Djevojka ima seks sa dečkom

Te noći sam spavao u jednom od kreveta za jednu osobu. Nakon što su me Jimmy i Nils obasuli svojim dolaskom, popio sam pivo i otišao spavati. Bilo je očito da obojica žele drugu rundu, ali iz nekog razloga nisam bio za to. Želudac mi je bio malo uznemiren nakon što je bio preplavljen s dva golema tereta koja sam progutao. Prije nego što sam zaspao mogao sam ih čuti kako govore, ali nisam znao i nije me bilo briga što govore. Iz nekog sam razloga bila iscrpljena.

Bilo je oko 7:00 ujutro. kad sam otvorio oči. Jimmy je spavao preko puta mene na krevetu, a Nils je sigurno spavao u bračnom krevetu u stražnjem dijelu kamp vozila. Jako sam popišao, ustao sam i otišao u kupaonicu. Našao sam kratke hlače za trčanje koje sam obukao. Vratila sam se u krevet i samo zavukla ispod pokrivača razmišljajući o prethodnoj noći. Jimmy se nije pomaknuo i spavao je. Jedna Koja je najprodavanija veličina dildoa je noga bila izvan pokrivača. Bilo je malo brdo oko mjesta gdje sam pretpostavio da je njegov kurac. Valjda je bio tvrd u snu. Bio sam zauzet ovaj vikend. Pogledao sam u podnožje kreveta i vidio smotane i umrljane najlonke.

Pokušao sam zaspati, ali nisam mogao. Čuo sam Nilsa kako se kreće na stražnjem dijelu kampera i koristio je kupaonicu. Zatim je otišao prema mjestu gdje smo se nalazili Jimmy i ja. Imao je par crnih trenirki i bijelu pamučnu majicu. Djevojka ima seks sa dečkom Jako mi se nasmiješio.

Rekao je: "Dobro jutro." Odgovorio sam istom mjerom. Rekao je: "Kad će lijenčina ustati?" Rekao sam: "Zašto bi želio ustati od velikog sna koji sanja?"

Nils je rekao: "Kakav san?" Rekao sam, "Pogledaj planinu koju gradi ispod pokrivača. Mora da sanja veliki san."

Na to je Jimmy otvorio oči i nasmiješio se. Poželio je dobro jutro i Nilsu i meni, a zatim je ustao i krenuo u kupaonicu. Bilo mu je teško što nije pokušavao sakriti i tako je hodao od kreveta do kupaonice.

Rekao sam Nilsu: "Ja ću skuhati kavu. Hoćeš li ti ili Jimmy napraviti doručak?"

Nils je slegnuo ramenima i čekao Jimmyja. Kad je Jimmy izašao iz kupaonice (kuta mu je još uvijek bila tvrda), rekao je da će nam za doručak napraviti Taylor sendviče sa šunkom, jajima i sirom. Jimmy nije obukao kratke hlače i kuhao je samo u plavoj majici bez gaćica.

Pronašao sam kavu i uključio je. Jimmy je počeo pržiti Taylor šunku i jaja, a Nils je izrezao kolutiće potrebne za sendviče za doručak. Potom je na rolice poslagao ploške žutog američkog sira, a zatim ih je stavio ispod pečenice kako bi se sir otopio.

Nils je uključio radio. Postojala je lokalna postaja koja je emitirala vijesti i vremensku prognozu, kao i glazbu. Vrijeme je trebalo biti pristojno do kasno istog poslijepodneva kada je postojala mogućnost za jake pljuskove.

Spomenuo sam da bi, ako bismo išli na brod, vjerojatno bilo bolje da to učinimo prije podneva kako bismo mogli uživati ​​u suncu koje je bilo. Oboje su kimnuli u znak pristanka.

Ponekad nema ništa bolje od šalice tople kave ujutro. Ovo je bilo jedno od tih vremena. Dan se pokazao lijepim. Sendviči za doručak bili su gotovo gotovi, a ja sam bio jedan od tri vrlo napaljena tipa. Pijuckao sam kavu. Sjeli smo za stol koji smo postavili papirnatim tanjurima i šalicama i jeli. Jimmy je i dalje sjedio i hodao okolo bez dna sa svojim penisom koji je mahao u zraku.

Nils je više pričao o svojoj rodnoj zemlji i pitao nas bismo li ikada razmislili o Švedskoj. Rekao sam da hoću, a Jimmy je rekao da hoće samo ako Nils bude dio grupe. Nazdravili smo toj mogućnosti tako što smo škljocali šalicama kave i jednoglasno rekli: "U Švedsku!"

Razgovor se promijenio kada me Nils pitao kakvo je bilo (za mene) fizičko iskustvo prethodne noći. Želio je znati kako sam uspio progutati dio ispumpane količine i što sam točno dobio od toga.

Prvo sam rekla da sam to prvi put probala s Jimmyjem i da se jednostavno dogodilo.Rekao sam mu da mi je samo iskustvo tvrdog penisa u ustima ugodno i da ne bih imao ništa protiv da se isto učini za mene u budućnosti. Što se tiče gutanja, upravo sam rekla da kad je počelo mrskanje pokušala sam ga skupiti i onda pokušati progutati. Rekla sam mu da sam prije sinoć to učinila samo dva puta i da sam oba puta bila s Jimmyjem. Jesam rekla da mi sinoć nisu svi došli u grlo, što dokazuje kora na najlonkama koje su bile u podnožju moj krevet.

Tada sam se pitao zašto Nils postavlja ta pitanja. Možda je bio znatiželjan da me sisa.

Nils se ponudio da se opere i pokuša skinuti najlonke. Rekao sam mu da bi bilo u redu ako je to ono što želi učiniti.

Tada sam primijetio da Jimmyjeve oči kao da svjetlucaju. Primijetio sam da je između zalogaja sendviča i gutljaja kave posezao prema svom kurcu. Nisam mogao vidjeti njegov penis dok smo sjedili za stolom. Jimmy je spomenuo Nilsu da sam jutro nakon što sam ga prvi put popušio da sam to učinio drugi put nakon što sam popio toplu kavu. dva momka i devojka (MMF trojka) Creampie Rekao je Nilsu da je držao teret samo oko minutu zbog osjećaja mojih vrućih usta od kave na njegovom kurcu. U to vrijeme Nils je zurio u mene dok sam otpila gutljaj.

Jimmy je ustao i otišao do aparata za kavu da si natoči još jednu šalicu. Dok je to činio, vidjela sam njegov kurac. Izgledalo je ljupko. Namjerno je polio kavu dok smo Nils i ja zurili u njega. U Jimmyju je bilo malo egzibicionizma.

Opet sam osjetio da Nils postaje pomalo znatiželjan. Otpio sam još jedan gutljaj i zadržao vruću kavu u ustima desetak sekundi prije nego što sam je progutao. Dok je Jimmy hodao prema stolu noseći svoju punu šalicu, ja sam ispružila desnu ruku i nježno ga zgrabila za kurac. Promijenio je smjer i stao blizu mene. Pijuckao je kavu, a ja sam polako prešla prstima po donjoj strani njegove kite i povukla ga prema glaviću.Vidjela sam kapljicu koja se formirala na kraju njegovog penisa. Disanje mu se promijenilo. Otpio sam još jedan veliki gutljaj kave i držao ga u ustima nekoliko sekundi prije nego što sam progutao.

Privukao sam ga bliže i uzeo glavu u usta. Držao sam samo glavić u ustima, a zatim sam čvrsto zatvorio usta i povukao i polizao donju stranu. Nakon otprilike petnaest sekundi povlačenja bez korištenja mojih ruku, Jimmy je ispustio svoj jutarnji teret. Zastenjao je dok je pucao. Bio je dobar za šest jakih spursa. Upravo sam držala njegov kurac u ustima tridesetak sekundi nakon što je došao i onda ga pustila da isklizne. Progutao sam sve i onda se okrenuo da popijem kavu i sendvič. Jimmy je otišao u spavaću sobu.

Nils me pogledao i oči su mu bile širom otvorene. Ruka mu je bila u krilu. Zagrizla sam sendvič i otpila još jedan gutljaj kave. Bez da sam mu se obratio, dao sam mu znak glavom da ustane i stane na mjesto gdje je Jimmy bio. Učinio je to i spustio trenirku do gležnjeva.

Otpila sam gutljaj kave i rukom povukla njegov kurac i mazila ga. Pulsirao je u mojoj ruci. Stavio sam glavu u usta, a on je rekao nešto na švedskom. S Nilsom sam učinio isto što i s Jimmyjem. Držala sam ga u ustima i imala sam samo glavu njegovog penisa iza grebena u svojim ustima i samo sam ga povukla ustima. Nils je izdržao oko trideset sekundi, ali kada je njegov teret došao, odjeknuo je kao mali topovski udar. Dok je dolazio, držala sam jezik isplažen prema donjoj strani njegove kite. Povukao me za potiljak i držao me dok je mumljao na švedskom i pucao. Creampie Suzan Sarandon Njegovo pulsiranje trajalo je najmanje petnaest sekundi prije nego što je pustio moju glavu. U tih petnaestak sekundi tamo progutao sam četiri puta.

Činilo se da Nils nije siguran na nogama. Polako je podignuo svoje trenirke i zatim sjeo za stol.

Nakon doručka smo se oprali i krenuli prema jezeru. Prije odlaska primijetio sam da je Nils uzeo hrapave najlonke i oprao ih deterdžentom za pranje posuđa, a zatim ih objesio u kupaonici.Spakirali smo nešto hrane i vode da ponesemo sa sobom. Jezero je veliko oko deset četvornih milja. U sredini je otok koji je velik oko pet jutara.

Otišli smo tamo gdje je bila koncesija za iznajmljivanje čamaca na vesla i iznajmili smo jedan na dan. Izmjenjivali smo se u veslanju po jezeru. Veslanje do otoka trajalo je oko pola sata. Bilo je toplo i svi smo bili bez majica.

Otok je bio malo stjenovit, ali bilo je područja gdje je bilo mjesta za sunčanje. Bilo je tu i drugih nautičara sa svojom djecom. Sa sobom smo kupili frizbi, bacili smo ga i zaronili za njim u vodu. Za ručak smo imali voće i grickalice. Bili smo na otoku tri sata kada smo primijetili da se u daljini stvaraju tamni oblaci i pomislili da je najbolje odveslati natrag.

Kad smo se vratili do koncesije za brodove, začula se grmljavina i vjetar se pojačao. Vratili smo se u kamp prikolicu točno na vrijeme da izbjegnemo potop.

Sjedili smo u kampu i gledali kako pada kiša. Naizmjenično smo se tuširali i brijali i spremali za večeru. Bila su tu tri suha odležana pečena odreska zajedno s pečenim krumpirom i nekim Djevojka ima seks sa dečkom koje smo ispekli u mikrotalasima. Odreske sam ispekao u hibachiju koji je bio postavljen ispod tende koja se sklapala sa strane kampera. Nils nam je iznio malo crnog vina za piće koje njegovi roditelji očito nisu upotrijebili s jednog od svojih putovanja.

Večera je bila u najmanju ruku ukusna. Razgovarali smo o svemu, uključujući i ozbiljan razgovor o tome da svi idemo u Švedsku prije kraja ljeta.

Kiša je prestala i nakon večere smo otišli u šetnju po kampovima. Mogao se prizor logorskih vatri koje su gorjele i ljudi koji su šetali uokolo i djece koja su se igrala. Tlo je bilo mokro od kiše, ali nije se činilo da je duh klonuo.Čini se da Jimmy i Nils nisu pokvarili duh jer je u jednom trenutku Jimmy predložio da se vratimo u kamp prikolicu i Nils se složio. Oboje su me pogledali i nasmiješili se pa smo se vratili.

Bio je sumrak kad smo se vratili u kamp. Bilo je nešto u zraku, ali nisam znao što.

Jimmy je predložio partiju pokera. Ni ja ni Nils nismo bili iskusni ni u jednoj kartaškoj igri pa smo na kraju igrali rat. Jimmy je želio imati neku vrstu klađenja. Kad sam ga pitao koliki bi bio ulog, samo se nasmiješio.

Prije igranja obojica su me zamolila da se dotjeram. To nije bilo iznenađenje. Odnio sam torbu u kupaonicu. Uzeo sam par dugih crnih najlonki koje su obično trebale pojas za podvezice. Imao sam dvije debele gumice koje sam provukao uz noge da drže čarape. Nisam obukla donje rublje, već sam obukla široke kratke sive hlačice za trčanje i obula štikle od prethodne noći. Obukao sam i sivu majicu.

Ulozi su uključivali drkanje, pušenje ili (nek’ se ne sjebe). Nije mi bilo nimalo ugodno s posljednjom (i velikom opcijom). Igra je stvarno bila glupa. U ratu nema strategije i to je samo čista sreća. Naizmjenično bismo pobjeđivali i gubili. Napokon je uslijedio showdown. Kladilo se da će pobjednik dobiti (ili dati bilo što) što želi.

Jimmy je pobijedio. Pitao sam ga što želi učiniti. Pogledao je Nilsa pa mene. policija price Rekao je da bi me rado pojebao. Nisam se javio. Ovo je nešto što nisam mislio da želim učiniti. Nils nije rekao ništa. Zamolio sam Jimmyja da mi napravi votku s ledom.

Obojica su imala onaj napaljeni pogled na koji sam se navikao. Jimmy nije pritiskao, a Nils nije rekao ništa. Izopačenost onoga što je učinio i onoga što bismo mogli učiniti digla mi je na srce. Ustao sam i otišao do prozora dok je kiša počela padati. Kurac mi je pravio šator u kratkim hlačama. Nils je to pogledao i dotaknuo mi noge dok sam se vraćao na svoje mjesto. Pitala sam ga želi li mi dodirnuti kurac.Nije usmeno odgovorio. Stajala sam Termini azijskih žena njega i izvukla kitu iznutra u kratke hlače. Posegnuo je prstima i polako pomilovao donju stranu. Bio je nježan i buljio je u to dok je to radio. Nesigurno je oblizao usne. Nakon nekoliko minuta zahvalio sam mu i sjeo.

Jimmy je sebi napravio piće i jedno za Nilsa. Brzo sam popio svoju votku i zatražio drugu. Nils je brzo ustao i napravio mi svježi. Sjedili smo i razgovarali kao i na brodu i na otoku tog dana. U zraku se osjećala neka ne tako subliminalna napetost.

Drugu votku sam popio malo Tinejdžerska seks priča za iPhone porn. Napokon sam pitao Jimmyja koliko je dugo maštao o tome da me ševi. Rekao je da nikada nije imao odnose s djevojkom bilo koje vrste prije našeg prvog susreta i pitao se kakav je osjećaj pucati u macu ili guzicu. Rekao je, iako mu je bilo Stara Latvija da nisam žensko, on je i dalje žudio za mnom zbog načina na koji sam ga sisala i zbog načina na koji je moje dupe izgledalo i njihalo se u štiklama i najlonkama. Rekao je da je na to prvi put pomislio noć prije kad sam paradirala u najlonkama i štiklama. Ovaj me razgovor napaljivao.

Rekao sam mu da sam i ja početnik i da su svi filmovi koje sam ikad gledali u kojima tip jebe žensko dupe uvijek uključivali nešto što je izgledalo kao neka vrsta lubrikanta kao što je KY ili vazelin.

Nils je bez oklijevanja ustao i otišao do kuhinjskih ormarića i uzeo ulje za salatu, a zatim je otišao u hladnjak i iz njega mu se smučio maslac. Glasno sam se nasmijao i rekao: "Hoćete li se povaliti ili spremate obrok?"

Oni su se nasmijali kao odgovor i rekli: "Oboje".

Sada su munje i grmljavina pratili novi kišni napad.

Popio sam drugu votku i otišao u kupaonicu. Pogledala sam se u ogledalo i pitala se trebam li pustiti Jimmyja da ispuni želju.

Izašla sam iz kupaonice.Rekao sam Jimmyju da bih razmislio o tome da pokušam pod uvjetom da on bude nježan i ako me bude previše boljelo, on će stati i izvući se. Dio mene nije mogao vjerovati što govorim. Nas troje otišli smo do bračnog kreveta u stražnjem dijelu kamp vozila. Skinuo sam kratke hlače i otišao u čarapama. Jimmy je bio nervozan i djelovao zabrinuto. kako se pravilno koristi kondom Creampie Skinuo je svu odjeću sa sebe. Pogledala sam Jimmyjev kurac i mazila ga dok sam bila na krevetu, a on je stajao. Povukao sam ga u usta. Nile mi je dao maslac (koji je omekšao u mikrovalnoj pećnici) kojim sam namazala Jimmyjev kurac, a zatim ga polizala samo da bih ga premazala još jednom. Namazao sam ulje po svojoj guzici, a zatim po cijelom Jimmyjevom kitu dok nije bio potpuno prekriven.

Stao sam na desnu stranu. Jimmy se popeo na krevet i bio iza mene. Nils je čučao kraj kreveta i promatrao. Jimmy se približio i pokušavao pronaći moju guzicu glavom svog penisa. Njegov penis je bio topao uz mene. Obavio je ruke oko mene. Nils je dobio na krevetu i polako pomilovao moj penis i jako me očvrsnuo.

Jimmy je pronašao svoj znak i gurnuo. Osjetila sam neku nelagodu i zamolila sam ga da prestane. On je. Zatim je ponovno gurnuo unutra i ja sam ga ponovno zamolio da stane. Osjetila sam nešto toplo na svojoj kiti i to je bio Nils koji mi je lizao kitu. Zatim je stavio svoja usta na vrh mog penisa i sisao. Rekao sam Jimmyju da gura. Glava njegovog penisa ušla je unutra. Jimmy je rekao da se nikad u životu nije osjećao tako dobro. Pokušala sam doći do daha. Gurnuo je, a Nils je sisao. Svi moji živčani senzori su podivljali. Dok je Nils sisao, trljao mi je noge, au isto vrijeme Jimmy me grlio i gurao svoj kurac dublje. Morao sam duboko disati. Bili smo na tome nekoliko minuta. Jimmy bi tu i tamo stao da se pribere. Kad je Jimmy stao, zapravo sam mogla osjetiti kako se njegov penis pomiče u meni u ritmu njegova pulsa. Ritam je započeo s Nilsom koji South park dupe uzimao moj kurac duboko u i van iz svojih usta, a Jimmy je gurao unutra i van.Nils je sada bio potpuno uključen u moj penis i bio je na krevetu sa svojim mokrim vrhom penisa blizu mojih usta. Nisam mogla odoljeti. Privukao sam ga bliže. Uglavnom smo ušli u 69 dok smo bili sa strane. Bilo je teško, ali je uspjelo. Kako je djelovalo. Moja lijeva noga je bila iznad njegove glave dok je sisao, au isto vrijeme Jimmy me ševio.

Uvukla sam glavić njegova kite u svoja usta i sisala što sam bolje mogla. Zamislio sam da se izvana kamper ljulja. Iznutra se sigurno ljuljalo. Jimmyjev penis mora da se probio do kraja dok su njegovi kukovi udarali o mene. Povukao me je za ramena kao polugu dok me ševio. Nisam osjećao nikakvu bol samo punoću. Ulazio je i izlazio poput klipa. Jimmy je zastenjao, a zatim zagunđao i osjetila sam kako se Bbw seksi gaćice penis trza i pulsira u meni dok je dolazio. Upozorio sam Nilsa i ispalio mu u usta ono što se činilo kao teret stoljeća. Nije prestajao sisati i pio me. Kad se to dogodilo, Nils je otišao u moja usta i ja sam progutao, okusio i zatim opet progutao. Izvana je grmjelo, a iznutra jecalo. Vani je kiša zasula bok kampera dok su moja usta i unutrašnjost bili zasuti svježim teretom.