Češki ruski penis slike

Odvjetnik misli da je otkrio tajnu lokaciju legendarnog bogatstva preminule Sheile DeVil, ali čini se da je njezin duh prilično živ jer ga tjera na iznimno seksi promjene kad ga pronađe.

Napomena autora: Ovo je preinaka priče koju sam izvorno objavio prije više od 20 godina na diskusijskoj grupi alt.sex.stories, dok sam se bavio transformacijama pod imenom Rasputin. Gledajući je sada, nespretno je napisana, to je jedna od prvih erotskih stvari koje sam ikada napisao, i odlučio sam malo urediti priču i ponovno je objaviti s novim slikama koje sam napravio. Vrlo je vjeran duhu onoga što sam izvorno stvorio i napravljen je kao moj hommage TG spisateljici She-Devil, koja mi je tada bila jedna od Crne brazilske shemale galerije. Neki od vas možda se još sjećaju njezinih priča kao što su Alana, Missy, Chrissy, Terry radi Debbie i The Lab Rat. Nažalost, godinama nije dolazila nova priča od autora, ostavljajući me neispunjenim. Preuzeo sam na sebe da doprinesem njenom mitu, uz najdublje poštovanje i zahvalnost autoru koji je sve započeo.)

– Jesi li poludio?

Alex Campbell je podigao pogled sa svog prijenosnog računala i nasmiješio se zureći Top gola besplatna priča. "Ne, Davide, vrlo sam razuman. Govorimo o više od 50 milijuna dolara i mislim da je suludo što smo odustali od pokušaja da pronađemo čak i samo dio toga. Pomno sam proučavao cijeli spis slučaja i ja sam možda jedini ovdje sa sposobnošću da riješi dio ove zagonetke." Alex se zadovoljno protegnuo u svom uredskom stolcu i počeo pakirati svoju torbu za prijenosno računalo dok je David i dalje gledao u nevjerici. S 30 godina, Alex je bio vrlo zgodan muškarac s pješčano plavom kosom i svijetloplavim očima. Bio je vitke, atletske građe jer se jako dobro brinuo o sebi. Također je bio vrlo dobrostojeći, a njegovo dobro skrojeno odijelo je prilično spektakularno odavalo njegovu visoku, mišićavu građu, ako je on sam tako mislio.David, budući da je bio stariji, pudlastiji i puno više sumnjao u sebe, skljokao se u stolicu i razdraženo provirio dok se Alex cerio sam sebi. "Alex, ovo su fondovi za nekretnine Sheile DeVil koje pokušavaš pronaći; možda tražiš i Atlantisove porezne prijave. Svi ovdje znaju da njezina evidencija ovdje pokazuje da njezino imanje vrijedi milijune, ali tvrtka je odbacila godine poslovanja vremena da istražimo ovaj slučaj, a nakon toga nemamo nikakvu pravu ideju gdje je čak i dio tog bogatstva uistinu vezan."

David je umorno ponovno prešao na stari argument. "Lažne tvrtke, zaklade i porezna skloništa samo su početak ove zbrke. DeVil je koristila metode koje naši forenzički računovođe nikad prije nisu vidjeli, i uspjeli su raspetljati račune mafijaša i narkokraljeva. Sakrila je svu svoju glavnu imovinuvlasništva i ulaganja Bog zna gdje. Ono malo što smo uspjeli sastaviti pokazuje da je bila umiješana u neke čudne stvari: stare religije, rubnu znanost i eksperimentalne lijekove. Kad se njezin zrakoplov srušio prije tri godine u Brazilu, ljudi rekla je da je tamo istraživala mistične biljne ekstrakte i napitke koje koriste domorodačka plemena u kišnoj šumi, zaboga." Alex se lukavo nasmiješio dok je gledao kako se David poraženo sklanja i nastavlja svoju jadikovku. "Unajmila je Blakea, Hensona i Rogersa da vode neke od njezinih pravnih zapisa, a mi smo to učinili. Ali nema dokaza da je ikada imala ikakvu pravu oporuku, bilo kakve stvarne preživjele, bilo kakve zaslužne korisnike i bilo kakav upotrebljiv papirnati trag uopće. Alexmožda si izvrstan odvjetnik, ali da dođeš do dna ovoga, moraš biti veliki mađioničar."

„Pa, ​​to je dobro, jer ionako se moram natjerati da nestanem“, promrmljao je Alex dok je završavao pakiranje. Češki ruski penis slike "Kim je saznala za moju stranu djevojku, ionako jednu od njih, a ona je na ratnoj stazi. Savršeno je vrijeme da odem na poslovni put i ako me ne može pronaći, onda je još savršenije.Pustit ću je da se oznoji i dok se ja vratim, bit će usamljena, uplašena i moliti da mi oprosti." Alex je nosio svoju torbu za prijenosno računalo i drugom rukom zgrabio svoj već spakirani kovčeg dok je pokušavao izlazeći iz ureda."Osim toga, pronašao sam malo više nego što mislim da sam trebao. Sjećate se kako su Charlie Richards i Mike Nichols nestali prije nekoliko godina bez traga. Mislim da sam saznao zašto. Obojica su radila na slučaju DeVil, a ja sam provjerio Peteove stare bilješke u digitalnim arhivama. Našao sam nešto što su svi ovdje previdjeli, detalje za koje su sumnjali da je Sheila DeVil likvidirala veliki dio svoje imovine u zlato i plemenite metale neposredno prije nego što je nestala." David je zaprepašteno zurio u otkriće dok je Alex nastavljala. "Mislim da su njih dvoje možda pronašli su to bogatstvo na vrlo zabačenoj lokaciji, i možda im je to bilo dovoljno da odluče otići bez traga i otići u prijevremenu "iseljeničku" mirovinu. Naći ću ih ili ću naći taj novac. Možda će doći vrijeme i za moju prijevremenu mirovinu" Alex je zbunjeno otišao do vrata, samouvjereno koračajući pored Davida koji je krenuo prema garaži tvrtke. "Čekaj. Kamo ideš?" zazvao je David. Alex je uzvratio: "Žao mi je, to je povjerljiva informacija, savjetniče. Reci Blakeu da sam na putu za utvrđivanje činjenica ako ikad primijeti da me Besplatna muzička priča za odrasle je netom nakon zalaska sunca dok je Alex vozio svoj BMW zemljanim putem prema šumovitoj kućici. Provjerio je svoj GPS kako bi se uvjerio da ide najboljim putem do svog odredišta, ali ove ceste zapravo nije bilo ni na jednoj karti, digitalnoj ili drugoj. Njegov mobitel izgubio je svaki prijem prije 15 minuta dok se postojano penjao cestom uz padinu. Koliba na kraju ove ceste bila je mala informacija koju su svi ostali u njegovoj tvrtki previdjeli. Uspio je pratiti istraživanja svojih prethodnika o beznačajnoj kupnji nekretnine u ovim planinama koju je Sheila obavila prije svoje smrti.Kupila je kolibu i osnovala zakladu kako bi redovito plaćala poreze i pristojbe na nju, a Zdravstvene prednosti pušenja cigareta su sredstva trajala najmanje sljedećih 50 godina. Nije to bila dovoljno velika kupnja da bi bila očito važna većini ljudi, ali njegove su je oštre oči uhvatile usred svih brda papirologije. Dok je vozio posljednju mjeru ceste, ugledao je sićušnu kolibu nedaleko ispred sebe, smještenu uz rub krševitog brežuljka. Izgledao je poput jednostavne lovačke kolibe, istrošen i loše održavan, ali Dildo činio još uvijek solidno stabilnim. Nakon što je parkirao svoju limuzinu na posljednjem dobrom komadu ceste, Alex je pažljivo izašao i krenuo prema ulaznim vratima preko zaraslog dvorišta. Zapuštena trava koja je okruživala zgradu na mjestima je bila visoka gotovo do struka dok je dolazio do prednjeg trijema, koji je škripao i stenjao pod njim dok je nogama uklanjao lišće i druge krhotine. Neodlučno je pogledao čvrsta ulazna vrata, zatim slegnuo ramenima i snažno pokucao. Nijedan mu zvuk nije odgovorio iznutra dok je čekao nekoliko otkucaja srca. Pažljivo je ispitao vrata i zaprepastio se otkrivši da su otključana.

Alex je polako ušao u pljesnivu kabinu, a njegove škiljave oči zurile su kroz nepomućenu tamu unutra. Instinktivno je rukom napipao prekidač za svjetlo blizu vrata, koji je sretno pronašao i refleksno pritisnuo. Svjetla su se odmah upalila i iznenadila ga Hard core gangbang iznenadnim sjajem. Kad su mu se oči privikle, Alex je zatvorio vrata za sobom i pogledao oko sebe. Bila je to lijepa spartanska kabina, s dobrim slojem prašine koji je prekrivao sve. Jednostavan krevetić, kauč, stolica i nekoliko polica s nekoliko knjiga sve je što je stvarno opremilo dnevni boravak, a brzi pogled na kuhinju i kupaonicu pokazao je da su struja, voda i plin još uključeniali nijedan od aparata nije nedavno korišten. jebanje tašte Dildo On je očito bio prva osoba koja je kročila u kabinu u godinama. Neuredno je obrisao prašinu sa sjedala za sebe i odmorio se zamišljen.Oči su mu letjele po kući, tražeći sve što je neobično. Ali cijela kabina nije bila neobična na neki način. Sheila DeVil jednostavno nije bila tip žene koja voli pobjeći od svega u mala skrovišta duboko u planinama. Imala je bogat ukus, a ova koliba nije bila nešto u čemu bi uživala. Alex je ustao kako bi opet metodično pretraživao, dok je svaki centimetar kuće padao pod njegovim proučavajućim pogledom.

Nekoliko sati kasnije pretražio je sve što je mala građevina sadržavala i nije našao ništa neobično ili korisno. Srušio se na prašnjavi krevet i frustrirano utonuo u svoje misli. Nakon besplodnog razmišljanja, Alex je još jednom potišteno pogledao prostor, ali ovaj put se usredotočio na ono malo ukrasa kojim je Sheila opremila kuću. Malu sliku jezera, pohabanu prostirku i mali kipić na polici bili su sve što je mogao vidjeti. Zurio je u kipić i ustao da mu priđe. Bila je to mala drvena rezbarija ženskog vraga, s vilama spremnim da zada smrtni udarac bespomoćnom čovjeku. Alex ju je čeznutljivo držao i iznenada počeo povlačiti i bockati figuru dok ga je obuzela inspiracija. Nekoliko sekundi kasnije, odvrnuo je bazu kipića i pronašao pretinac u kojem je bio mali ključ i poruka na kojoj je jednostavno pisalo "Ispod tepiha". Sheila DeVil, Ona-vrag. Imala je 'đavolski' smisao za humor, razmišljao je Alex dok je odgurivao pohabani sag i gledao u drveni pod ispod. Primjetna značajka male kvržice lako se izvukla, otkrivajući skrivenu ključanicu u koju je ključ dobro pristajao. Alex je okrenuo ključ i veliki dio poda otvorio se na skrivenim šarkama uz zadovoljavajući klik. Oprezno je otvorio ploču i zavirio u pljesnivi tunel koji se pokazao. Cementni prolaz slabo osvijetljen LED diodama spustio se 20 stopa u zemlju, dok su zahrđale metalne ljestve prianjale uz njegovu stranu.Alex se oprezno spustio u vlažnu komoru, uživajući u svom uzbuđenju dok se približavao svom cilju.

Kad je ušao unutra, ugledao Smeđi djevojački seks kratki cementni hodnik koji je vodio do malo otvorenih metalnih vrata nalik svodu na kraju. Zeleno LED svjetlo jezivo se pokazalo na vratima dok je Alex krenuo prema njima. "To je to", šapnuo je sam sebi. "Blago Sheile DeVil. Našao sam ga." Pažljivo je potpuno otvorio teška, debela vrata i zavirio u prostoriju iza. Soba veličine 20 sa 20 stopa imala je betonske podove obojane u ravnu sivu boju, s jednostavnim krevetom, WC-om, tušem i umivaonikom koji je sadržavao sav vidljivi namještaj. Zidove i strop prekrivalo je zrcalno reflektirajuće staklo, prigušeno svijetleće kako bi prostoriji dalo jedino osvjetljenje. Alex se pažljivo ušuljao u sobu, pazeći da su vrata trezora širom otvorena kao i on. Oseo se na ruke i koljena i provjerio ispod kreveta, ali ispod nije bilo ničega, a krevetić je bio pričvršćen za pod. Pogled na kupaonsku opremu također nije otkrio ništa neobično. "Kvragu," ljutito je promrmljao Alex, "izgleda kao sklonište od bombi. DeVil je sigurno bio stručnjak za preživljavanje ili takvo sranje. Dildo mlada devojka se jebe Osjećam da ventilacija radi u sobi, ali gdje je hrana. Kakvo gubljenje vremena." Alex se spremao izaći iz sobe čisto razočaran kad je primijetio nešto što stoji na zidu pokraj krevetića.

Mala metalna ploča, oko 1 stopu visoka i 2 stope široka, bila je lagano uvučena u zid nasuprot vratima. Alex mu je prišao i oprezno dotaknuo tanjur. Njegov kratki kontakt s pločom izazvao mu je trnući šok kroz vrhove prstiju i on je poskočio unatrag od boli. Šok je brzo zaboravljen, jer je zvuk zujanja elektromotora i vrata koja su se zalupila iza Teen makeover igre erotske prici okrenuli njegovu pozornost, a zeleno svjetlo na vratima promijenilo se u zloslutno crveno. Požurio je do bezličnih vrata, budući da je sada shvatio da se s ove strane portala ne vide nikakve brave ili ručke. Alex je počela paničariti.Klaustrofobija i strah da će biti živ pokopan nadvladali su sve druge misli koje su mu jurile glavom. Metal je bio čvrst i dobro konstruiran, ali svejedno je počeo bjesomučno grabiti po šavovima vrata, ali čelik nije dao nikakve prave rukohvate. Povukao je posteljinu i madrac s krevetića, ali ni tamo nije pronađeno ništa vrijedno. WC je bio metalni i nije ga bilo moguće otvoriti, kao ni umivaonik i tuš. Sve je radilo, ali ništa nije mogao iskoristiti da izađe iz svog zatvora. Ništa što je imao kod sebe ne bi bilo od pomoći, a njegov telefon uopće nije pokazivao crte. Nakon bjesomučnog sata, Alex se skljokao na krevet i grozničavo pokušavao svoj iscrpljeni mozak pronaći rješenje. Jebena pičko. Bio je zarobljen 30 stopa pod zemljom usred ničega, nitko nije znao gdje je i nitko nije htio doći da ga spasi. Sve zato što je bio pohlepan i pokrenuo je smrtnu zamku ove lude kučke dodirnuvši tu glupu ploču. Alex je pogledao prema mjestu na zidu pokraj krevetića. Ljutito je ustao i počeo udarati ploču svojim talijanskim cipelama, boreći se s boli koju su mu mali električni udari uzrokovali u stopalu dok je ispuštao svoj nerazumni bijes na nepopustljivom metalu. Svjetlost koja je svijetlila kroz zidove brzo se smanjila i trgnula ga iz njegova frustriranog bijesa. Na zidovima i stropu počele su se stvarati divovske pokretne slike, gotovo kao da su ogromni TV ekrani. S njih se smiješilo strogo, lijepo žensko lice, dok su zvuk i video ispunjavali sobu. Prepoznao je ženino lice s mnogih slika u njezinom dosjeu. Sheila DeVil.

"Zdravo, tko god da si. Do sada si vjerojatno već shvatio da je bijeg odavde uzaludan. Soba je prilično sigurna i ništa neće ući niti izaći iz nje bez mog odobrenja. Moje ime je Sheila DeVil, ili me možeš zvati Vražica kako ja više volim. Ovo je snimka koju sam napravio da pozdravim one dovoljno glupe i pohlepne da pokušaju ući u moj dom i uzeti moj posjed.Bit ćeš moj gost ovdje dok ne kažem da možeš otići, a za to vrijeme radit ćeš točno ono što kažem točno kad kažem. Ova soba je potpuno automatizirana i može održavati osobu na životu godinama ako je potrebno. To je vrhunska manifestacija mog istraživanja i razvoja u ezoterijskim umjetnostima, i koristi sve što sam naučio u svojim mnogim nastojanjima i testnim slučajevima. Ako ste ovdje, vjerojatno znate za mene i došli ste tražiti moje bogatstvo o kojem se pričalo. Obećavam da ćete imati punu korist od mog doživotnog rada, ali ne financijski. Sofisticirano računalo mog vlastitog dizajna nadzirat će vas dok ste ovdje i savršeno isporučivati ​​moje narudžbe bez milosti, tako da ćete brzo naučiti slušati sve moje upute ili ćete umrijeti. Sada, jedi svoju hranu i čekaj daljnje upute od mene."

Slike i zvukovi su prestali kad su se zidovi i strop vratili u normalan zrcalni izgled. Alex je pogledao oko sebe, zapanjen onim što je upravo vidio. Šokantna metalna ploča pokraj njegova kreveta skliznula je i otkrila dobru porciju vruće jušne kaše u glatkoj metalnoj zdjeli postavljenoj unutar dubljeg odjeljka. Alex je zavirio u tamnu rupu, koja je bila duboka samo 2 stope bez drugih vidljivih otvora unutra. Od blizine kaše mu je zakrulio želudac, ali Alex je ignorirao taj osjećaj i pažljivo pipao po rupi. Ništa nije popustilo, a unutrašnjost je bila izrađena od istog čvrstog metala kao i vrata. Alex je pažljivo maknuo zdjelicu s hranom i pogledao unutar sada slobodnog utora. Ostao je zatečen kad su se metalna vrata do rupe zalupila smrtonosnom snagom točno u njegovo lice. kres šema (drugarski seks) price Da je još imao ruku tu, bila bi sigurno odsječena. Alex je nervozno udahnuo i sjeo na krevet sa zdjelom u drhtavim rukama. Kaša je dobro mirisala, ali nije bilo šanse da bude dovoljno glup da je pojede. Nježno je spustio zdjelu na pod pokraj svog kreveta i legao da razmisli.Možda Tinejdžerske trudnoće osoblja trajali sati, ali Alex je na kraju zaspao od čiste iscrpljenosti, dok su strahovi i žaljenje obuzimali njegov umorni um. Pomislio je na Kim i kako je vjerojatno bila bijesna na njega, misleći da je pobjegao s nekom kurvom. Hoće li ikada saznati što mu se doista dogodilo. Bi li ikome stvarno nedostajao. Kako je mogao biti tako jebeno glup. Usamljenost i strah izazivali su noćne more, pune ženskih vragova i vila, dok se prevrtao i okretao u isprekidanom snu.

Alex je polako i bolno ustao i malo kasnije ošamućeno pogledao po sobi. Sve je bilo točno onako kako je ostavio prije nego što se onesvijestio, čak je i sada hladna kaša još uvijek stajala na istom mjestu na podu. Smućen, prišao je sudoperu i pokušao ga uključiti da popije vode da umiri presušeno grlo. Voda nije izlazila dok je potišteno povlačio i bockao kontrole. "Jebeno slomljen. Fantastično." ljutio se. Tuš također nije radio, ostavljajući WC jedini izvor vode. Alex je istražio zdjelu i vidio da je plava kemijska voda ispunila metalni bazen, ostavljajući ga bez čiste vode za piće. Alex je umorno prišao krevetu i pogledao ustajalu hranu koja je ležala na podu pokraj njega. Umrijet će od žeđi ili će umrijeti od gladi ako svejedno ne bude jeo, pa bi isto tako mogao brzo umrijeti da je kaša otrovana. Podigao je zdjelicu, skupio hrabrost i žurno je progutao dok mu je hladna kvržica ispunjavala prazan želudac. Kad je završio, Alex je polizao unutrašnjost zdjelice, uživajući u svakoj kapi. Želudac mu je bio pun i zadovoljan, dok se lagano toplo blaženstvo počelo širiti odatle cijelim tijelom. Alex je skočio kada je voda u umivaoniku i tušu krenula punom snagom bez upozorenja, a on je otrčao da upotrijebi zdjelicu kao umivaonik za piće, gutajući puna usta hladne čiste vode.Nekoliko mahnitih minuta kasnije, sada već dobro nahranjen i napojen, zatvorio je vodu i vratio se u krevet, odloživši tanjur pokraj sebe na pod. Osjetio je kako mu se snaga vraća i zaključio je da je bijela, kvrgava hrana puno bolja nego ništa. Zapravo, razmišljao je Alex, ta je kaša bila iznenađujuće ukusna, odlična mješavina slanog, slatkog i slanog, pomislio je dok je lizao prste.

Zidni monitori su zatreperili, dok je slika Vraga ponovno ispunjavala prostoriju i glasno govorila. "Izvrsno. Vratite posudu u zidni otvor i stavite svu odjeću unutra. Učinite to brzo ili više nećete dobiti hranu ni vodu." Alex je tupo zurio u zidove, dok je video treperio i prorez pokraj kreveta ponovno se otvorio na zidu, iako je ovaj put bio prazan. Alex je znao da je prepušten na milost i nemilost She-Devil i ljutito je skinuo svu svoju odjeću osim donjeg rublja i stavio je zajedno s posudom u zidni otvor. Čekao je petnaestak minuta, ali ništa se više nije dogodilo. Njegovi su se bolovi od gladi već vraćali dok su mu misli o preživljavanju počele obuzimati um, jer mu je stvarno trebalo još malo te kaše da zadrži snagu. ultrazvuk dojke (mamograf) Dildo Refleksno je ponovno polizao vrhove prstiju, uživajući u okusu koji se tamo zadržao. Nakon još nekoliko minuta, potišteno je skinuo donje rublje i stavio ga s ostatkom odjeće u utor. Vrata su se opet zalupila, ostavivši Alexa golog u hladnoj sobi. Đavolica se ponovno pojavila na zidnim projektorima.

"Vrlo dobro. Kad se utor ponovno otvori, uzmite toaletne potrepštine i odjeću koji će se pojaviti zajedno s hranom i očistite se. Nakon što završite s jelom, stavite sve osim odjeće u utor i obucite odjeću." Đavolica se ponovno ugasila, kad je Alex ustao i učinio što je slika zapovijedala. Ubrzo su se sapun i bolnički ogrtač pojavili s njegovom kašom u otvoru na zidu, a Alex je točno slijedio Vražine upute.Kaša je bila jednako dobra kao i prije, Porn priča naruto je bila još bolja topla, i dok ju je pohlepno jeo, taj se topli topli osjećaj ponovno proširio njegovim tijelom, i osjećao se čistim i osvježenim nakon tuširanja vrućom sapunicom. Nakon što je vratio potrebne stvari u utor, navukao je haljinu i sjeo na krevet. Igrao bi njezinu igru ​​jer nije imao drugog izbora. Ali Alex bi izašao i uskoro bi se posljednji nasmijao. Nije sumnjao da bi mogao nadmašiti ovu luđakinju koja je sebe smatrala nekom vrstom vraga. To razmišljanje počelo je postajati nejasno dok je ležao u krevetu, gledao u strop i spletkario. Njegove besposlene misli počela je usmjeravati čudna nadmoćna napaljenost, a ruka mu se besposleno počela igrati s kitom koja je nezvana oživjela, moleći za olakšanje. Dok je Alex manipulirao samim sobom, na zidovima su se počeli reproducirati video snimci golih djevojaka. Prizori golišavih ljepotica nevjerojatno velikih grudi seksipilno su se izvijale kamo god bi pogledao. Alex je isprva bio zbunjen, ali je ubrzo postao zahvalan, jer je nekoliko puta uzastopce brzo dosegnuo vrhunac prije nego što se onesvijestio u blaženom, iako neurednom, snu.