvijek su bolji.

Večerali smo i otišli pod tuš, ja u glavnoj kabini, a Chaz, glava preko puta svoje kabine.

Svjetla su bila ugašena u prolazu kad sam izašao iz glavne kabine, omotan ručnikom, da uzmem bocu vode. Ne znam zašto sam se mučila s ručnikom. Snaga navike, valjda. Napravila sam nekoliko koraka. Vrata na ulazu su se otvorila kad sam prošao ispred i Chaz je izašao. Prolaz je uzak, a on me nije vidio. Sudarili smo se i završila sam leđima naslonjena na zid, a goli Chaz pritisnut uza me.

Nitko od nas nije rekao ni riječ. Blijedoplave oči uhvatile su moje.Ruke tinejdžera spustile su se na pregradu iza mene, preko mojih ramena. Stajala sam, osjećajući njegovo gipko tijelo uz svoje, i nisam imala riječi. Zatim sam osjetila njegov penis, njegov mladi obrijani penis, kako se trlja o moj kroz ručnik dok je brazda prelazila marinom. Postajao je tvrd. Dok je trag nestajao, Chaz se pomaknuo, samo malo, dovoljno da dobije trenje o moju kitu, skrivenu i stvrdnutu. Morao sam odgovoriti, ili zaustaviti ovo ili potaknuti. Pomaknula sam svoje tijelo nekoliko centimetara od pregrade, gurajući svoju erekciju u njegovu dok sam osjećala kako ručnik gubi čvor. Odmaknula sam se centimetar i pustila da ručnik padne prije nego što se Chaz pritisnuo uz mene, njegovo lice nekoliko centimetara od moga. Zajedno smo mljeli svoje tvrde kurčeve. Pomaknula sam ruke kako bih uhvatila njegove dotjerane bokove. Njegova mlada glatka koža pod mojim prstima. Osjetila sam njegov dah na vratu dok je dahtao. Moje su ruke sada stisnule njegovu guzicu. Osjećao se kao njegova sestra. Stajali smo u tom uskom prolazu dašćući i trljajući erekcije jedno o drugo.

Chaz je pomaknuo ruke na moja ramena. Svilenkasta čvrstoća njegovog mladog penisa zadivljujuće je dodirivala moj. Stajali smo, dva muškarca, na tom mračnom mjestu, bruseći svoja gola tijela jedno uz drugo, utrkujući se da svršimo, uživajući u zabranjenom, pogrešnom. Osjetila sam njegov topli slatki dah na svom licu dok smo dahtali, oskudni, prepuštajući se nepoznatoj želji. Njegovo dupe osjećao sam se Mačka transseksualne tinejdžerke crne u mojim rukama. Pomaknula sam prste dublje, poigravajući se njegovom rupom dok je dahtao i jače trljao. Snažni prsti zarili su se u moja ramena dok je njegova potreba bjesomučno rasla. Ovaj dječak je htio svršiti po meni. Htio sam to. Htjela sam svršiti po njemu.

Chazove plave oči raširile su se, njegove su usne gotovo dotakle moje. Zastenjao je i osjetila sam vruće udare njegova orgazma kako me kupaju. Eruptirala sam, dodajući svoju spermu njegovoj, razmazujući je po našoj pregrijanoj koži.

Kako je euforija nestajala, Chaz se povukao. Pustila sam da mi ruke padnu dok se on vraćao u glavu i polako zatvorio vrata.

Zaboravio sam ručnik i vodu, odskočio sam od pregrada natrag u svoju kabinu, očistio se i spustio na krevet.Um mi je preplavljen mislima, žaljenjem, zbunjenošću. Bit će to duga noć.

U ranim jutarnjim satima uznemirili su me buđenja brodova u odlasku. Odmah sam zaspao nakon što sam se pitao mogu li. Sad sam ležao u sjaju zore, nesiguran što me čeka.

Imali smo još dosta puta. Ustao sam, pogledao svoje kratke hlače kako leže na palubi. Ne.

Nakon brzog tuširanja sjedio sam u glavnom salonu, čvrsto navučenih zavjesa, uživajući u svojoj drugoj šalici kave i pitajući se što će dan donijeti. Barem sam, ako treba, imao dobre šanse dobiti novog mornara u marini.

Nisam želio novog mornara.

Čuo sam vrata kupea, zatim ispiranje glave i curenje vode. Tuširanje.

Kretao se kroz kuhinju kuhajući šalicu kave. Vidio sam mu glavu dok se penjao stepenicama. Svakim korakom naziralo se sve više njegovog napetog, mladog tijela. Bez košulje. gola. Moj mornar je bio gol.

I napola teško. Sjela sam na ručnik na raskošnoj sofi, a šalica kave na stolu. Chaz se pomaknuo do mene, ispred mene. Taj veličanstveni kurac sada je malo tvrđi. Pogledi su nam se sreli.

"Nisam homoseksualac."

"Ni ja", odgovorila sam kad je Chaz spustio šalicu.

Raširila sam noge dok je mladić kleknuo između njih, uzimajući moj rastući kurac u ruku, a usta su mu se približavala.

"Nikad prije nisam ovo radio."

Moja osamnaestogodišnja palubna ruka gurnula je moj rastući penis u njegova usta. Imao sam dosta pušenja, ali ovo je bilo intenzivno. Pogrešnost toga. Dječak mi siše kurac, ja žestoko bjesnim, uživam u tome i pitam se kakav će on biti, okusa. Chaz je prelazio jezikom po glaviću moje kite dok me sisao. Svaki put je uzeo malo više dok nije imao većinu mog penisa u ustima. Njegova neukroćena smeđa kosa okrznula mi je trbuh, njegova je ruka obuhvatila moja jaja, prstom koji je trljao ispod. Dok su mu se usta pomicala prema gore, njegove su se usne uhvatile za vrh mog penisa, njegujući, njegujući taj jezik, taj vrući vlažni jezik koji je robovao osjetljivoj koži. Bio je prirodan.

Chaz nije podignuo pogled.Koncentrirao se na prvo popušivanje. Ležao sam na kauču uživajući u osjećajima i rastućoj potrebi za orgazmom, svršavanjem, izbacivanjem sjemena u usta ovog dječaka.

"Chaz, uskoro ću svršiti."

Nema pauze, nema zaustavljanja. Prst mu se spustio niže, sada dražeći moju rupu, trljajući pritiskajući. Sve je to bilo previše.

"Svršavam, Chaz, svršavam."

To električno zujanje koje raste iz tvojih jaja, teče kroz moj kurac dok su vreli mlazovi kupali dječakova usta. Nikada nije zastao, nikada nije zastao. Progutao je i nastavio dojiti moj kurac sve dok osjećaj nije postao prejak. Nježno sam ga lupnula po glavi i on je nevoljko pustio moj kurac koji se smanjivao.

Moje uzbuđenje je nestajalo. Znala sam da moram uzvratiti uslugu i to odmah, iako je moja potreba nestala. Ustao sam.

"Sad je tvoj red."

Chaz je pao na kauč i raširio noge.

Lijepa, obrijana, glatka. Tako teško i dugo, pulsira od potrebe. Glava, veća od drške, velika, okrugla, svilenkasta. Spustio sam se na koljena i približio se. Vidio sam samo još jedan tvrdi kurac u stvarnom životu. Ali nikada nisam držao, jedan sam sisao. Htio sam ovo. Željela sam popušiti dječakov kurac, okusiti njegovu spermu, čuti kako uzdiše s olakšanjem.

"Ni ja to nikad nisam radio", dodirnula sam ga, on se trznuo,

Koža njegovog penisa bila je glatka, meka ispod njega, tvrda, napeta, oskudna. Istraživala sam ga s obje ruke, tako čudno nositi se s tvrdim penisom koji nije moj. Svidjelo mi se što se obrijao. Moja usta, nekoliko centimetara od glave. Kap bistre tekućine na vrhu. Ispružio sam jezik, uzeo ga, okusio. Dahnuo je. Imalo je okus više.

Stisnula sam stisnute usne na glavić njegova kite i pomaknula se prema dolje, puštajući mokre usne da progutaju njegov penis.

"Ohhhhhhh, fuuuuuccckkk," Uzdahnuo je.

Pomaknula sam ruku kako bih obuhvatila njegova jaja, čvrsto u koži njegovih mošnji. Kad sam osjetila da mi glavić njegovog penisa dodiruje stražnji dio usta, dopustila sam prstu da masira niže, tražeći njegovu rupu da je zadirkujem.

Sada znam zašto neke žene vole sisati kurac. Chaz je bio u meni. Uživao sam u osjećaju usta punih zabranjenog zadovoljstva.Dječak je dahtao dok sam micala ustima gore-dolje po njegovom penisu, obožavajući način na koji se trzao. Moj je prst pronašao njegovu rupu, također obrijanu, čvrsto. Pustila sam mu kurac i slinila na prst. Sada su mi usta puna tinejdžerske kite i mokrim prstom koji pritišće njegovu rupu.

"Oh, Bill, o jebote, svršit ću."

Taj mladi glatki kurac postao je tvrđi, pulsirao je i moj je jezik osjetio mošusnu tekućinu koja je curila u moja željna usta. Bio je nevjerojatan osjećaj pružiti ovo zadovoljstvo, progutala sam, on mi je dao još, stenjući, uvijajući se poda mnom dok sam dodirivala njegov šupak i on mi je ušao u usta.

Tri vruća mlaza sperme, duga, voluminozna i mošusna. Namjeravao sam to raditi kad god bi on htio od sada.

Naša kolektivna požuda je zadovoljena; nespretnost je sjedila na horizontu. Ostala sam na koljenima, oslobodila njegov penis i pogledala ga u oči.

"Sviđao mi se taj Chaz. Stvarno sam uživao u tome. Želim to ponoviti."

Nasmiješio se onim lijenim, senzualnim osmijehom, "I ja, Bill. Nikada nisam razmišljao o tome, jednostavno se dogodilo."

Ustao sam i pružio mu ruku, "Što se događa na valovima."

Chaz me primio za ruku i pridigao se, "Ne mora završiti na valovima. Doručak?"

Vau.

Od seksa ste gladni. Zajedno smo pripremili doručak u toj maloj kuhinji, trljajući se tijelima, Chaz, kao svaki tinejdžer, teško. Moj penis je oživio i trljali smo se jedno o drugo dok smo radili.

Sjedeći jedan nasuprot drugom za stolom, Chaz je otpio gutljaj kave, "Bill, ima li pravila?"

"Ne, nema pravila. Samo da vidimo što će se dogoditi. Ako postane čudno, kažemo tako, do tada, nemojmo previše razmišljati o ovome."

Mladić mi je uputio onaj topli osmijeh, "Dobro, sviđa mi se to. Hoćeš li to ponoviti prije nego što odemo odavde?"

Nisam morala misliti: "Da, idemo u veliki krevet."

Hodam iza ovog golog tinejdžera, njegov tvrdi kurac pokazuje put, a moj tvrdi kurac pokazuje na njegovu čvrstu, okruglu guzicu. Popeli smo se na krevet i jednostavno pali u šezdeset devetku. Chaz je uzeo moju erekciju u svoja usta. Bilo je jednako dobro kao i prvi put.

"Volim tvoja usta na mom kurcu."

Govorio je oko mene: "Volim ti sisati kurac. Nikad nisam razmišljao o tome da probam. Drago mi je da jesam."

"Nikad nisam ni pomislila na seks s tipom. Možda to nikada neću učiniti ni s jednim drugim."