Pantyhose liloo sa uzorkom

Bilo je kasno, William je kao i obično trčao iza. Srećom, znao sam da inače kasni. Pripremila sam noć za takav zastoj, ali William i on je bio prvi dečko u mjesecima koji je bio vrijedan čekanja. Možda je to bio njegov visoki stas 6'3 sa širokim ramenima, možda je to bilo njegovo snažno atletsko tijelo, možda je to mogao biti njegov škotski naglasak na mojim američkim ušima zbog kojeg su moje tijelo trnule od iščekivanja. Sve što sam znala je kad me je poljubio, moj um je zaboravio da sve drugo postoji. Izgubio sam sve kontekste stvarnosti i gdje su se susreli prostor i Creampie. Svijet se oteo kontroli i oceani su proključali u mojoj duši.

Dvaput sam provjerio je li soba postavljena. Samo svijeće, spora seksi glazba i moje omiljene zelene svilene posteljine na krevetu. Brzo sam pogledao u zrcalu dok se ključ okretao u bravi. Moja kestenjasta kosa graciozno mi je padala na ramena, u lijepom kontrastu s mojom blijedom kožom, plava svilena spavaćica koju sam nosila krasila je pod, a ipak mi je sjekla nogu visoko na bedru. Niski izrez pokazivao je moje bujne Cam girl kyra koje su molile za dodir. “To vrijeme će doći kasnije.” Mislio sam da je večeras samo za igru.

Sreo sam Williama na vratima sa viskijem u ruci, slatko se nasmiješio dok ga je uzimao od mene. “Dobra večer draga” Omotao je drugu ruku oko mene privlačeći me svojim masivnim prsima. Čak i sa 5'7 i u štiklama od tri inča bio je patuljak od mene. Njegove su usne mazile moje i otklonile sumnju da se dvadesetominutno čekanje na njega itekako isplatilo. Njegov je jezik razdvojio moje usne, a moj um razdvojio moje tijelo. U tih nekoliko sekundi dok je njegov jezik milovao moj cijeli je svijet nestao oko nas. On je bio jedina stvar koja je Gola fotografija Kim Kardashian i jedini razlog zašto sam ja postojala bio je da mu ugodim.

"Nisi obučena za bilo gdje, draga?" njegove oči su me svlačile dok je njegov pogled napuštao moj i istraživao moje tijelo.

"Naravno, jesam." Povukla sam ga za ruku i odvela u spavaću sobu. Otvorio sam vrata i otkrio romantično okruženje koje sam stvorio.Promatrala sam njegovo lice tražeći promjenu u izrazu, njegov pogled nije napuštao mene.

Drago mi je dopustio da ga odvedem bliže krevetu. Poljubila sam ga strastveno pritišćući svoje grudi odjevene u svilu na njegova prsa Nagnula sam se na njega. Pantyhose liloo sa uzorkom Ruke su mu krenule niz moje tijelo i lagano sam zadrhtala dok su njegove velike ruke skidale svilene naramenice s mojih ramena. Koža mi se naježila na njegov dodir dok je haljina padala

Stenjala sam dok su njegove ruke prelazile preko mojih grudi, njegovi prsti su nakratko dodirivali moje bradavice, a zatim se kretali niz moje tijelo. Pritisnula sam ruke uz njegove, a zatim ih odmaknula od svog tijela.

“Ne, ne, dušo. Ne još." Zločesto sam se nasmiješila kad su mi prsti počeli otkopčavati njegovu košulju. Jedno po jedno otkrivala sam njegova prsa, mišići su mi se savijali pod prstima dok sam se poigravala s crnom kosom, njegov dah na mojoj koži slao mi je jezu niz kralježnicu i voljela sam svaku sekundu toga. Toliko sam željela da me dodiruje, ali ne još, ne dok nisam zadovoljila razigraniju glad.

Prebacila sam mu majicu preko ramena puštajući prste da igraju po njegovim mišićima na velikim rukama. Gledao sam kako pada na pod. Polako sam spustila ruke niz njegova prsa. Osmijeh mu je bio tako seksi da mi je bilo teško samo ga zadirkivati.

Otkopčala sam mu remen, zatim kopču na njegovim hlačama. Gurnula sam ih s njegovih bokova. Moje su ruke milovale njegovo uzbuđenje kroz njegove svilene bokserice.

“Hoće li moj najdraži popušiti?” Predla sam na njega, čekajući odgovor.

Uvukao je dah dok sam mu stiskala jaja ispod svile. Samo je kimnuo. Kleknuo sam na koljena.

Hlačama sam mu povukao bokserice do gležnjeva. Njegov veliki penis oživljava pred mojim usnama. Prešla sam jezikom preko glavića, gledajući prema njemu da mu promatram lice dok sam ga uzimala u usta. Oči su mu se zatvorile dok sam uvlačila njegovu dršku duboko u grlo. Nježno sam milovala njegova jaja u svojim rukama dok su njegova našla put do mog potiljka. Pomicala sam usne gore-dolje po njegovoj dužini polako ga milujući.

Moje su grudi pritisnule njegova velika bedra dok sam ga uvlačila duboko u svoja usta, glatku glavu njegovog penisa škakljajući mi krajnike svakim potezom. Zatim sam se odmaknuo pustivši ga da isklizne uz zvuk pucanja. Gurnula sam ga natrag na krevet i otvorila ladicu pokrajnjeg stola.

"Što imaš na umu moj ljubimac?" Govorio je tiho i ja sam se skoro rastopila.

"Zaslađujem svoj desert." Hihotala sam se dok sam govorila.

Nasmiješio se pomalo nesvjesno dok sam vadila nekoliko stvari iz ladice.

“Najdraža, želim da zatvoriš oči i uživaš u sljedećem djeliću večeri.” Zahihotala sam se dok je radio ono što sam tražila. Počela sam s ukrašavanjem podnožja njegovog penisa narezanim jagodama, zatim sam njegova mućkasta jaja premazala čokoladnim umakom, pritisnula sam svoje prste prelivene čokoladom na njegove usne puštajući ga da poliže slatko ljepljivo s mojih vrhova.

Zatim sam počela s tučenim preljevom. Započela sam s malim točkicama koje su vodile od baze njegova vrata prema dolje Kurva pored vrata njegove kite, kružila sam hladnom pahuljastom vrpcom cijelom dužinom njegovog velikog štapa. Za kraj stavio sam trešnju na vrh. U to vrijeme već se gotovo smije na moj dodir, problem koji bih uskoro riješio.

"Sada početi od dna ili od vrha?" Pitala sam naglas zatim pritisnula svoje usne na njegove, njegova brada mi je škakljala vrat dok sam prelazila s njegovih usana na njegov vrat. Zatim sam prešla jezikom preko njegove adamove jabučice. Zatim niz njegova prsa ližući slatku bijelu kremu sa svakog mjesta koje dotakne. Došao sam do njegovog divnog osoblja. Kakva ukusna poslastica. Polako sam prelazio jezikom preko nje, kad sam došao do gomoljaste glave, progutao sam je, a tučena krema ispunila mi je obraze dok sam ga gutao što sam više mogao jednim potezom. Čula sam ga kako stenje, vrtjela sam jezikom po njegovoj koži, ližući i sišući ljepljivu slatkoću iz nje, gladila sam njegov kurac svojim obrazima polako osjećajući kako njegov kurac pulsira u mojim vrućim mokrim ustima. jebanje na haubi Creampie Usne su mi bile prekrivene slatkim preljevom dok sam lizala bobice u dnu. U potpunosti sam uživao u svom desertu.

Kad sam bio siguran da sam potpuno čist polizao njegov lijepi kurac, prešao sam na njegove dragulje prekrivene čokoladom. Uživao sam u njegovom uzdisaju dok sam sisao i lizao prekrasan umak s njegovih mućkajućih jaja. Pomilovala sam njegov glatki kurac rukama još podmazanim slinom, lako je mazio. Mješavina slatkoće i seksa izazvala je u meni takvo uzbuđenje da sam gotovo bio spreman osjetiti ga čak i bez dodira. Maca mi je bila tako mokra i pulsirala je, bradavice su me boljele i konačno sam bio spreman učiniti nešto ozbiljnije od igre.

William je sigurno osjetio moju potrebu za grijanjem jer su njegove ruke pronašle moje grudi, polagano prelazeći preko njih, uštipnuo mi je bradavice i ja sam zastenjala. Ruke su mu se pomicale dalje niz moje strane dok sam se polako penjala uz njegovo tijelo. Lizala sam mu vrat dok sam polako klizila macom preko njegovog tvrdog kuraca, lagano rastežući zidove. Uzdahnula sam osjetivši lupanje u svom tijelu.

Ruke su mu počivale na mojim bokovima dok sam svojom toplom mokrom mačkom obrađivala njegov masivni član. Udarila sam svoje bokove o njegove dok sam okretala klitoris uz bazu njegove kite. Moja maca je pulsirala uz njega, a ja sam ubrzala tempo jer je orgazam bio eminentan. Njegove ruke su još jednom pronašle moje grudi, vrtio je moje bradavice među svojim prstima, zatvorila sam oči dok je orgazam eruptirao u mom tijelu. William se nasmiješio dok sam ja cvilila i stenjala dok su njegovi prsti prelazili preko mojih grudi. Na moje veliko iznenađenje, imao je vlastite ideje.

Kako se moj orgazam povlačio. Williamove velike ruke su me podigle i prevrnule, brzo je stavio jastuk ispod mojih bokova, a ruke su mu se spustile niz moje noge i povukao ih na svoja prsa i preko svojih širokih ramena.

Gledala sam seksi izmaglicu u njegovim očima dok se njegovo tijelo zabijalo duboko u moje, izvila sam kukove kako bih susrela njegove snažne udarce dok je njegova velika palica čvrsto udarala u moj pulsirajući trzaj. Njegovo me uzbuđenje potpuno obuzimalo dok se moje tijelo stisnulo uz njegovo. Ruke su mi nježno gladile bradavice dok je on majstorski dovodio moje tijelo u drugi vrhunac.Dok sam osjećala kako moje tijelo steže njegov ogromni član, on je zastenjao. Njegovo se tijelo jače pritisnulo o moje dok sam osjećala kako njegov vrhunac drhti njegovim tijelom zajedno s mojim. Nekoliko minuta kasnije srušio se pokraj mene privlačeći me k sebi. Priljubila sam se uz seksi zvijer muškarca zadovoljnog noću punom događaja.