Ocenite slike milf

Ovo je priča o četiri para koji plove goli brodom - goli na Britanskim Djevičanskim otocima.

Dvije godine Covida sigurno su uzele danak na naše planove putovanja i način života naših svingera. Kad su nas jedan od naših novih golf prijatelja i dugogodišnjih stilista života, Tommie i njegova partnerica, Audra pozvali da plovimo BVI-jem s njima i još dva para, trebalo nam je otprilike jednu minutu da kažemo, "vraški da."

Tommie je iza sebe imao desetke jedrenja na BVI-u, a on i njegova vrlo zgodna partnerica vole okupljati prijatelje istomišljenika s pogodnostima da jedre goli na luksuznom katamaranu od 48 stopa pod nazivom Naelektrizirati. Moja supruga Jean i ja odrasli smo na vodi, pa smo bili uvjereni da ćemo biti sjajan dodatak posadi. Adam i njegova partnerica, Sheila iz Savannaha, živjeli su na starom Carveru, pa su bili iskusni dok je četvrti par, Ike i Charlene, bio nježnih nogu.

Kapetan Tommie i njegova partnerica Audra poznavali su svakog od tri para, ali ostali se parovi nisu upoznali. Jedne subotnje večeri, nekoliko tjedana prije našeg datuma odlaska u veljači, Tommie i Audra pozvali su sve u svoju kuću da podijele s njima seriju Tommiejeva tajnog recepta za čili.

Bilo je 30-ih, ludo hladno za Floridu kad smo se upoznali. Hidromasažna kada nije bila toliko topla, ali Tommie, Adam i Galerije slika golih tinejdžera izdržali su temperaturu vode koja nije bila optimalna, ali dok smo mi ostali otišli u jacuzzi, temperatura vode bila je oko 80-ih. Prehladno za mnoge od nas.

Kako se putovanje približavalo, izazov su nam predstavljali protokoli za covid koji su još uvijek na snazi ​​jer je Omicron još uvijek bio problem. Svi smo morali napraviti test na covid da bismo ušli u St. Thomas i još jedan za vodeni taksi do Tortole na BVI. BVI je Pogledajte priču o goloj Majli Sajrus nekoliko mjeseci ranije primao putnike.

Stigli smo u nedjelju na Super Bowl, sredinom poslijepodneva, odjavili smo jahtu i zgrabili ranu večeru dok je marina pripremala brod. Tommie i Audra pregledali su narudžbu kako bi bili sigurni da imamo 30 boca šampanjca, 10 sanduka Cariba, 6 boca ruma i tonu naručene hrane.Među nas osam, imali smo i dovoljno žvakaćih bombona da svi budu nasmijani, nabrijani i napaljeni.

Zgrabili smo stol u Pussersu i odlično večerali prije ukrcaja Naelektrizirati.

Iako je čamac bio usidren među šest drugih čamaca, sva Adamova odjeća je spala čim smo zakoračili, a mi ostali smo se približili goli koliko smo se usudili. Osjećao se sjajno. Stanovi su bili dovoljni. Svaki par je imao bračni ili bračni krevet i svoju glavu. Vanjski salon imao je tone sjedećih mjesta, a unutarnji salon i kuhinja imali su razmjernu količinu. Bio je to dug dan putovanja - više letova i vožnja vodenim taksijem pa su svi otišli rano te večeri.

Prvi dan: Jean i Bob

Ponedjeljak je jutro osvanulo sunčano i prozračno i nakon kratkog brifinga s čarter kompanijom i još malo kupovine namirnica, motorom smo izašli iz Soper's Holea i uputili se na naš prvi noćni vez. Sva je odjeća bila odbačena. Ike, Charlene, Jean i ja zgrabili smo ručnike i krenuli prema trampolinu iznad otvorene vode. Puhao je ujednačen istočnjak oko 20 čvorova pa nas je, kad smo izašli iz luke na otvoreno more, dobro provozao trampolin na kojem smo držali nas četvero. Ikeu je bilo pomalo mučnino, pa su se on i Charlene vratili do lepezaste repa. Jean je upijala zrake izgledajući nevjerojatno dok je sunce lizalo njezino tijelo.

Jeanine grudi pomicale su se s kretanjem čamca, a njezina je maca izgledala tako dobro s klitorisom koji je virio kroz kapuljaču. Ocenite slike milf Oči su mi se naslađivale nad njom, a moj penis se podigao do pune pažnje. Jean se otkotrljala prema meni omatajući mi macu oko noge dok se naginjala da me poljubi, šapnuvši mi da želi prirediti mali show za ostatak ekipe.

Rekao sam: "Što imaš na umu?" Ona je odgovorila: "Počnimo tako što ćemo im pokazati kako se nabijam na tvojih 8 inča."

Jean zna sve načine kako me natjerati da se snažno zaljuljam i odmah je krenula u gušt motajući moju desnu bradavicu lijevom rukom te sišući i ližući moju lijevu bradavicu svojim vrućim, vrlo mokrim ustima. Sebično sam joj dopustio da izvede svoju oralnu magiju dok je drugom rukom gladila moj vrlo uspravni član. Zamalo me natjerala da to učinim dok su me kretanje čamca, njezine ruke i usta, njezina mokra maca koja melje po nozi i spoznaja da imamo publiku držali blizu.

Otkotrljao sam se ispod nje i ponovno se smjestio na koljena između njezinih nogu. Počeo sam polako lapping na njezinu macu vrteći svoj vrlo mokri jezik oko njezinih usana prije nego što sam zaronio jezik što je dublje moguće u njezin otvor. Odatle sam pomaknuo njezin prorez kako bih vrtio jezikom u krug preko njezinog vrlo nabrijanog klitorisa. Bokovi su joj se dizali i spuštali dok sam iznova završavao putovanje.

Moje je lajanje jezikom krenulo prema njezinom prvom O kad je odlučila da se želi pokazati našoj publici. Zasiktala je: "Želim te u svom grlu."

– Dobro, ako treba, našalio sam se.

Već sam kliznuo na koljena na nju i bili smo u položaju 69 kad je kliznula ispod mene. Počela je uzimajući moja jaja u usta, vrlo nježno i počela vrtjeti jezikom okolo i okolo. Klečao sam uživajući u onome što je radila neko vrijeme prije nego što sam se sagnuo nad njezinu raširenu macu. Povukao sam joj noge dajući mi 100% pristup njezinim dvjema rupama i klitorisu, i moje je uživanje počelo.

Voli kad joj se usta pune mojim jajima, ali glavno jelo za nju je moje tijelo. Omotala ga je rukom i počela ga gutati centimetar po centimetar. Počela je s jednom rukom oko baze mog penisa kako bi mogla kontrolirati dubinu penetracije. Unutar minute ili dvije cijela je dužina bila zakopana niz njezino grlo. Voli to, ali još više voli ono što je sljedeće učinila. Ona zna da ako sklizne rukama prema mojim bradavicama štipajući ih i stiskajući da će moj kurac postati još deblji i duži.

Čamac se dizao i spuštao na valovima, a ja sam bio izgubljen u našoj strasti. Ustima, jezikom i prstima sam joj pustošio macu, klitoris i anus; stenjala je čak i kad su joj usta bila ispunjena mojim kitom. Jednom sam joj pametno mljaskao pecivo i kliznuo palcem duboko u njezinu usku rupicu dok sam je bjesomučno sisao i vrtio jezikom i ustima po njezinoj mačkici. Gurnuo sam drugi palac u njezinu macu uzimajući je preko vrha dok se grčila od užitka. Držao sam usta zalijepljena za nju dok su je valovi užitka prelijevali još dva puta.

Bila je toliko osjetljiva u tom trenutku da se izvukla iz dubokog grla koje je davala i okrenula se na leđa.

Bila je iscrpljena od orgazama koje je upravo doživjela, ali je svejedno urlala: "Jebi me, jebi me duboko, jebi me jako i ispuni me."

Sokovi su joj curili niz bedra i bila je širom otvorena. Rekao sam dok sam se nalazio iznad nje sa svojom batinom u ruci, "Jesi li spreman za jebanje; svi gledaju. Napumpat ću te dok ne budeš mogao ravno vidjeti."

Podigao sam pogled okrenut prema kormilu gdje su ostala šestorica gledala. Kurac mi je bio u ruci, pulsirao je i bio toliko napuhan da je Puca u spermu dok je jebano u dupe priča ljubičast. Nije naišao na nikakav otpor sve dok nije stigao do njezina vrata maternice. Održavao sam tu duboku penetraciju neko vrijeme dok nije viknula: "Jebi me kao da to ozbiljno misliš."

Izvukao sam ga sve dok se glava mog penisa nije priljubila uz njezin klitoris. Zatim sam polako počeo dugim glatkim potezima skroz unutra i skroz van. Nekoliko dubokih poteza kasnije leđa su joj se izvila, lice iskrivilo i grčevito se grčila oko Ocenite slike milf dok je dolazila. Njezina maca bila je poput baršuna i osjećaj njezinog nehotičnog stiskanja odvodio me sve više i više.

"Približavam se", rekao sam, "Ali natjerat ću te da dođeš ponovno prije nego što se nađemo; Ok, dušo?"

"Onda me jebi jače", izlanula je.

Ubrzao sam ritam grubo je ploveći dok se čamac naginjao. Tijela su nam udarala jedno o drugo, a ja sam potpuno zaboravila gdje smo i tko gleda.Nekoliko trenutaka kasnije, kriknula je u ekstazi. Naši sokovi su bili posvuda, ali ja sam nastavio. striptiz Creampie Bila je na drugom mjestu dok su je orgazmi preplavljivali iznova i iznova. Moj tempo postao je nestalan kako sam se približavao vrhuncu, a ona mi je stisnula kurac svime što je imala. Kad smo se našli zajedno, zaurlao sam "Fuuuucccckkk" i zajahao nevjerojatan val zadovoljstva. Ruke su mi popustile i dok sam se kotrljao s nje. Družina je pljeskala i zviždala u znak odobravanja. Ugnijezdili smo se blizu uživajući u suncu i morskom povjetarcu.

Vrijeme za zabavu

Tog poslijepodneva uskočili smo u našu lansirnicu i otišli na pola milje do The Bitter Enda. Uživali smo u svježe ulovljenim plodovima mora i nekim otočkim omiljenim pićima. Planirali smo popodne malo roniti oko našeg privezišta, ali budući da smo popili priličan broj pića, gotovo su svi pali kad smo se vratili Naelektrizirati.

Audra i Sheila preuzele su kuhinju da nam pripreme večeru s odreskom. Adam je zapalio plinski roštilj na krmi i pripremili smo ribulu po svačijoj želji. Dok je sunce zalazilo, osam golih mornara uživalo je u vrču Pina Colade i nekoliko gumijastih bombona. Ike i Adam spojili su svoj pametni telefon na sustav s 8 zvučnika. Oko nas je bilo i drugih plovila, ali, istini za volju, nije nas bilo briga. Pjevanje se pretvorilo u pjevanje i plesanje, inhibicije su digle prašinu i Sheila i Charlene odlučile su da je ples na šipci na dva stupa koji su učvrstili baldahin u redu. Joj, bile su seksi i razvratne. Sheila je vrlo bogato obdarena plavuša boje jagode s vrlo seksi ponašanjem, tako da dok je radila na stupu, seksualna energija je curila iz svih njezinih pora, a kada je Charlene počela raditi na drugom stupu, nadopunila je Sheilinu razvratnost dok je glumila publiku svojim slatkim grudi i vruća obrijana maca. Svi dečki željeli su se voziti motornim čamcem svaki od njih, kao i izgubiti se u tim pičkicama.

Glazba Kennyja Chesneyja i Jima Buffeta treštala je dok smo pjevali i plesali.Kapetan Tommie i Audra smjestili su se jedno uz drugo na jednom od ljubavnih sjedala, Audra je milovala Tommiejev penis do polutvrdoće. Tommie je svakako uživao u tome, ali je također bio opčinjen Sheilinim i Charleneinim vrtenjem. Kapetan je zaslužio poseban tretman pa je svaka od žena redom udovoljavala njemu. Sheila je bila prva koja je zaplesala u krilu za njega i kada je skliznula uz njega, Audra je umetnula njegov sada potpuno uspravni kurac u Sheilu. Spustila se cijelom dužinom dok je Tommie zario lice u njezine sise. Bio je to prizor.

Kapetanova posebna noć nastavila se kada je Sheilu zamijenila Charlene. Charlene je kleknula ispred Tommieja uzimajući njegov penis rukama i ustima. Ispijala je ostatke njegove sperme i Sheiline sokove iz njegovog kuraca i on je po drugi put bio u raju. Zajahala ga je u stilu kaubojke, dižući se i spuštajući vrlo polako izazivajući tiho stenjanje. Nakon prljavog plesa i gledanja Sheile, bila je jako napaljena. Nabila mu se na kurac. Zario je prste u njezine obraze stražnjice, povlačeći je što bliže i dublje. Njihovi grleni jauci porasli su do krešenda i bilo je nešto za vidjeti i čuti kad su se svaki od njih izgubili jedno u drugome.

Sheila, nakon što je tako dobro poslužila Tommieja, sjela je na stol i zaplesala za Adama koji je bio spreman pojebati svakoga tko je mogao. Njegov kurac bio je u punoj pažnji kad su Audra i Sheila sjele pokraj njega i počele ga dva puta dodirivati ​​rukama i ustima. Nakon deset minuta sisanja, pozvao ih je u svoju kabinu zahtijevajući od svake žene da mu pokaže svoje pičke iz kojih curi. Creampie čupanje za kosu U tom trenutku vrata su se zatvorila, a mogli smo samo zamisliti u kakvom su tjelesnom užitku uživali.

Stvari na palubi nisu bile sasvim smirene. Ike i Charlene odlučili su da bi mogli uživati ​​u stolu u salonu. Ike je počeo voziti motornim čamcem Charleneine divne pune grudi. Zatim je zgrabio nekoliko jastuka i gurnuo je natrag na stol.Charlene je bila toliko uzbuđena da je počela stenjati u trenutku kada se Ike spustio na nju. Njezino stenjanje zamijenilo je psovanje dovoljno glasno da sam siguran da je brod pokraj nas mogao jasno i glasno čuti. Ike je pozvao Charlene da stavi svoje noge na svako od njegovih ramena kako bi mogao duboko zaroniti na njezinu macu. Charlene je bila vrlo lijepa tamo dolje. Njezin je prorez bio dugačak tri inča s tek naznakom plave kose. Ike je znao kako zadovoljiti svoju drugu. Iskoristio je obje ruke da raširi te usne dopuštajući mu potpuni pristup njezinom klitorisu i otvoru. Pipao je prstom podižući je sve više i više. Prišla je dvaput prije nego što se Ike odmaknuo puštajući njezine noge da se opuste. Pozvao ju je da ustane kako bi je mogao pojebati straga. U tom trenutku postoji samo jedna riječ za Ikeovu anatomiju - VELIKI. Njegovo tijelo je bilo značajno, vrlo debelo i vjerojatno oko sedam inča, ali ono što se isticalo bila je veličina njegovih jaja. Bili su najveći koje sam ikad vidio.

Kad je ušao u Charlene straga, ona je duboko zastenjala, sagnuvši se dalje nad stol. Počeo ju je polako pumpati, ali je samo malo ubrzao i gurao malo jače sa svakim udarcem. Nije prošlo dugo prije nego što su njegova jaja koja su udarala o nju na kraju svakog udarca bila najglasnija stvar koju možete ovdje. Bila je izgubljena dok je udarao u nju i o nju. Činilo se kao da može zauvijek održavati ovaj tempo, ali Charlene ga je molila da pođe s njom. Doživljavala je val za valom orgazama i kada je on poslušao izbacivši svoje sjeme u nju, njih dvoje su bili povezani kao jedno. Charlene se skoro onesvijestila na stolu.

Nakon što su Ike i Charlene pobjegli u njihovu kabinu, samo nas je troje ostalo na palubi, Tommie, Jean i ja. Jean je bila ludo napaljena dok mi je sjedila u krilu tijekom većeg dijela smicalica. Tommiejeva partnerica Audra bila je u kabini s Adamom i Sheilom kad su Ike i Charlene započeli svoju predstavu. Jean je mislio da mu treba treća maca večeri, pa je zaigrano krenula prema njemu puzeći na koljenima.Kad je stigla do njega, nasmiješila se i šapnula: "Opet si na redu."

Ustima je obuhvatila njegov kurac i počela mu vrtjeti jezikom oko glave kurca. Postao je sve veći i veći dok ju je objema rukama čvrsto gurao dolje. Obožavajući ovo, progutala je njegovu osovinu dodajući joj zadovoljstvo. Imala je nevjerojatnu izdržljivost, ali kako se Tommie sve više približavao, podigla se s koljena i popela na njega. Dok je klizila niz njegovu osovinu, njegova se glava vratila unatrag, a on je obuhvatio njezinu stražnjicu povlačeći je što je dublje mogao. Nije izdržao predugo dok je ona jahala visoko i padala nisko. Zastenjao je da se sprema doći, a ona se vratila s: "Želim svaku kap koju imaš, pa mi je Besplatni goli muškarci za žene kapetane." On je!

Dakle, ja sam jedini ostao tip koji nije imao partnera. Moj penis je bio u ruci dok sam gledao kako se ludorije razvijaju, ali sam znao da će Jean ili netko od ostalih u nekom trenutku riješiti moj "problem". Bilo je veliko, ljubičasto i gadno kad je Jean, nakon jebanja s Tommiejem, rekla: "Hej, veliki, Adriana hills gola bih još."

Rekao sam, "Gdje?"

Krenula je prema našoj kolibi, a ja sam je poslušno slijedio.

Novi prijatelji

Dva dana zabave i zajebavanja, kasnije, bili smo spremni za najdužu plovidbu u tjednu od Virgin Gorde do Anagade.

Anagada je jedini nevulkanski otok na BVI; porijeklo mu je koraljni greben. Jedro od Virgin Gorde do nje pokriva oko 20 milja i otvoreno je "ocean". Isplovili smo u zoru s jakim povjetarcem od 25 čvorova s ​​juga koji nas je tjerao da letimo brzinom od gotovo 14 čvorova. More je bilo znatno dok smo Seks kontakti velikih sisa naprijed s pratećim morem od 4-6 stopa. Uvjeti su privukli pozornost kapetana, ali mi smo bili pod kontrolom. Ali to se promijenilo kad smo bili otprilike na pola puta preko prostranstva. Oluja nas je okružila; vjetrovi su osvježili na više od 40 čvorova, a valovi su se približavali 10 stopa. Tommie je kasnije priznao da je bio malo napućen tijekom 15-20 minuta "bijelog zgloba" koje smo izdržali.Nakrčili smo jedro kako bismo usporili brod i stekli bolju kontrolu; svi su smanjili doručak i istočni vjetar se spustio na uobičajenih 18-25 čvorova. Maja Galečić price Anagadu je teže vidjeti od drugih Britanskih Djevičanskih otoka, ali nije prošlo dugo prije nego što nam je GPS ruta dala prvi pogled na otok s njegovim grebenima.

Jedan od vrhunaca jedrenja na BVI je večera s jastogom na Anagadi. Postoji nekoliko dive restorana koji su specijalizirani za delicije, pa smo rezervirali za 19:00. Do tada smo istražili plažu i pregršt barova. Nažalost, odjeća nije bila obavezna, pa smo se našli na obali u kupaćim kostimima iako su neki bili samo krpe za slabine!

Upoznali smo puno lokalnog stanovništva, kao i ljudi koji su se kretali po otocima, poput nas. Sredinom poslijepodneva zatekli smo se kako vraćamo malo kariba u jedan od tiki barova u pijesku. Nekoliko posjetitelja plesalo je uz Boba Marleya, Kennyja Chesneyja i Jima Buffeta. Sat ili dva poslijepodneva, neka tri para počela su se družiti s Jean i mnom. Saznali smo da su također uživali u golom brodu i krstarenju goli na drugom od brodova iz Tortole. Te večeri nisu rezervirali večere s jastozima, pa smo ih pozvali da nam se pridruže na večeri u Potters Landingu. Budući da sam rogat, nadao sam se da je večera samo početak jedne vrlo sparne noći. Vratili smo se našoj Mački na tuširanje prije večere.

Nas osmero naguralo se u porinuće prije 19 sati i krenulo prema pristaništu. Bilo je to samo deset minuta vožnje, ali morali smo polako jer smo bili opterećeni, a nasječak nas je smočio. Naše su dame bile odjevene tek nešto ispod skromnosti. Charlene je imala čipkasti prozirni gornji dio i jedva vidljivu suknju, Sheila je imala gornji dio koji je predstavljao njezin dekolte kako bi se svi mogli diviti, a Jean je imala gornji dio s patentnim zatvaračem i kratke hlače za dječake koje su isticale obline njezine stražnjice.

Stigli smo malo prije naših novih prijatelja i smjestili se na svoja mjesta za stolom za piknik. Nekoliko minuta kasnije John i Carol, Patrick i Mary te Dale i Suzie ušuškali su se. Sve tri žene nosile su prozirne haljine i, kako se ispostavilo, ništa više. Dečki su se obukli kao dečki!

Večera je bila izvrsna. Jastozi i svi dodaci bili su savršeni. Razgovor je tekao slobodno i nakon par sati razgovora i flerta došlo je vrijeme za polazak. Kapetan Tommie pozvao je sve natrag Naelektrizirati za još malo pića i nekih 420 gumija za desert. Pogledali su se samo na sekundu i rekli: "Idemo."

Vezali smo dva porinuća s lijeve strane i popeli se na platformu za plivanje. Ike i Adam su zapalili tonove i zabava je počela. Audra i ja dijelile smo svoje žvakaće bombone svima koji su ih htjeli. Ike, Charlene, John i Carol izveli su vrlo prljavi ples i sljedeće što smo znali bila je da joj je haljina bila navučena preko glave. Carol je bila sitna, ali je imala nevjerojatno tijelo sa svim izbočinama na svim pravim mjestima. Charlene je izgubila odjeću kao i John i Ike. Sav ostatak grupe slijedio je njihov primjer i svi su bili goli i "nisu se bojali".

Dok je Cheeseburger u raju odjekivao preko zvučnog sustava, Tommie, Audra, Mary i Pat odlučili su da je vrijeme za kupanje. Trbuh im je pao s repa lepeze.

Jean i ja sjedili smo na jednoj od podstavljenih klupa pokraj Sergea i Suzie. Jean je otišla i vratila se, ali ovaj put je sjela na kraj pokraj Sergea ostavljajući mene pokraj Suzie. Suzie je bila visoka, vitka, ali latino božica s oblinama koja je imala nevjerojatnu stražnjicu. svršavanje po sisama i stomaku Creampie Bradavice su joj bile duge i napuhnute, a maca izražajna dok su joj usne isticale vrlo istureni i naglašeni klitoris. Morao sam je imati, pomislio sam.

Nije bila sramežljiva dok je prilazila bliže. Obavila je desnu ruku oko mog iznimno tvrdog i pulsirajućeg kita i šapnula mi: "Nikada prije nisam držala ovoliki kurac."

Lebdio sam na lijepoj visini od 420 stupnjeva i šaljivo odgovorio: "Guma te tjera da vidiš stvari!" Na što je ona odgovorila: "O ne, znam veliko kad to vidim."

Uzela me za ruku i natjerala me da ustanem. Ustao sam, a ona me gurnula natrag na stol. Kliznula je rukama uz moje tijelo počevši od bokova. Milovala mi je grudi i ruke i stala objema rukama obuhvativši moje lice; uronili smo u strastven i vrlo dubok poljubac koji je trajao veći dio himne Tobyja Keitha Nisam tako dobar kao što sam nekada bio, ali sam dobar kao što sam ikada bio. U glavi mi se vrtjelo od učinaka poljupca i THC-a. Do tog trenutka njezine su ruke napustile moje lice. Bili su po mojim leđima i stražnjici, a moji su stiskali Nanesite sjenilo za azijske oči prekrasnu guzu koliko god su vrijedili.